Lue keskustelun säännöt.
Kuinka monta kynää saat pysymään allekain tissin alla?
20.05.2014 |
Voittaja on se, joka saa pysymään eniten kyniä. :D
Mä saan kolme.
Kommentit (29)
Ei yhtään, kuppikoko 70D. Kaksi lasta imetetty.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen niin vanha että muistan ajat kun Suomessakin oli käytässä englantilaiset liivikoot. Tuo 34 jota täällä ihmetellään on sama kuin 75.
En yhtään. Pienet ja terhakat ovat vaikka imetän.
Ärsyttää nämä huumorintajuttomat. Ihmsien tissit ovat mitä ovat ei sitä ilman leikkausta voi muuttaa.
Terhakka on muuten kaamea sana rinnoista. Tulee mielikuva rasvaisesta sedästä kuvailemassa. Voiko joku nainen oikeasti kuvailla itse itseään terhakkarintaiseksi :|
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:30"]5 järkyt riipparit ;D tosin lohduttaudun sillä, että kuppikokoni on 34J
[/quote]
Ei voi olla 34, olisit edestä 10 cm leveä ihminen jos ymp.mitta on 34 cm
[/quote]
niin tosiaan suomessa ei myydä kokoani, joten ilmoitin koon jota tilaan Englannista. Oletin, että naiset tietäisivät, ettei meidän ympärysmitan merkintä ole suinkaan ainoa olemassa oleva
[/quote]
Ja mistä me voitaisiin tietää mistä sä tilaat? Sä kirjoitat suomeksi suomalaisella keskustelupalstalla, ja 95 % meistä ostaa vaatteensa Suomesta. Joten me ei voida tietää sun kiinalaista tissimitoitustasi, varsinkaan jos et sitä vaivaudu sanomaan viestissäsi.
[/quote]
Useissa suomessa myytävissä liiveissäkin on myös uk merkintä. Pahoittelen, että en tajunnut ettei kaikki tätä tiedä. En myöskään uskonut, että kukaan takertuisi yhteen kuppikokoon täällä.