Kannattaako mun hommata ne hampaat?
Kommentit (22)
Naamasi kurtistuu aika nopeasti mummonaamaksi, jos olet ilman hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Siis tekarit vai?
Joo tekarit
Ota vaan ne tekarit. Lisää elämänlaatua, kun voit syödä. Saattaa mielialakin kohentua. Miksi pitäisi kärsiä loppuelämä, vaikka sitä ei enää pitkään kestäisikään.
Hommaa vaikka pelkkä yläproteesi niin se jo yksistään vaikuttaa paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa vaikka pelkkä yläproteesi niin se jo yksistään vaikuttaa paljonkin.
Ai että alhaalla ei olisi ollenkaan hampaita? Alahampaat häneltä lähtivät jo monta viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ota vaan ne tekarit. Lisää elämänlaatua, kun voit syödä. Saattaa mielialakin kohentua. Miksi pitäisi kärsiä loppuelämä, vaikka sitä ei enää pitkään kestäisikään.
Kai mä ne sitten otan vaikka tuskin se mun elämääni kovasti parempaan suuntaan muuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai mä ne sitten otan vaikka tuskin se mun elämääni kovasti parempaan suuntaan muuttaa
Ei varmaan muutakkaan, joten älä ota. Ja syötpä vähemmän, voit jopa laihtuakkin. Saamarin negatiivinen narisija.
Se on hienoa että ammattivalittajalla on taas uusi aihe mistä narista päivät pitkät 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan muutakkaan, joten älä ota. Ja syötpä vähemmän, voit jopa laihtuakkin. Saamarin negatiivinen narisija.
No kuule, mä heräsin tänään taas siihen että koko kroppa särki, sitten ei ollut yhtään kyynelnesteitä, on vaikea nähdä, sitten aamun romanttisena eleenä, mies kätteli minua, kun meillä on merkkipäivä. Jaksaisitko sinä olla positiivinen? ap
Tuo kättely oli kyllä hyvä anekdootti!
Vierailija kirjoitti:
No niin hän teki.
Tottakai hankit uudet hampaat. Ja vaikka nyt et uskokaan, elämänlaatu paranee huomattavasti, kun on hampaat suussa. Kehtaa hymyillä, pystyy syömään ja kun suu on kunnossa, ei kaikki sairaudetkaan tule ihan niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin hän teki.
Eikö nykyään olisi parempi se kyynäpäiden hipaisu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin hän teki.
Eikö nykyään olisi parempi se kyynäpäiden hipaisu?
Varmaan ei meidän tapauksessa, kun ollaan samaa perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin hän teki.
No ei ehkä halunnut suudella hampaatonta muijaa.
Ei kai kukaan tosissaan täällä kysele hampaiden hankinnasta?
Tosin vastaukset saivat minut nauramaan :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin hän teki.
No ei ehkä halunnut suudella hampaatonta muijaa.
Eipä se suudellut silloinkaan kun hampaat olivat.
Toi kättely oli kyllä kieltämättä aika paha 😂
Aivan turhaan, jos et meinaa elää enää pitkään. Syö siihen asti soseruokia. Tai lähtö tulee kyllä nopeemmin jos lopetat syömisen ja juomisen kokonaan. Elämä on valintoja.