Huomenna eka kerran hierojalle. Muutama kysymys..
Jätetäänkö rintsikat päälle hierontapöydälle mentäessä vai onko sama jättää ne jo kotiin? Vähän nolottaa kun selässä finnejä, kai hierojat ovat tottuneet...? Pitääkö ottaa oma pyyhe mukaan, en muistanut kysyä? Itsestäkin kuulostavat tyhmiltä kysymyksiltä ;) mutta jos joku kiltti viitsis vastata....
Kommentit (9)
Kaikillahan on välillä finnejä milloin missäkin, oten niistä on turha ottaa stressiä.En ole tarvinnut omaa pyyhettä.
Mutta mulla myös finniselkä ja ne aina välillä hajoaa hierottaessa. Tyyppi vaan tyynesti kuivaa ne ja jatkaa hommiaan. Olen ehdotellut sille kosmetologilisää hommistaan =D
Ei todellakaan ole pahaa aknea. Ihan muutama normaali mustapää tms joita ei itse yletä puristelemaan ;) ap
sitten hieroo kädet ja siinä yhteydessä ottaa kädet pois liiveistä jollon liivit ovat jo tavallaan pois.. sitten kun käännyn itse yleensä nostan ne pois tai sitten hieroja nostaa johonkin pöydälle siksi aikaa että hieroja hieroo rinnat, rintakehän ja niskan.. Itse laitan sitten liivit taikaisin kun olen noussut pöydältä.
Näin minun hierojalla, en tiedä sitten muiden käytäntöjä, kun en ole käynyt muilla..
sellaista loppurentouttamista.. hieroo myös vatsan ja kylkiä siinä samalla..
T.8
musta on inhottavaa jos joku tuntematon ihminen joutuu ottamaan rintsikat pois. Kai te lääkärissäkin itse riisutte (jos tarvii) vai odotatteko että lääkäri ne rintsikat avaa ja laittaa takasin. Kas kun ette käske hierojaa riisumaan teidät kokonaan ;))))
saatko siitä jotain tyydytystä kun haluat hänen niin tekevän? onko hierojasi mies vai nainen? kuulostaa mun mielestä tosi oudolta...
9
kun on selän hieronut. ota pyyhe varmuuden vuoksi