En jaksa enää päivääkään. Haluan lomalle.
Lomaan vielä vajaa kaksi kuukautta. Nyt jo ihan loppu. En viihdy työpaikallani, itkettää joka aamu, ei jaksais raahautua sinne arvosteltavaksi joka samperin aamu.
Kommentit (10)
Sairaslomille lomps.
Ja ala kiiruusti hakea toista työpaikkaa, vaikka sitten alkuun pienemmällä palkalla.
Saikulla olen ollut joulun alla viimeksi. Enää en uskalla. Ap
Sama juttu. Ei jaksa enää herätä aikaisin ja esittää tietävää ja ystävällistä asiakaspalvelijaa. Tää on niin syvältä. Lisänä paniikkihäiriö niin ei mene hyvin. Pakko jaksaa . Tätähän se on, työnteko.
Arvosteltavaksi? Kuka sinua arvostlee ja miten?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:13"]Sama juttu. Ei jaksa enää herätä aikaisin ja esittää tietävää ja ystävällistä asiakaspalvelijaa. Tää on niin syvältä. Lisänä paniikkihäiriö niin ei mene hyvin. Pakko jaksaa . Tätähän se on, työnteko.
[/quote]
Juuri näin. Itsekin asiakaspalvelussa. Ärsyttää ne kaikki kuspää asiakkaat. Täälläkin ahdistuneisuutta ja paniikkihäiriö. Ei kiva. Niin ja siitä arvostelusta, sitä saa kuulla työkavereilta ja pomolta. Työkaverit nauraa virheille ja pomo "antaa palautetta". Pomo ei edes tiedä mitä teen päivisin.
Ap
Mikä lääkitys sinulla on? Paniikkihäirö on sairaus, jota täytyy hoitaa, ja joka oikeuttaa sairauslomaan.
Mulla on vaan propral ja opamox, lisänä yksi muu psyykelääke jota otan aina iltaisin. Sairaslomalla olin viimeksi joulun aikaan...
T:2
Taas lusittu yksi työpäivä. Olen ihan loppu. Lääkitystä minulla ei ole paniikkihäiriöön eikä ahdistunrisuuteen. Kokeiltu on jotain mömmöjä, mutta olin täysin työkyvytön koska olin aivan kamoissa. Ei kiitos.
Täytyy vaan jaksaa, ei auta muu. Haudassa voi levätä.
Ap