Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro rehellisesti miltä näytit 2 kk synnytyksen jälkeen.

Vierailija
19.05.2014 |

Kuvaile ja vertaa lähtötilanteeseen.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilta, hoikalta ja onnelliselta. Nyt kun olen taas töissä; väsynyt, lihonut ja vihainen ämmä :((

Vierailija
2/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta kuin ennenkin mutta väsyneeltä ja kalpealta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneeltä ja surulliselta,vaikka lapsi olikin ja on elämäni valo.

Vierailija
4/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikkoa synnytyksestä ja melkein lähtöpainossa. Vartalo näyttää erilaiselta. Linda negra näkyy. Maha on pieni pussi, kun en saa treenata sitä, lihaksia on hyvin vähän enää. Selässä on jotain ihme rasvaa jota ennen ei ollut. Tissit ovat isot. On vähän outo olo, jotenkin vieras. Olen kalpea myös.

Vierailija
5/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä laskettu aika kahden päivän päästä: kiloja tullut nyt 10, maha on aivan järjetön mutta voin käyttää samoja farkkuja kuin ennenkin (pidän niitä auki vatsan kohdalta ja tuubilla kiinni), eli perse ja muut paikat ei sinällään ole levenneet. 

Mielenkiinnolla odottelen miten palaudun, vatsanahka mietityttää. Hommasin belly banditin – kenelläkään kokemusta vatsan sitomisesta tuon nahan palautumisen apuna?

Vierailija
6/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, pienikokoinen nainen. Hehkun onnesta. Tissit kasvanut aasta C-kuppiin. Olin oikein tyytyväinen ulkonäkööni, koen olleeni tuolloin kauneimmillani. Maha tosin jäi ihan vähän pömpöttämään.

Vierailija
7/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalpea naama, mustat silmänaluset. Mahassa linea negra, maha ei roiku, mutta kiloja on liikaa. Vanhat housut mahtuu, mutta kuristaa. Imetys eli rintojen pumppaus tyssäsi kuukausi sitten, nyt tissit löysät läpyskät jotka roikkuu ehkä navassa. Pimpulia en oo katsonut mutta 2. asteen repeämät tuli ja ei se niistä varmaan kaunistunut.

Vierailija
8/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen jälkeen näytin kahdessa viikossa tasan samalta kuin ennen raskautta. Kun taas toisen jälkeen meni muutama kuukausi. Nyt viime vuosi on tuonut vyötärölleni ikävän makkaran, kun olen ollut niin stressaantunut töistäni. Liikun vähemmän ja syön enemmän kaikkea mättöä. Edelleen bmi vain n. 22, mutta silti en tykkää tästä kehityksestä.

Vierailija
9/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalisti freesi, hoikka, sporttinen. Kaunis.

Joka raskaudessa (4) olen lihonut +30kg. Tissit on turvonneet valtaviksi. Jokaisen synnytyksen jälkeen on mennyt vuosi että olen taas oma itseni (Ja omassa painossani). Vimeksi lähti tukuittain hiuksia, iho kukki ja maha oli roikkuva pullamössö.... Hyyyiiii. Kadehdin äitejä jotka näyttää heti hyvälle!

Vierailija
10/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin paremmalta kuin koskaan. En enää, harmi :D. 

Vierailija
11/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:22"]Itsellä laskettu aika kahden päivän päästä: kiloja tullut nyt 10, maha on aivan järjetön mutta voin käyttää samoja farkkuja kuin ennenkin (pidän niitä auki vatsan kohdalta ja tuubilla kiinni), eli perse ja muut paikat ei sinällään ole levenneet. 

Mielenkiinnolla odottelen miten palaudun, vatsanahka mietityttää. Hommasin belly banditin – kenelläkään kokemusta vatsan sitomisesta tuon nahan palautumisen apuna?

[/quote]

Mullakin tuo bandit, se on aika jäykkä ja ponkottaa vaatteiden alla. Itse huomasin parhaaksi muotoilevat rintojen alle ulottuvat alushousut ja niiden alle muotoileva korsettivyö jossa luut. Tukeminen auttaa palautumisessa ja muistuttaa itseäkin käyttämään korsettilihaksia.

Vierailija
12/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvonneelta, väsyneeltä ja elämääni kyllästyneeltä.

ennen raskautta olin pirteä, iloinen, kaunis (kuulemma) ja kuulemma myös ikiliikkuja :D

Vierailija
13/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista yhtään. Rinnat varmaan olivat melko muhkeat, mutta eivät niin muhkeat kuin 2 päivää synnytyksen jälkeen.

Vierailija
14/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin silloin huomattavasti paremmalta kuin nyt 45v:na että voi kun saisin sen kropan takaisin...vaihtaisin heti tämän keski-ikäisen soffaperunan siihen ;)

Vierailija
15/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras ihminen ja jotenkin arka olo.

Vierailija
16/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin entisissä mitoissani, mutta olin hurjan kalpea ja väsyneen näköinen :D

Vierailija
17/42 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan väsynyt, mutta kuvien mukaan ihan onnelliselta, hiukan laihempi kun ennen raskautta, rinnat saman kokoiset,

Vierailija
19/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti? En muista! Ei siitä ole kuin vajaa kolme vuotta, mutta ei mulla ole oikein selkeää muistikuvaa. Oli varmaan sitä mahaa jonkin verran. Mulla sattui tulemaan just vastaan valokuvia, joissa synnytyksestä oli kulunut 10 kk, ja niissäkin kuvissa oli lötrykkää.

Mulla on sellaiset vähän pyöreät posket, ja imetys kavensi ne jostain syystä kapeammiksi. Imetin n. 21 kk, ja pyöreys palautui vasta lopettamisen jälkeen. Se ei ollut siis sidoksissa painonvaihteluihin, vaan hormoneihin.

Vierailija
20/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lapsi. Painoa tuli parikymmentä kiloa. 15 kg lähtenyt. Vatsa roikkuu. Tissit isot, mutta vähän jo roikkuu. Takapuoli roikkuu. Jenkkakahvat ja läskiä selässä. Tummat silmänaluset. Lähtöpaino oli 56 kg, mutta siinä oli vielä jäänteitä edellisestäkin lapsesta. Nyt painan 61kg ja ihannepainoni olisi 52. Olen 159cm pitkä. Ja tosiaan pari kuukautta on nyt synnytyksestä

Niin joo raskausarpia tuli alavatsalle tässä kolmannessa raskaudessa, aiemmin ei oo tullu. Ryhti on myös huonontunut. Että salille pitäisi kovaa vauhtia ehtiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi