Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäskö mun rohkaistua pikkuhiljaa "heittelemään verkkoja mereen"?

Vierailija
19.05.2014 |

tässä on 2,5v jo erosta aikaa ja 1,5v olen ollut jo valmis uuteen rakkauteen,mutten ole uskaltanut. Koen että ylipainoni on esteenä ja siksi ajattelen että laihdutan ja vasta sitten alan oikeasti katselemaan ympärilleni, käymään ulkona jne. että tapaisin uusia ihmisiä ja sen oikean joskus :) Mutta tosiasia on se että en saa laihdutettua varmaan vielä moneen vuoteen (vielä 30kg ylipainoa) ja en oikeastaan tykkää käydä baareissa. Pitäisikö mun kokeilla apajia netissä? ehkä joku tykkäisi musta tälläsenään? Pikkuhiljaa alkaa ajatuksiin hiipiä sellainenkin vaihtoehto,että mitäpä jos en tosiaan koskaan laihdu ja aina vain ajattelen että sitten kun sitä ja sitten kun tätä..onhan moni muukin ylipainoinen löytänyt rakkauden..ku en itsekkään todellakaan haen mitään fitnes miestä.. mitä mieltä olette?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin sitten kun ihastut niin painosi saattaa pudota kuin itsestään, ja se motivoi laihtumaan. Toivottavasti löydät edes vähän liikkuvan miehen, niin voitte yhdessä kuntoilla. Toi oma sohvaperuna meinaa jatkuvasti imeä mut tohon sohvalle myös löhöämään ;) T: myös 30kg ylimääräistä

Vierailija
2/3 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään "kiikarissa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle löytyy ottaja ja piste. Ei se ole mistään kiloista kiinni. Lähde kalaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi