Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lesboille kysymys!

Vierailija
19.05.2014 |

Tai voihan tähä vastata joku muukin jos tietää, mutta kysymys kuuluu: kun lesbothan tykkää naisista, eikä miehet kiinnosta seksuaalisesti, miksi lesbot laittautuu poikamaisesti ja seurustelee miehekkään naisen kanssa? Lyhyet, hiukset, löysät vaatteet, äijämäinen olemus.. Eikö naisissa kiinnosta tissit ja pitkä letti vaan ihastutaako siinä luonteeseen sitten? Tiedän kysymys on vähän typerä mutta olen välillä miettinyt asiaa.. Tai tuohan voi olla myöskin joku stereotypiakin, mutta kaikki lesbot kenet minä tiedän, kuuluvat tähän äijämäiseen lookiin, samoten heidän muijat.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näin on tutkittu??

Vierailija
22/40 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 02:02"]

Missä näin on tutkittu??

[/quote]

Kuule, oon menossa nukkuun just ny, mut äkkiä

http://www.theregister.co.uk/2008/06/17/amygdala_research/

Laita googleen esim gays and lesbians brains tai muuta vastaavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 01:52"]Kiintoisaa. Itse olin vain tästä ulkoisesta olemuksesta enempi kiinnostunut, se taas miten lesbot seksuaalisuuttaan toteuttaa jääköön heidän välisekseen. Esimerkiksi minua ei ole eläessäni yrittänyt lesbo pokata koska pukeudun hameisiin ja minulla löytyy tissit, jotka näkyy =D kun taas eräs ystäväni jolla on aina huppari päällä ja on "rennompi" vaatteistaan häntä on pari kertaa tullut lesbo pokaamaan =) sen vuoksi oma käsitykseni lesboista on että mitä miehekkäämpi sen parempi mutta miksi näin

ap

[/quote]

Tässä on varmaan enemmän kyse iskijän uskalluksesta kuin ulkonäköpreferensseistä.

Vierailija
24/40 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ulkonäköön ja pukeutumiseen, ehkä ne stereotyyppisesti lesboilta näyttävät helpommin tunnistaa tai luulee tunnistavansa lesboiksi.

Vierailija
25/40 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyisin, että MIKSI lesbot haluaa dildoa pilluunsa? Sehän simuloi miestä, miehen nussivaa kyrpää. Eihän lesbo halua, että mies ja fallos penetroituu häneen?

Vierailija
26/40 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules se että olen naimisissa naisen kanssa ja harrastan seksiä samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa ei tee minusta silti lesboa.

Vastaa jos ymmärrät!

Itselleni on aivan sama onko ihmisellä mitkä sukupuolielimet jos hän vie minulta jalat alta niin se on sitten se oikea.

Vierailija
27/40 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25lle olet väärässä. Naisen sukupuolielimet saavat tyydytystä ja hyvän olon tunnetta kun sinne emättimeen työnnetään jotain ihanaa. Se voi olla niin sormet kuin erilaiset dildot. Seksi tuntuu parhaimmalta ihmisen kanssa jota rakastaa ja arvostaa ja himoitsee ja sellaisen kanssa joka osaa hommansa. Harva mies osaa tyydyttää naista niin kuin nainen :)

Vierailija
28/40 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:29"]

25lle olet väärässä. Naisen sukupuolielimet saavat tyydytystä ja hyvän olon tunnetta kun sinne emättimeen työnnetään jotain ihanaa. Se voi olla niin sormet kuin erilaiset dildot. Seksi tuntuu parhaimmalta ihmisen kanssa jota rakastaa ja arvostaa ja himoitsee ja sellaisen kanssa joka osaa hommansa. Harva mies osaa tyydyttää naista niin kuin nainen :)

[/quote]

Vastaavasti tietty mies joka haluaa, että nainen penetroi häntä anukseen strap on-panovyöllä, on täysin hetero?

Vierailija
29/40 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:29"]

[/quote]

Vastaavasti tietty mies joka haluaa, että nainen penetroi häntä anukseen strap on-panovyöllä, on täysin hetero?

[/quote]

Niinhän se onkin.

Vierailija
30/40 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:52"]

Tai voihan tähä vastata joku muukin jos tietää, mutta kysymys kuuluu: kun lesbothan tykkää naisista, eikä miehet kiinnosta seksuaalisesti, miksi lesbot laittautuu poikamaisesti ja seurustelee miehekkään naisen kanssa? Lyhyet, hiukset, löysät vaatteet, äijämäinen olemus.. Eikö naisissa kiinnosta tissit ja pitkä letti vaan ihastutaako siinä luonteeseen sitten? Tiedän kysymys on vähän typerä mutta olen välillä miettinyt asiaa.. Tai tuohan voi olla myöskin joku stereotypiakin, mutta kaikki lesbot kenet minä tiedän, kuuluvat tähän äijämäiseen lookiin, samoten heidän muijat.

[/quote]

Itse en ole mitenkään "äijämäinen", ja tyttöystäväni ei sitä varsinkaan ole, joten en omalta osaltani osaa vastata, mutta olen kuullut ihmisiltä erilaisia selityksiä. Jotkut sanovat tuntevansa olonsa vain kotoisaksi tietynlaisessa asussa, jotkut taas haluavat estää miehiä lähestymästä, ja jotkut tahtovat ihan vain signaloida toisille kaltaisilleen, mihin suuntaan heidän viisarinsa heiluu. Oli miten oli, ehkä suurempi kysymys on, miksi kenenkään pitäisi joutua perustelemaan omia ulkonäkövalintojaan kenellekään toiselle. Harva heteroseksuaalikaan osaa perustella tyylivalintojaan sen paremmin kuin että jokin vaate näytti hienolta tai että se vain tuntui omalta. Lyhyitä hiuksia olen kuullut niin heterojen kuin homoseksuaalienkin perustelevan esimerkiksi helppohoitoisuudella tai tyylikkyydellä tai vaikkapa oman kallon muodolla. Eivät ne valinnat ja niiden syyt ole niin erilaiset eri ihmisryhmillä.

Vierailija
31/40 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa seuraava asia: luulen olevani hetero. Minulla ei ole minkäänlaisia seksikokemuksia siis naisen kanssa. Jossakin fantasiassa saattaisi olla kiinostusta, mutta en osaisi enkä uskaltaisi olla naisen kanssa. En tietäisi mitä tehdä :) Sen lisäksi olen naimisissa, joten ei mitään kokeiluja olisi tulossakaan.

Minä lähetän kuitenkin jotakin viestiä tietämättäni tai ymmärtämättäni. Olen tämän kuullut useammasta suusta, siis nimenomaan lesbolta. Kolme kertaa puolitutulta, lisäksi minua on yritetty iskeä useampaan kertaan. Naisten taholta siis. Pukeudu melko naisellisellisesti, olen pitkätukkainen ja rintava, huolehdin itsestäni  (eli se stereotypia jollakin aiemmalla kirjoittajalla ei istu minuun).

Tietääkö tai tunnistaako nainen toisesta naisesta jotakin? Mitä tämä ei itsekään ymmärrä tai tiedosta? Jännä juttu.

Vierailija
32/40 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:45"] 

Tietääkö tai tunnistaako nainen toisesta naisesta jotakin? Mitä tämä ei itsekään ymmärrä tai tiedosta? Jännä juttu.

[/quote]

Tietää ja tunnistaa. Ihminen, joka joutuu koko ikänsä lukemaan mielenkiinnon osoituksia rivien välistä, herkistyy tällaisille asioille.

Vierailija
33/40 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:30"]

Jossain vaiheessa oli taas vallalla sellanen käsitys, et naispariskunnista toinen on naisellinen ja toinen miesmäinen :)

Sen verran paljon tunnen/tiedän lesboja sekä Suomesta että muista maista, et voin sanoa meitä olevan joka lähtöön. Itse asiassa kuten heteronaisiakin, sillä kyllä heistäkin löytyy aika epänaisellisia naisia, jos naisellisuutta noin edes kannattaa/saa määritellä.

[/quote]

No tuo käsitys on kyllä enemmänkin lepsopiireissä. Wiki-sivukin sille on omistettu.

http://en.wikipedia.org/wiki/Butch_and_femme

Jotain K D Langia ei miehestä erota.

Vierailija
34/40 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:26"]

Kuules se että olen naimisissa naisen kanssa ja harrastan seksiä samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa ei tee minusta silti lesboa.

Vastaa jos ymmärrät!

Itselleni on aivan sama onko ihmisellä mitkä sukupuolielimet jos hän vie minulta jalat alta niin se on sitten se oikea.

[/quote]

Okei, siis ei kerta homoa tee eikä kaksikaan? Jotenkin mä oon ajatellut, että mies joka hoonaa toisen miehen paskaista anusta, ei nyt ihan 100% heterokaan ole ,mutta aina näemmä oppii uutta. :)

Vierailija
35/40 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 01:45"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 01:17"]

Lesbon suusta kuultua kuulemma ne jotka tykkää on yleensä heteroja. Siis sellaiset lesbot jotka on tavallaan enemmän miehiä mitä miehet viehättää heteroja. 

[/quote] Tarkoitat varmaan biseksuaaleja? Ei kai hetero seurustelisi samaa sukupuolta olevan kanssa. Jotkut seksikokeilut sitten eri asia.

Ja tuolle postaajalle kuka kysyi miksi jotkut lesbot käyttää dildoja; tykkäätkö saada suuseksiä? Eli sinulleko olisi siis ihan sama olisiko siellä sun jalkojen välissä mies vai nainen? (oletan että olet nainen)

[/quote]

Ei kun biseksuaalit on erikseen. Biseksuaalit voi olla kiinnostuneet monenlaisista naisista mutta heterot ainoastaan maskuliinisista. 

Vierailija
36/40 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset sekoittako sukupuoli-identiteetin ja seksuaali-identiteetin käsitteitä keskenään!

Vierailija
37/40 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadulla kävelee vastaan naisellinen nainen. Et oleta mitään. Jos sinulta kysyttäisiin, olettaisit että kyseessä on hetero.

kadulla kävelee vastaan miesmäisesti pukeutunut nainen. Ajattelet heti: "no toi on varmaan lesbo"

eli vahvistat omaa käsitystäsi näin. vaikka et kummassakaan tapauksessa tiedä, mikä kyseisen satunnaisen vastaantulijan seksuaalinen suuntautuminen on

itse en luokittele itseäni lesboksi, enkä oikein mihinkään muuhunkaan kategoriaan, mutta minulla on (ollut?) salasuhde naisen kanssa (joka seurustelee miehen kanssa...), ja me olemme molemmat kyllä ihan naisellisen näköisiä naisia pitkine hiuksinemme, meikkeinemme ja vaatteinemme yms.

Vierailija
38/40 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesbiaanit on sikoja , jätä se narttu.

-himpulapoika-

Vierailija
39/40 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija