Raitojen laitto itselle? Apuja, kokemuksia
Minulla on vaaleat hiukset, joissa maantienvärinen juurikasvu. Edellisen kerran raidoitin juurikasvun kampaajalla, mutta en ollut tyytyväinen 130€:n arvoiseen työhön. Nyt haluaisinkin tietää, että onko mitää järkeä kokeilla laittaa itse itselle raitoja? Haluaisin raitoja lähinnä jakauskohtaan sekä niin, että kun pitää hiuksia ponnarilla kiinni päätä myöten, raidat lähtisivät kauniisti juuresta kohti ponnaria vaalentaen ponnari-ilmeeni.
onko mitään mahdollisuutta saada itselle ok-tulosta? Jos käyttää esim. Sitä ripsiväriharjan tyylistä harjaa, ja sillä laittaa? voinko laittaa lisäksi raitoja niin, että vedän hiukseni ponnarille, ja siitä laitan raidat, vai tuleeko aivan hirveä?
apuja kaivataan, rahaa ei olisi taas mennä pettymään kampaajalle, mutta läikikkäät hiuksetkin pelottavat...
jos rohkaisette minua tekemään itse, suositelkaa myös raita-ainemerkkiä, jolla saa supervaaleat, kauniit raidat.
suuret kiitokset!
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:17"]
Sanon suoraan, että ei mitään järkeä itse laittaa. Kotona voi laittaa, mutta pyydä joku kaveri laittamaan, tulee muuten helposti raidoista vaan levinneet läikät.
Foliota ja osta sellainen piikillä varustettu kampa, jolla saa erotettua raidat. Huppuraidatkin voi jopa onnistua, mutta varo ettei tyveen mene liikaa väriä.
[/quote]
kiitos kommentista. Miten saan tasaiset raidat foliolla tuohon ponnari-ilmeeseen? Eli kun pitää hiuksia ponnarilla päätä myöten? Kampaajakaan ei tätä osannut, mutta onhan monilla raidoitettu hiukset niin, että ne näyttövät kauniilta myös kiinni.
Folioraitoja suosittelen minäkin. Voit raidoittaa kahteen suuntaan, joko edestä taakse tai sivulta toiselle. Edestä taaks on vaikeampaa, mutta näyttää ehkä kivemmalta ponnarin kanssa? Mä olen tosin tehnyt sivulta toiselle ja hyvä on tullut vaikka laittaisi hiukset kiinnikin. Tee ohuita raitoja piikkikammalla niin lopputulos ei ole "siilimäinen". Suosittelen pyytämään kaveria apuun .
Kylmänvaalean lopputuloksen saat L'orealin Preference sarjan tuhkanvaalealla sävyllä
Sanon suoraan, että ei mitään järkeä itse laittaa. Kotona voi laittaa, mutta pyydä joku kaveri laittamaan, tulee muuten helposti raidoista vaan levinneet läikät.
Foliota ja osta sellainen piikillä varustettu kampa, jolla saa erotettua raidat. Huppuraidatkin voi jopa onnistua, mutta varo ettei tyveen mene liikaa väriä.