Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kertoo miehestä se että

Vierailija
19.05.2014 |

Runkkaa pesulla käydessään eikä halua panna vaimoaan? Onko tämä normaalia pitkässä avioliitossa tälläiset vaiheet? Kyllästyminen tms? T. Masentunut

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan oo normaalia. 20v yhdessä ja seksiä kahdesti viikossa, tosin mä en oo masentunut eli en osaa neuvoo.

Vierailija
2/12 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia. Etkö muka itse ikinä fantasioi kenestäkään muusta kuin miehestäsi? En usko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin tähän tilanteeseen masentunut. En tunnu kelpaavan enää mihinkään. Vie itsetunnon ihan pohjamutiin tälläinen. Sama nainen minä olen vieläkin, mutta miehen silmissä viehättävyys kadonnut kai jonnekin.

Vierailija
4/12 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi, ootko tehnyt itse alotetta, kehunut miestä, pukeutunut viettelevästi?

Vierailija
5/12 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo että pillu ei kiinnosta. Syy siihen sun täytyy varmaan kysyä itse.

Vierailija
6/12 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:35"]No voi, ootko tehnyt itse alotetta, kehunut miestä, pukeutunut viettelevästi?

[/quote]

Kyllä, kyllä ja kyllä. Toimiikin osittain, mutta ei tunnu kivalta olla aina se haluavampi osapuoli. Olisi niin ihanaa tuntea olevansa haluttu.

Vierailija
7/12 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä vastaavassa tilanteessa mieheltä löytyi seksiaddiktio. Hivenen hämmästyttävästi seksiaddiktio voi nimittäin aiheuttaa puolisolle puutteessa olemista.

Vierailija
8/12 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:50"]Meiltä vastaavassa tilanteessa mieheltä löytyi seksiaddiktio. Hivenen hämmästyttävästi seksiaddiktio voi nimittäin aiheuttaa puolisolle puutteessa olemista.

[/quote]

Miten teillä tuli ilmi tämä addiktio? Saiko mies siihen jotain terapiaa tms? Mikä on tilanteenne tällä hetkellä?

Vierailija
9/12 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos se on ihastunut toiseen naiseen? Minun nyt (onneksi) ex-mieheni käyttäytyi noin kotona ja paneskeli työkaverinsa kanssa.

Vierailija
10/12 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:01"]...jos se on ihastunut toiseen naiseen? Minun nyt (onneksi) ex-mieheni käyttäytyi noin kotona ja paneskeli työkaverinsa kanssa.

[/quote]

Tätähän mä juuri pelkäänkin.... Vaisto kertoo että jokin ei ole nyt kunnossa... Välttelee läheisyyttä nimittäin muutenkin.

Vierailija
11/12 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joutunut olemaan puutteessa pitkään ja kaikki tilanteet torjuttiin, eikä läheisyyttäkään ollut. Nyt olen päässyt asian kanssa sinuiksi, joten ennemmin runkkaan kuin harrastan seksiä lahnan vaimoni kanssa.

Vierailija
12/12 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas 2?