Lapseni valitti että päiväkodin täti piereskelee nukkarissa?
Lapseni on 5-vuotias eikä enää nuku päiväunia. Hänen päiväkodissaan on kuitenkin käytäntö että pitää se puolituntia lepäillä vaikka ei nukkuisikaan. Lapsi sitten eilen sanoi matkalla kotiin että yksi päiväkodin tädeistä piereskelee aina nukkarissa ja siellä kuulemma haisee kamalalta niin on kuulemma tosi tylsää olla siellä hajussa sitten lepäilemässä. En oikeen osannut sanoa lapselle mitään. Jos lapsen kertoma juttu pitää paikkaansa ni miten tuohon nyt pitäisi suhtautua. En kuitenakaan viitsi mennä vauhkoamaan päiväkodille että nyt loppuu se piereskely ja p*skalle haiseminen. Koska voihan toki olla että lapsi on keksinyt koko jutun ettei tarvitsisi makailla siellä nukkarissa sitä puoltatuntia.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:50"]
Happinaamari lapselle nukkariin?
[/quote]
Tästä kyllä sai päivän naurut, kiitos! Ei mutta jos tuo lapsen kertoma on totta niin kamalaahan se on oikeasti yrittää lepäillä p*skan hajussa. Nukkarikaan kun ei ole mikään kovin iso.
Eihän siellä koko ajan ole sama täti? Meillä ainakin vaihteli tädit nukkarissa. Vai piereskeleekö ne kaikki?
:D Täällä yksi tarhantäti vapaalla! Hyvät naurut tuli, joskin en usko koko juttua! Mutta tosi asia on se, että lapset kyllä unissaan sitä tekevät ja se nyt toki on ihan normaalia,eipä siinä mitään. Välillä on ilma niin sakeana, että pahaa tekee. Einesruoka laittaa lasten vatsat pulputtamaan, erityisen pahasti haju-haittoja esiintyy eineslihapyörykkäpäivinä... :/ Yleensä vaihdan paikkaa hieman raikkampaan nurkkaan....
Mun sisko on päiväkodissa töissä ja kertoi, että heilläkin yksi työntekijä piereskelee jatkuvasti. Myös nukkarissa. Onkohan sama henkilö (Vantaalla)? :D
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:58"]
Eihän siellä koko ajan ole sama täti? Meillä ainakin vaihteli tädit nukkarissa. Vai piereskeleekö ne kaikki?
[/quote]
Jep, kyllä tässäkin päiväkodissa vaihtelee, mutta kaipa lapsi sitten tarkoitti että juurikin se tietty hoitaja piereskelee omalla nukkarivuorollaan.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 10:00"]
Mun sisko on päiväkodissa töissä ja kertoi, että heilläkin yksi työntekijä piereskelee jatkuvasti. Myös nukkarissa. Onkohan sama henkilö (Vantaalla)? :D
[/quote]
Ai kauhea :D. Ei ole Vantaalla, mutta ilmeisesti siis on mahdollista että lapsi puhuu totta.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:50"]
[/quote]
Tästä kyllä sai päivän naurut, kiitos! Ei mutta jos tuo lapsen kertoma on totta niin kamalaahan se on oikeasti yrittää lepäillä p*skan hajussa. Nukkarikaan kun ei ole mikään kovin iso.
[/quote]
Eipä kestä :D
Mutta tosiaan, kyllä itseänikin haittaisi käryssä lepäillä. Jos juttu on totta, niin hoitaja toimii kyllä törkeästi.
Ei muuta kun asia puheeksi päiväkodissa.
Eikö ole ihan normaalia että töissä ja kotona piereskellään ja on ihan normaalia että perheenjäsenet ja muut oleskelevat toisen paskanhajussa? Olen saanut tältä palstalta tuon vaikutelman. Itse arvostan lapsiani ja kanssaeläjiäni sen verran että en piereskele heidän läsnäollessaan. Mutta olen epänormaali tässä suhteessa.
Ota varovasti puheeksi myös jonkin toisen vanhemman kanssa, paljon uskottavampaa olisi lähestyä päiväkodin johtoa useamman vanhemman voimin.
Olisin ihan mehuissani päästä tällä tavoin vähän näpäyttämään päiväkodin tätejä. : )
Ota varovasti puheeksi myös jonkin toisen vanhemman kanssa, paljon uskottavampaa olisi lähestyä päiväkodin johtoa useamman vanhemman voimin.
Olisin ihan mehuissani päästä tällä tavoin vähän näpäyttämään päiväkodin tätejä. : )
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:50"]
[/quote]
[/quote]
Mutta tosiaan, kyllä itseänikin haittaisi käryssä lepäillä. Jos juttu on totta, niin hoitaja toimii kyllä törkeästi.
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä. Tuskin hoitaja itsekkään haluaisi lepäillä käryssä!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 10:08"]
[/quote]
Tuntuu jotenkin kauhealta ottaa tuollainen asia puheeksi :D. Tulee heti sellainen tunne että olen joku hullu joka on itse keksinyt koko jutun kun kyseessä on kuitenkin melko absurdi juttu. Toisaalta, ei se nyt kiva ole että lapsi joutuu siellä p*skan hajussa lepäilemään vielä eskarivuodenkin.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:50"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No kyllähän lapsetkin siellä pieree, onko sekin törkeää?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 10:08"]Ota varovasti puheeksi myös jonkin toisen vanhemman kanssa, paljon uskottavampaa olisi lähestyä päiväkodin johtoa useamman vanhemman voimin.
[/quote]
Näpäyttämään??? Onpa ihana asenne lapsesi hoitajia kohtaan! Kanssasi on varmasti todella mukava toimia... :/
Voisko lapsi sanoa tämän sen hoitajan kuullen ku viet hoitoon?
Osta sille hoitajalle niitä ruuansulatus jugurtteja. Eiköhän ne auta pahimpiin ilmavaivoihin. Eivät muuten ihan hirveän kalliitakaan ole!
Oisko kuitenkin toiset lapset,ruoan päälle kun mennään nukkumaan.. Ei kai sitä voi makuulla erottaa kuka paukkuu. Voithan tädille sanoa että lapsi valiitti hajusta että ilm. joku paukuttelee. Kai nyt täti itse tietää jos on syyllinen ja yrittää lopettaa jos voi.