Mistä mulle työ?
Kommentit (18)
Ota nyt ittees niskasta kiinni ja tee elämälles jotain tän ainaisen ruikutuksen sijaan.
On moni päässyt äijästään eroon ilman työtäkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, jos ei ole velkaa kuten mulla eikä ole yrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistäs sinä sen tiedät? Olet vain surkea vastuun välttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistäs sinä sen tiedät? Olet vain surkea vastuun välttelijä.
En ole. Olen ottanut sossusta, kelasta ja kaikesta selvää, miten pärjäisin. Ei se onnistu, kun mies ei jousta eli jos ero tulisi hän ei haluaisi enää tehdä töitä yhdessä.
siinähän sitä työmaata on, että saat eron aikaiseksi. Joskus voi kestää vuosia ja vuosikymmeniä.
Hanki joku uus tutkinto sellaiselta alalta, jolle on helppo työllistyä. Tai tee hanttihommia sen aikaa, kunnes pääset omillesi.
Vierailija kirjoitti:
Hanki joku uus tutkinto sellaiselta alalta, jolle on helppo työllistyä. Tai tee hanttihommia sen aikaa, kunnes pääset omillesi.
Kun en mä saa, mitään tutkintoa suoritettua.
Ala astronautiksi tai huumekauppiaaksi.
Etköhän sä olisi 30 vuodessa keksinyt itse sen työn, jos sellainen olisi olemassa.
Usko nyt viimeinkin, olet liian raihnainen työelämään.
Se on ihan sama mitä sulle ehdottaa, sä vain nariset vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Usko nyt viimeinkin, olet liian raihnainen työelämään.
Mitä sitten ehdotat kun en eläkkeellekään pääse?
Ensin pitää olla ne hampaat suussa, ihan tosi. Ei hampaatonta kukaan palkkaa. Miten muuten ajattelit, että tällä tuhannennella kerralla samaa avausta tähän löytyisi joku vastaus?
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää olla ne hampaat suussa, ihan tosi. Ei hampaatonta kukaan palkkaa. Miten muuten ajattelit, että tällä tuhannennella kerralla samaa avausta tähän löytyisi joku vastaus?
Tiedän, että hampaat pitää olla kunnossa. En vaan tiedä, miten jaksan elää. En halua olla mieheni kanssa, erota en voi, olen sen kelan yms kanssa laskenut, siis tulot ja menot, enkä eläkkeellekään pääse. Mitä järkeä on siinä, että joutuu olemaan avioliitossa, josta rakkaus on loppunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että hampaat pitää olla kunnossa. En vaan tiedä, miten jaksan elää. En halua olla mieheni kanssa, erota en voi, olen sen kelan yms kanssa laskenut, siis tulot ja menot, enkä eläkkeellekään pääse. Mitä järkeä on siinä, että joutuu olemaan avioliitossa, josta rakkaus on loppunut?
Alapeukuttaja varmaan keksii ratkaisun, että miten voin edes parisuhdetta parantaa yksin kun miestä ei kiinnosta?
Onko vinkkejä?