Vauvamme sormet ja varpaat halutaan amputoida!
Vauvalla on molemmissa käsissä kuusi sormea ja myös molemmissa jaloissa on kuusi varvasta. Muuten on terve, normaali vauva. Lääkärit painostavat meitä ylimääräisten sormien ja varpaiden poistamiseen. En ymmärrä miksi, ainoa haitta minkä keksin on että sormikkaat pitää itse neuloa.
Kuusi sormea helpottaa monessa asiassa, pianon soitossa yms. Vauva on täydellinen tällaisenaan, en näe mitään syytä miksi sormia ja varpaita pitäisi poistaa.
Kommentit (32)
Juu. No anna lapsen päättää vanhempana sitten.
Eikö ne ylimääräiset sormet tuppaa olemaan aika pienet ja siten hyödyttömät musiikkiharrastuksissa, joiden tekniikat on muutenkin tarkoitettu 5 sormea per käsi omistaville? Kenkien kanssa voi tulla myös ongelmia kun ei varpaat mahdu.
Haluat siis lapsesi olevan poikkeava. Se on oikein kivaa olla erilainen kuin muut päiväkodissa ja koulussa.
Ylimääräiset sormet ja varpaat on ihan kuten tavalliset sormet ja varpaatkin, ei siis sellaisia nahkatikkuja mitä nämä ylimääräiset usein on. Ne nahkatikut yms. olisin ollut halukas vauvalta poistamaan mutta en näit
kunnon sormia ja varpaita. Kenkiä varmasti löytyy ja kun on poika niin ei korkokenkiä yms. tule käyttämään. En ole provo, nämä ylimääräiset sormet ja varpaat on aika yleisiä juttuja, tosin poikkeuksellisempaa että kaikissa raajoissa on ja vielä ihan kunnon varpaat ja sormet.
ap
'Tulee soittaja kuusitoistasorminen, häviää hälle Torvinen', ennustivat jo Eput aikoinaan.
Kuusisormisuus ja -varpaisuus kuulemma periytyy dominoivasti.
Taisit ottaa yhden viinilasillisen liikaa odotusaikana. Tai äitisi...
Lapsuudessani naapurissa oli poika, jolla oli 12 sormea ja varvasta. Valitettavasti osa aivoista puuttui.
Toiset lapset kiusaa, vaikeuttaa parisuhteeseen pääsyä vanhempana...
Ylimääräisistä sormista on kyllä harmia, koska kaikki yhteiskunnan rakenteet on tehty viisisormisille. Mistä ajattelit hänen saavan hansikkaansa loppuelämänsä ajan?
Anna hänen päättää itse, mitä tekee. Paganinillakin olI epätavallisen kädet, ja silti (tai ehkä osittain juuri siksi) hänestä tuli viulistina virtuoosi.
T: Muusikko
Jos olet tosissasi ja sormet on ihan kunnon sormet eikä mitkään lisukkeet, niin pidä kantasi. Ehkäpä evoluutio on kehittymässä tuohon suuntaan kun on huomattu että käytämme varsinkin sormia ahkerasti.
Niin provo... Laita kuva lapsesi sormista/varpaista niin voin uskoakin.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:42"]
Niin provo... Laita kuva lapsesi sormista/varpaista niin voin uskoakin.
[/quote]
Annetaan APlle aikaa googlettaa uskottava kuva.
Jos kuusisormisuus olisi minun suunnitelmissani, teillä kaikilla olisi jo. Sille on hyvä syy miksi kuusisormisuus ei ole populaatiossa levinneempi. Siitä on haittaa.
T: Evoluutio
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 20:01"]Jos kuusisormisuus olisi minun suunnitelmissani, teillä kaikilla olisi jo. Sille on hyvä syy miksi kuusisormisuus ei ole populaatiossa levinneempi. Siitä on haittaa.
T: Evoluutio
[/quote]
Mene pois siitä valehtelemasta! Minä olen luonut tuon lapsen ja sillä on tarkoituksensa että hän on kuusisorminen. ♥
t. Jumala
Sori, evoluutio! Ei sulla ole mitään suunnitelmaa. Tietäisit jos oisit käynyt lukion biologian oppimäärän.
Varpaat on turhat, ne pois, on vaan tiellä, mut kattelkaa sormia viel muutama vuosi, et onks ne toimintakuntoisia lapsen kasvaessa
Oiskohan otsikko kannattanut muotoilla toisin?
Niin provo