Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan naisen joka käy vieraissa

Vierailija
19.05.2014 |

Eli haluaisin hieman dominoivan naisen joka ei tulisi aina kotiin yöksi. Olen 23 vuotias mies ja nykyisin tylsässä parisuhteessa josta tahtoisin luopua. Onko mahdollista löytää tälläinen nainen joka pitää seksistä ja on uskollinen yhdelle? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi mies, joka olisi vain mun kanssa (miksei sovitusti muidenkin), mutta itse voisin harrastaa "pahuuksia". Mies tietäisi etten ole yhden miehen nainen, eikä sen tarkemmin tarvitsisi kummankaan tietää. Pääasia, että suhde toimisi ja rakkautta olisi. Itselläni on nyt tavallinen parisuhde, ei mitenkään edelläolevan kaltainen, mutta onhan niitä suhteita vaikka millaisia. Pitää vain sattua oikean/samanhenkisen ihmisen kohdalle.

Vierailija
2/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:37"]

Mulle kelpaisi mies, joka olisi vain mun kanssa (miksei sovitusti muidenkin), mutta itse voisin harrastaa "pahuuksia". Mies tietäisi etten ole yhden miehen nainen, eikä sen tarkemmin tarvitsisi kummankaan tietää. Pääasia, että suhde toimisi ja rakkautta olisi. Itselläni on nyt tavallinen parisuhde, ei mitenkään edelläolevan kaltainen, mutta onhan niitä suhteita vaikka millaisia. Pitää vain sattua oikean/samanhenkisen ihmisen kohdalle.

[/quote]

Aika lottoa, ja jos johonkin deitti ilmoitukseen pistää niin kyllä jokainen voi kuvitella millaisen kuvan siitä saa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluat naisen joka kay vieraissa mutta on uskollinen? En oikein ymmarra.

Vierailija
4/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollisesti käy vieraissa? OK sopii.

Vierailija
5/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:44"]

[/quote]

Niin, ei lähde muiden matkaan. Seksiä  voi kyllä harrastaa, koska mielestäni elämästä pitää nauttia.

Vierailija
6/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ehkä olisi pitänyt selventää sen verran ettei joka viikonloppu eri paikoissa tarvitsisi munkaan juosta. Ei tässä nyt ihan vallattomiksi ruvettaisi! Just sellaset satunnaiset tapaamiset, kun joku erittäin miellyttävä sattuu kohdalle tai suhteen lisäksi ehkä pieni seksisuhde ilman suurempia tunteita. Suuret tunteet olisi sitten siinä "oikeassa suhteessa". Pidän kyllä aloittajan näkemyksestä.

T. Toisen viestin kirjoittaja

Vierailija
7/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ehkä olisi pitänyt selventää sen verran ettei joka viikonloppu eri paikoissa tarvitsisi munkaan juosta. Ei tässä nyt ihan vallattomiksi ruvettaisi! Just sellaset satunnaiset tapaamiset, kun joku erittäin miellyttävä sattuu kohdalle tai suhteen lisäksi ehkä pieni seksisuhde ilman suurempia tunteita. Suuret tunteet olisi sitten siinä "oikeassa suhteessa". Pidän kyllä aloittajan näkemyksestä.

Vierailija
8/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:02"]

[/quote]

Näin juuri. En ole itse mikään saamaton vässykkä, mutta tuottaisi suurta nautintoa nähdä vaimo tyytyväisenä. :))

Vierailija
9/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sanoisin olevan mahdollista löytää sellainen nainen, joka on samoilla linjoilla :)

Vierailija
10/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen uskollisuus, vaikka tulisikin takamus ja posket punoittavana retkeltään? 

Vierailija
11/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on ainakin helpompi rakastua suhteen ulkopuoliseen henkilöön, kuin nauttia satunnaisesta sivusuhdeseksistä. Sorry!

Vierailija
12/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai entäs tällainen suhde, jonka minä haluan: on yksi kunnollinen mies, jonka kanssa olen ja on seksiäkin, mutta rakastun intohimoisesti parisuhteen ulkopuoliseen mieheen, jonka kanssa en voisi kuitenkaan ikinä asua, sillä hän on henkisesti hieman epävakaa. Mutta seksi olisi parasta ikinä ja rakastan tätä miestä myös omaa miestäni enemmän. Ei sillä, ettenkö arvostaisi omaakin miestäni, sitä kilttiä ja kunnollista, kaikki minun muut tarpeeni hyvin täyttävää vakituistani.

Vierailija
13/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tätä cuckold juttua pitäisi vaimolle esittää? Olen varovaisesti koittanut eikä oikeen tunnu lämpeävän. Ei ainakaan myönnä.

Vierailija
14/21 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen pinttynyt käsite porukalle tuo "pettäminen". Harva tuskin edes pidemmälle miettinyt koko asiaa. Minun suhteessa saa käydä vieraissa, joten siinä ei "petetä" ketään.

Vierailija
15/21 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 07:24"]

Ihmeen pinttynyt käsite porukalle tuo "pettäminen". Harva tuskin edes pidemmälle miettinyt koko asiaa. Minun suhteessa saa käydä vieraissa, joten siinä ei "petetä" ketään.

[/quote]

Juuri näin, erityisesti tällä palstalla tuo pettäminen on oikein päähänpinttymä. Kun AV-mammat kuuleekin sanan "vieraissa", niin jokainen huutaa jo siinä kohtaa kitarisat suorana, että "saatanan petturi!". AV-mammojen on täysin ylitsepääsemättömän vaikea ymmärtää, että jotkut käyvät vieraissa ihan luvan kanssa ja sillä ei ole silloin pettämisen kanssa yhtään mitään tekemistä.

Kun näin otsikon arvasin heti, että ei mene montaa viestiä kun joku ihmettelee, että miksi ap hyväksyy pettämisen. Kun näin hänen avausviestin, niin olin pomminvarma, että ei tarvi montaa viestiä odottaa, kun jo joku ihmettelee, että mitä ihmettä, uskollinen ja käy vieraissa, en ymmärrä, saaden kymmeniä peukuttajia. No enpä veikannut ihan päin persettä :)  

Vierailija
16/21 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumpataas hieman.

Vierailija
17/21 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumpataas hieman.

Vierailija
18/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:44"]

[/quote]

Jos ihan tosi tarkkaan mietit tätä juttua, niin saatat älytä, että seksi ja parisuhde ovat erillisiä asioita...

Mieti bonuksena vielä tätä: Vieraissa käyntikään ei ole pettämistä, jos siihen on lupa.

Vierailija
19/21 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumb

Vierailija
20/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä harrastettu cuckoldingia pari vuotta. Piristi omaa 20vuotista suhdetta niin, että nykyään vällyt heiluu joka yö myös kotona;)