Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen menee itsepalvelukassalle vaikka tietää sen vievät työt oikeilta kassahenkilöiltä?

Vierailija
22.12.2020 |

En tällaista ihmistä ollenkaan. Varmasti hän joulunaikaankin menee itsepalvelukassalle. Hän on varmasti hyvin itsekäs. Varmasti osti lahjankin itselleen, jotta saisi edes jonkun. Katsos nyt itseäsi peiliin.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua sairastuttaa kassaneitoja ja kassanuorukaisia.

Vierailija
2/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi maksan laskut pankin tiskillä, käytän vain käteistä ja pyydän numerotiedustelua yhdistämään puhelut sentraalisantra-tyyliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usein menekään. Silloin kun menen, työllistän kyllä yhden henkilön ... 🌚 Vihaan itsepalvelua!

Vierailija
4/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei jaksa odottaa siinä ainoassa kassahenkilön jonossa, joka jatkuu kaupan toiselle puolelle. Kassatyöntekijöitä on jo vähennetty valmiiksi, joten pakko käyttää sitä itsepalvelukassaa. Mutta ei ne työt vähentyneet ole kaupassa, kassalta on siirrytty nyt keräilyyn kun ihmiset haluavat tilata ruokaa kotiinsa.

Vierailija
5/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyhmääkin tyhmempi trolli

Vierailija
6/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen aina kun mahdollista. Alkaa olla menneisyyttä ihmisen miehittämä kassa perus marketissa, ja hyvä vaan jos katoavat vähitellen. Tekniikka kehittyy, vanhoja ammatteja ja työpaikkoja häviää mutta uusia syntyy. Se on hyvä niin.

Vierailija
7/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet! Olet jankannut tätä samaa paskaa jo vuosia.

Vierailija
8/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nauroin, kun oli ruuhkaa kaupassa ja jonot oli pitkät. Yks äijä pyöritteli päätä ja meni ostoskärryllisen kanssa tavaraa siihen itsepalvelulle. Piippaili kamojaan ja mulkoili muita ja piti selkeästi meitä muita tyhminä. Sitten tuli niiden kaljojen vuoro piippaa ja eipäs käynykkään enää ostaminen. Alko meuhkaa, että miks olutta ei muka voi ostaa tästä. Tiedän mitä meidän muiden jonottajien päässä liikku. Naurua ja haukkumista. Ekana mul tuli mieleen, kun kaljat oli vikana että ukko menny hakee tärkeimmät eka ettei vaan unohdu.

Vierailija
9/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa oli vain yksi miehitetty kassa auki johon oli pitkä jono, joten valitsin itsepalvelukassan. Mietin siinä niitä kymmeniä tavaroita piipatessani, että kyllä tästä pitäisi jotain alennusta saada kun asiakas saa hoitaa itse myyjän tehtävät.

Vierailija
10/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tärkeä asia. Voin vaikka luvata että hinnat eivät sillä halpene että teet kaupan kassahenkilön työt itse, työttömyys vain pahenee -eri

Vierailija
11/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen joskus jos on kauheat jonot, varsinkin lähikaupassa, mutta ajatuksena lähinnä vaan ruuhkan helpottaminen. Yleensä kylläkin tähtään aina palvelukassalle nimenomaan tämän työllistymispointin takia.

Vierailija
12/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen menee nostamaan rahaa pankkiautomaatilta, vaikka tietää sen vievän työt konttorihenkilökunnalta?   

Vierailija
13/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tärkeä asia. Voin vaikka luvata että hinnat eivät sillä halpene että teet kaupan kassahenkilön työt itse, työttömyys vain pahenee -eri

Osta Keskon osakkeita tai hankkiudu S-ryhmän asiakasomistajaksi, niin pääset hyötymään voitoista.

Vierailija
14/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa on nykyään todella vähän henkilökuntaa. Kaikki pitäisi tehdä itse, fine, jos se näkyisi hinnoissa.

En käytä itsepalvelukassaa, kaupanalan työntekijöitä pitää tukea. Lähi Prismassa kassat ovat joko aika iäkkäitä tai opiskelijoita, en halua heidän jäävän työttömiksi

Vierailija
15/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupoissa on nykyään todella vähän henkilökuntaa. Kaikki pitäisi tehdä itse, fine, jos se näkyisi hinnoissa.

En käytä itsepalvelukassaa, kaupanalan työntekijöitä pitää tukea. Lähi Prismassa kassat ovat joko aika iäkkäitä tai opiskelijoita, en halua heidän jäävän työttömiksi

Juu Pohjois-Koreassa on hissioperaattoreita ja kadunlakaisijoita. Sinun ihanneyhteiskuntasi. Työttömyys 0%, elintaso taas....

Vierailija
16/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran nauroin, kun oli ruuhkaa kaupassa ja jonot oli pitkät. Yks äijä pyöritteli päätä ja meni ostoskärryllisen kanssa tavaraa siihen itsepalvelulle. Piippaili kamojaan ja mulkoili muita ja piti selkeästi meitä muita tyhminä. Sitten tuli niiden kaljojen vuoro piippaa ja eipäs käynykkään enää ostaminen. Alko meuhkaa, että miks olutta ei muka voi ostaa tästä. Tiedän mitä meidän muiden jonottajien päässä liikku. Naurua ja haukkumista. Ekana mul tuli mieleen, kun kaljat oli vikana että ukko menny hakee tärkeimmät eka ettei vaan unohdu.

Onpa Suomessa alkeelliset itsepalvelukassat, jos ei osaa tuotteista voi niiden kautta ostaa. 

Kyl muualla maailmassa voi, vaikka ikävarmennusta voidaan kyselläkin ennen maksusuoritusta. Itsepalvelukassojen vahti varmistaa ja sillä selvä. 

Vierailija
17/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonks mä sit superihana ihminen, kun käytän kotiinkuljetusta? Siis mä annan kaupan työntekijöiden hoitaa senkin marketissa kiertelyn puolestani?

Eikö se vähän niinkuin kompensoi tilannetta, että moni varmaan jää tilaamaan nettikaupasta ruokaa myös pandemian jälkeen, on se ihanaa tajuta, että senkin ajan voi viettää harrastuksissa tai perheen kanssa.

Vierailija
18/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa Suomessa alkeelliset itsepalvelukassat, jos ei osaa tuotteista voi niiden kautta ostaa. 

Kyl muualla maailmassa voi, vaikka ikävarmennusta voidaan kyselläkin ennen maksusuoritusta. Itsepalvelukassojen vahti varmistaa ja sillä selvä. 

Vaihtelee. Joissakin kaupoissa ei onnistu edes siman osto itsepalvelukassalta, toisista onnistuu alkoholitkin, kun kassavahti varmistaa iän.

Vierailija
19/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole saanut nuorta pinppiä kauniilta kassaneidolta, joten menen ihan kiusallanikin itsepalvelukassalle, että he saisivat kenkää. Kosto elää.

M35

Vierailija
20/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen, joka on tehnyt sitä työtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän