Paketti ei liiku! Joululahjat pyörii ties missä
Kommentit (13)
Mun lahjat on menneet perille. Mutta mä laitoinkin ne jo 2 viikkoa sitten. Ja mulle tuli tänään paketti joka oli laitettu viikko sitten.
Milloin ap postitit?
Tästä syystä tein kaikki netistä ostettavat jouluostokset jo marraskuussa. Kyllähän se nyt on ollut tiedossa, että varsinkin tänä jouluna tilataan paljon netistä lahjoja. Niin se on ollut ennen koronaakin.
No kyllä sitä tämän kokoisessa maassa luulisi alle viikossa saavansa paketin. Onhan tuossa logistiikassa paljonkin pielessä. Nyt ainakin tiedät, että käytät jotain muuta logistiikkayhtiötä kuin Postia. Kai Suomessa toimii PostNord, DHL, UPS?
Oisit laittanut paketit aiemmin.Siellä on kyl kaikki autot ja ukot liikenteessä mutta ei tarvii kun sen et yks auto tilttaa ni sen kyydissä olevat paketit hetken seisoo.Ennen kuin saadaan joko auto kuntoon tai vara auto paikalle.
Veli ajaa postinautoa ni sano et minään vuonna ei oo näin paljon paketteja liikkunut mitä nyt.
Ja sano et varmasti osa jää joulun jälkeen.
Sillekin oli illalla vaan tullut viesti kun oli ensin täyden päivän ajanut että heti kun lepoaika täyttyy niin lähe jatkamaan.Voin sanoo et ku se on pari viikkoa menny tukka putkella ni oli aika väsynnäkönen ku näin.
Parissa päivässä on tullut kaikki, osa jopa yhdessä mutta itse en enää tilaakaan ikinä mitään postin kautta. Kestää liian kauan ja loppujen lopuksi pakettikin pitää noutaa ihan muualta kuin mihin sen tilasi.
Muiden kuljetusyhtiöiden kanssa ei ole vastaavaa ongelmaa ollut koskaan.
Paljon nyt on postia liikenteessä kun koronan takia ei liikuta sukuloimaan niin paljon.
Meillekin tuli eilen posti 2 kertaa. Oli päivällä tullut ja illalla tuli vielä n. klo 20.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sitä tämän kokoisessa maassa luulisi alle viikossa saavansa paketin. Onhan tuossa logistiikassa paljonkin pielessä. Nyt ainakin tiedät, että käytät jotain muuta logistiikkayhtiötä kuin Postia. Kai Suomessa toimii PostNord, DHL, UPS?
Juu, kyllä siinä on jotain pielessä, MUTTA kannattaa olla ajoissa, kun tiedostaa tämän. Ihan turha ruikuttaa, että lahjat pyörii ties missä, kun on tehnyt ostoksia viikko ennen joulua.
Vierailija kirjoitti:
Posti lupasi, että 21.12. postitut ehtivät jouluksi.
Heh...vai lupasi Posti...
Vierailija kirjoitti:
Oisit laittanut paketit aiemmin.Siellä on kyl kaikki autot ja ukot liikenteessä.
Tsot tsot, ollaanpa sitä seksistisiä. Meidän paketit toi akka.
Joulukuussa ei osteta mitään. Kaupat nostavat hintoja pitkin syksyä ennen Black Fridayta ja joulua. Kaikki automaatit ovat jumissa ja tavara on kallista ja loppu. Ostokset tehdään vasta tammikuussa, kyllä se on näin. Minulla on pitkä lista hankintoja odottamassa kuukauden päähän.
Onko pakko jättää viime tinkaan?
Mä lähetin kuukausi sitten ja kaikki menneet perille.