Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Rikoitko itse kalvosi?

Vierailija
19.05.2014 |

Meillä puhuttiin lukiossa että rikkomalla omat immenkalvomme itse, voi saada seksistä alusta asti enemmän irti. Itse tein niin ja olin tyytyväinen ratkaisuun. Miten muut on toiminut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin naapurista sellaisen pitkän kynttilän ja sen laitoin sisälleni, kynttilä oli sen jälkeen verinen, kun vein sen takaisin naapurin kynttilätelineeseen, mutta jätin sen silti sinne. 

Olin kuitenkin tyytyväinen, sillä sain ihan oikeasti enemmän irti seksistä heti sen jälkeen :)

Vierailija
2/8 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en tiedä :D

olen kyllä leikkinyt dildoilla sun muilla ennen yhdyntää, mutta en tiedä mistään immenkalvoista mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoin itse. Koin olevani niin vanha neitsyeksi (melkein 18, naurattaa näin jälkeenpäin paniikkini neitsyydestä) ja tiesin, että eka seksikokemukseni olisi satunnaisen yhden illan jutun kanssa, että en viitsinyt kertoa sellaiselle olevani neitsyt. Löysin ensimmäisen poikaystävän vasta 20-vuotiaana. En kadu kalvoni itse rikkomista.

Vierailija
4/8 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koska kukaan ei mielestäni ansainnut olla ensimmäiseni.

Vierailija
5/8 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän haiskahtaa jonkun miehen pervoilualoitukselta tämä.

Vierailija
6/8 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo katsokaas täällä on tero 46v ja vielä tässä iässä minua kiihottaa kun saan puhua tuhmia av-palstalla. Todellisuudessa en kysy kun uteliaisuuttani.

Vierailija
7/8 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoiko koskaan mennäkkään rikki? Verta ei tullut eikä sattunut itsekseen eikä pojan kanssa.

Vierailija
8/8 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rikkoutui kun touhusin itsekseni. Ei tarkoitiksella kylläkään. En edes oikeastaan pitänyt mitään kalvoa sillään lailla merkityksellisenä juttuna tai ajatellut sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä