Kerro rehellisesti miltä näytit 2 kk synnytyksen jälkeen.
Kommentit (42)
Mulla oli sairasteleva, erittäin huonosti nukkuva itkuinen vauva. Kaikki energia meni vauvan hoitamiseen, kanniskeluun, valvomiseen sekä lääkärissä ja sairaalassa juoksemiseen. Vauvan lisäksi ainoa ajatus oli päässä se, milloin saan nukkua ja milloin ehdin syömään.
Mulla ei ole mitään käsitystä miltä näytin, tuskin olen edes peiliin vilkaissut montaa kertaa. Kerran muistan erityisesti, että hississä katsoin itseäni peilistä ja tajusin, etten ollut tehnyt niin aikoihin. Makuuhuoneessa oli iso peili, mutta ainoat muistikuvat sen katsomisesta ovat, kun heijasin vauvaa olkapäällä ja katsoin sitä kautta vauvan kasvoja. En muista katsoneeni itseäni. Tai jos olen katsonut, en ole pahemmin rekisteröinyt näkemääni.
Ei siis mitään käsitystä miltä olen näyttänyt.
Samalta kuin ennen raskautta, hoikka nainen. Raskaus ja synnytys eivät muuttaneet kehoani, muuten kuin rinnat läks kun imetys loppui. Ou nou.
Vatsa oli jo aika hyvin palautunut, no tietenkin nahka vähän löysempi kun ei vatsalihakset olleet palautuneet kun ei niitä saanut heti treenata. Kiloja raskaudesta jäljellä noin 5, niitähän tuli 15. Alakertaan ei tullut vaurioita. Tissit isommat ja roikkuvammat kuin ennen, koska eivät alkujaankaan olleet sieltä pienimmästä päästä. Raskausarpia ei tullut yhtäkään, mutta linea negra näkyvissä.
Ennen niin ihanat rintani olivat kuin melonit ja vatsa pömpötti. Niin ja väsymyksestä tärähtäneeltä näytin varmasti. ;) Nyt lapsi 10kk ja painoa on tippunut lähtöpainosti -3kg, reidet ovat hoikistuneet ja käsivarret saaneet lihaksia. Se mikä harmittaa on roikkuva vatsanahka ja se että ennen niin ihanat rintani ovat suurenneet liiaksi. Katsotaan mitä aika tuo tullessaan, mutta jos en ole tyytyväinen ulkonäkööni sanotaan vielä vuodenkaan kuluttua, suunnittelen meneväni kauneusleikkaukseen. Eroon pömppiksestä kiitos!
Olin 15 kiloa lihavampi, muhkeampi ja väsyneenpi kuin nyt.
42v:nä 4. lapsen syntymän jälkeen olin alle omien mittojeni (laitokselle jäi 2 kg enemmän kuin raskaudessa tuli), pieni kumpu alavatsalla kuten ennenkin. Bmi oli jotain 24, kuten vielä nyt 12 vuotta myöhemminkin. Rinnat yhä kiinteät ja pyöreät.
Edellisten raskauksien jälkeen olin hyvin hoikka, bmi 19-20, tuolloin tosin raskaudesta jäi 2kg jokaisella kerralla vuodeksi.
Onnelliselta!! Onnelliselta pömppömahalta, jolla oli elämänsä ensimmäistä kertaa tissit! :)
Järkyttävältä, mutta en siitä kehtaa raskautta syyttää. Läskiä läskin päällä.
Tosi hyvältä. Olin jo laihtunut paljon, mutta en vielä sellaiseksi hoikaksi kuin nyt 9kk synnytyksestä. Rinnat olivat isot ja vatsa jo aika litteä. Olin aika freesi, koska vauvalla ei ollut koliikkia ja nukkui hyvin.
Ekan lapsen jälkeen näytin vähän pullealta ja hyvin isotissiseltä. Aika kauniilta. Ehkä 4kk jälkeen näytin jo oikein hyvältä. Tokan lapsen jälkeen näytin tikulta, joka on edelleen raskaana, samat hinkit, mutta arpisina. Mustat silmänaluset. Kuopus on nyt kolme, tissejä ei enää ole (vain raidalliset patalaput, joihin on kirjailtu nänni) maha on edelleen vähän pomppis, mustat silmänaluset jäi kai ikuiseksi riesaksi.
167 cm/56 kg. Ei arpia. Imetin, joten rinnat olivat kuin silikonipommit ilman silikonia.
Raskauden aikana painoa tuli 26kg. Lähtöpainoni oli 62kg. 2kk synnytyksen jälkeen painoin 55kg, olin riutunut. Rinnat olivat valtavat pallot 70dd:t. Törmäilin niillä jokapaikkaan.
Valvoin koliikki vauvan kanssa, imetin, valvoin, sain muistuttaa itseäni syömään ja juomaan.
Sain todella massiiviset raskausarvet vatsaan, reisiin ja rintoihin. Sisäreisien nahka roikkui samoin vatsan.
En hahmottanut ollenkaan että olin niin laiha.
Ennen raskautta olin hieman löllykkä mutta reipas ja energinen.
Nyt 5vuotta myöhemmin painan 65kg, rinnat ovat lörpömmät kuin ennen raskautta mutteivat ihan tyhjät, arvet ovat haalistuneet hyvin, olen taas reipas ja energinen.
Olin 20kg painavempi löllykkä mahainen, muuten ihan pirtsakka, tissit ihan törky isot, raskausarpia reisissä ja pohkeissa, nyt oma itteni vuoden jälkeen paitsi tissit melko nahkaiset, haittaneeko tuo ne on oikeesta aina mukavan löllykkäiset ja tissithän ne vaan on .
Kauniilta, hoikalta ja varmaan myös onnelliselta. Palauduin mittoihini oikein hyvin ja ihan omalta itseltäni näytin.
Oli painoa 5 kiloa enemmän kuin ennen raskautta, kevyt linea negra vielä nähtävissä, tissit varmaan kuppikoon normaalia isommat. Maha ei muuten melkolailla palautunut, ei raskausarpia, mutta bikinrajan leikkausarpi hieman tekee "rappua" mahaan. Perkeleen väsynyt ja nuupahtanut mutta aika onnellinen. Kaksosten äiti. Nyt muutama vuosi myöhemmin tisst on pienemmät ja painokin suunnilleen alkutilanteessa, hieman väsähtänyt edelleen ajoittain, mutta johtuu vain siitä ettei malta aina mennä nukkumaan ajoissa.
Isot tissit, linea negra vatsassa, väsyneet kasvot, hieman kalpea, samassa painossa kuin ennen raskautta, vatsa on litteä ja kiinteä.
Tosi hyvältä! Olin palautunut entisiin mittoihin mutta rintavampi. Olin elämäni kunnossa.