Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain 20€ mieheltäni.

Vierailija
20.05.2014 |

Nyt pääsen sitten huomenna onneksi hammaslääkäristä kotiin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä se heikkolahjainen?

Vierailija
22/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:05"]

20€ on parempi kuin ei mitään. Mulla on ollu kolme miesystävää, joista varsinkin herra numero 2 oli superpihi. Edes kun oltiin naimisissa niin 50€ LAPSEN talvivaatteisiin oli kuulemma liikaa, samaan aikaan kun hän osteli itselleen kallista viihde-elektroniikkaa. Minä nekin vaatteet sitten maksoin. Eipä oo ihme että on nykyään ex.

Jos mun nykyinen antais mulle 20€ niin kiittäisin ja hymyilisin. Kiva huomiointi. En ymmärrä monen naisen prinsessa-asennetta, että miehen pitäis olla koko ajan ostamassa jotain kallista, tai että 20€ vippaus on muka jotenkin vähän! Se on kuulkaa paljon parempi kuin ei mitään...

[/quote]

Mun mies ei kyllä koskaan osta itselleen mitään eli ekana tulee lapsi ja me sitten jos jotain jää en todellakaan voi häntä itseensä tuhlailusta syyttää. Farkut osti viime vuonna nekin maksoi 20€ siinä kaikki eli ei tuhlaa ja en mäkään itselleni mitään sillä lailla vaadi kunhan lapselle saa joskus vaatteita.Mulla vaan nuo sairastelut maksaa paljon hammaslääkärit,lääkärit ja lääkkeet.

[/quote]

En minä sinua enkä miestäsi syyttänytkään, päin vastoin. Mielestäni tuo saamasi 20€ on hyvin ja kivasti tehty että sait sen verran. Mun eksä laittoi mut bussilla synnyttämäänkin, kun taksi on niin kallis hänestä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:11"]

Siis onko tämä se heikkolahjainen?

[/quote]

Oppimisvaikeuksista kärsivä,heikkolahjais diagnoosia ei ole.

Vierailija
24/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:43"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:40"]

miksi taksi?

[/quote]

Eipä mene linja-autoakaan enkä menierin taudin huimauksen vuoksi yksin uskalla sieltä kävellä kotiin.

[/quote]kannattaisi varmaan käydä lääkärissä sen menierin kanssa uudelleen ja hommata lääkitys kohdalleen. Ei pitäisi oikein lääkittynä vaikuttaa elämiseen enää mitenkään.

Vierailija
25/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 10:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:43"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:40"]

miksi taksi?

[/quote]

Eipä mene linja-autoakaan enkä menierin taudin huimauksen vuoksi yksin uskalla sieltä kävellä kotiin.

[/quote]kannattaisi varmaan käydä lääkärissä sen menierin kanssa uudelleen ja hommata lääkitys kohdalleen. Ei pitäisi oikein lääkittynä vaikuttaa elämiseen enää mitenkään.

[/quote]

On siihen lääkitys mutta mulla myös muita kroonisia sairauksia useampikin jotka vaikuttavat nekin olotilaan.

Vierailija
26/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ap:ta aina pilkataan täällä mutta ymmärrän kyllä ettei hänen elämänsä mitään herkkua ole. Monia sairauksia fyysisellä puolella, oppimisvaikeus, elämä rajoitettu kodin seinien sisään niin sairauksien kuin vähävaraisuuden vangitsemana... Helppo puhua että ap:n pitäisi olla positiivisempi, mutta minä en ainakaan voi vannoa pystyisinkö itse siihen, jos joutuisin tilanteeseen jossa joutuisin kaiken rahan ruinaamaan mieheltä ja elämässä ei olisi mitään muuta sisältöä kuin lapsen hoito kotona.

Vierailija
27/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 10:30"]

Tätä ap:ta aina pilkataan täällä mutta ymmärrän kyllä ettei hänen elämänsä mitään herkkua ole. Monia sairauksia fyysisellä puolella, oppimisvaikeus, elämä rajoitettu kodin seinien sisään niin sairauksien kuin vähävaraisuuden vangitsemana... Helppo puhua että ap:n pitäisi olla positiivisempi, mutta minä en ainakaan voi vannoa pystyisinkö itse siihen, jos joutuisin tilanteeseen jossa joutuisin kaiken rahan ruinaamaan mieheltä ja elämässä ei olisi mitään muuta sisältöä kuin lapsen hoito kotona.

[/quote]

Kiitos, sinä sen sanoit ei sitä moni tajua.

Vierailija
28/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aargh mikä vajakki tämä nainen on oikein, joka joka päivä täällä juhaa raha-asioistaan/paskasta miehestään/surkeesta elämästään? miksi ei tee elämälleen jotain? On kyllä raivostuttavan surkea ihmisolento hän.

Vierailija
29/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:42"]

aargh mikä vajakki tämä nainen on oikein, joka joka päivä täällä juhaa raha-asioistaan/paskasta miehestään/surkeesta elämästään? miksi ei tee elämälleen jotain? On kyllä raivostuttavan surkea ihmisolento hän.

[/quote]

Mulla ei ole oikein mitään mahdollisuutta tehdä elämälleni mitään kaikki muutosjutut on läpikäyty eikä mikään ole onnistunut.

Vierailija
30/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:45"]

[/quote]

Mulla ei ole oikein mitään mahdollisuutta tehdä elämälleni mitään kaikki muutosjutut on läpikäyty eikä mikään ole onnistunut.

[/quote]

Mä epäilen että olet vain pitkittynyt provo jonka poäämääränä on osoittaa, että on tilanteita, joissa mikään ei auta, vaan jumissa on. En kyllä tiedä mihin tämä todistaminen kokonaisuutena tähtää: siihen että yhteiskunta on niin läpimätä varmaan, että jotkut joutuu kärsimään.  Varmasti näinkin on, mutta kyllä mä silti tiedän vaikeavammaisia ja työkyvyttömiä, jotka ovat onnistuneet luomaan elämästään paremman.  Joo joo tiedän että kaikilla ei ole voimia, mutta toisaalta tämä inttäminen täällä jotenkin antaa sellaisen kuvan, että kyseessä on masennus, joka vaatisi hoitoa.

Vierailija
31/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:45"]

[/quote]

[/quote]

Mä epäilen että olet vain pitkittynyt provo jonka poäämääränä on osoittaa, että on tilanteita, joissa mikään ei auta, vaan jumissa on. En kyllä tiedä mihin tämä todistaminen kokonaisuutena tähtää: siihen että yhteiskunta on niin läpimätä varmaan, että jotkut joutuu kärsimään.  Varmasti näinkin on, mutta kyllä mä silti tiedän vaikeavammaisia ja työkyvyttömiä, jotka ovat onnistuneet luomaan elämästään paremman.  Joo joo tiedän että kaikilla ei ole voimia, mutta toisaalta tämä inttäminen täällä jotenkin antaa sellaisen kuvan, että kyseessä on masennus, joka vaatisi hoitoa.

[/quote]

Kun mä en ole provo vaan ihan oikea ihminen jolla on vaan suunnillee lapsesta asti kaikki mennyt pieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi