Monitehot Specsaversilta?
Onko kukaan ostanut monitehoja Specsaversilta? Millaisia kokemuksia ja minkälaiset linssit?
Tähän saakka olen ostanut yksitehot kyseisestä liikkeestä ja ihan tyytyväinen olen ollut sekä linsseihin että kehyksiin.
Kommentit (9)
Myös minä olen ollut tyytyväinen Specsaversin moniteholaseihin.
Onko monitehoihin vaikeaa tottua? Olen lukenut, että jotkut ovat olleet tosi pettyneitä siihen, ettei niillä näekään niin hyvin kuin on etukäteen kuvitellut.
Minun ei ole ollut vaikea tottua, mutta ehkä linsseissä on eri valmistajien välillä suuriakin eroja?
Minulla on monitehot specsaverilta. Hyvät ovat, mutta valitsin itselleni liian radikaalisti "erilaisen" kehysmallin ja ei vaan ole tullut käytettyä sen jälkeen kun alussa vielä tunnollisesti jaksoin totutella niihin. Ensin tuntui oudolta, mutta nopeasti niihin tottui ja oppi katselemaan, nyt varmaan taas tuntuisi oudolta opetella ne uudestaan :).
Ostin monitehot + aurinkolasit ja linssit olivat ehkä toiseksi parhaat, paketti maksoi minullakin siinä viitisensataa. Totuin todella nopeasti, parissa päivässä, vaikka etukäteen pelkäsin, että voi kestää viikkoja.
Näkeekö noilla Specsaversin monitehoilla hyvin alkutotuttelun jälkeen? Miten vahvat linssit ovat? Entä ovatko linssit suunnilleen saman vahvuiset?
Itselläni on siis linssit vähän eri paria vahvuudeltaan, toinen n.-4 ja toinen -3 ja siihen lisäksi sitten ne lukuvahvuudet. Ja lisäksi toiseen linssiin tulee joitain sylinteri-, akselilukemia, mitä liekään..
Onko Silmäaseman moniteholinssit hintansa arvoiset, löytyykö kokemuksia? Ovat aika arvokkaita, huh..
Mulla on ja valitsin heidän parhaimmat linssinsä. Monitehot ja aurinkolasit maksoivat muistaakseni noin 500€, aiemmin pulitin pelkistä monitehoista yli 800€. Nykyisellä kokemuksella olisin ehkä ottanut vähän halvemman linssin koska vuoden jälkeen voimakkuudet olivat jo niin muuttuneet että joudun kohta taas hankkimaan uudet. Silmälasit itsessään OK, palvelu hyvää, ei mitään moittimistä.