Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jää työttömäksi eikä nää mahdollisena että jäisi koti-isäksi

Vierailija
20.05.2014 |

Ajattelin jotenkin automaattisesti, että voisin palata töihin ja hän jäisi hoitamaan kahta lastamme kotiin.

Näin siksi, koska miehen alalta tuskin kovin nopeasti töitä löytyisi eikä hän tunnu olevan valmis tekrmään muita töitä. Minulla taas vakituinen paikka, johon voisin palata ja vuorostani elättää perhettä. Milläs hitolla se luulee että lyhennetään lainaa ja maksetaan eläminen ? Varsinkin jos työttömyys venyy?

Ajattelin ehdottaa jotain takarajaa että jos mies ei siihen mennessä löydä uusia töitä niin minä palaan töihin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tehty tuota miehen lomautusaikoina, siis että mies on jääny vanhempainrahalle ja mä oon lähteny töihin. Ja näin tehty useamman kerran.. Toki, jos teillä hoitovapaaseen oikeuttavan ikäisiä lapsia, ni vaikuttaa miehen työttömyyspäivärahaan, jos nostaa kotihoidon tukea, koska tällöin katsotaan, ettei ole käytännössä vapaa lähtemään töihin, jos töitä sattuis löytymään..

Vierailija
2/2 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän mies voi edes vaihtaa vaippoja, ainakaan jos yksikin lapsista on tytär.

Vaipan vaihtohan edellyttää lapsen housujen avaamista, ja siitähän leimataan mies heti pedofiiliksi jos sellaista erehtyy tekemään. Mies ei siis tietenkään voi koti-isäksi ryhtyä, sillä mies ei voi pedofiiliksi leimaamisen pelossa tehdä mitään koti-isän normaaleja tehtäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla