Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko presidentin vaimon kansalaisvelvollisuus antaa

Vierailija
19.05.2014 |

presidentille?

Presidentti on puolustusvoimien ylipäällikkö, joten pitääkö vaimon olla kuuliainen?

Minkälainen valta presidentillä muuten on suhteessa tavalliseen kansalaiseen. Onko vähän sama kuin poliisi-kansalainen suhde? Eli jos et tottele, saat sakkoja ja vastustat virkavaltaa?

Heh, kaikkea sitä tuleekin ajateltua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö, presidentti on pikemmin kansan palvelija kuin mikään komentelija. Ja meillä on hyvä presidentti.

Vierailija
2/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvitse. Oletko tyhmä? Meillä on vallan kolmijako, presidentin puolisokin saa oikeutta raiskaustapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos presidentti tulisi vastaan ja sanoisi, että hei sun on nyt lähdettävä venäjälle vakoojaksi, niin pitäisikö mun lähteä? :D Siis saako ihminen kieltäytyä jos presidentti käskee?

Tai jos se sanoisi, että mun täytyy nyt vaikka tarjota turvapaikka jollekin mummolle, ni voisinko vaan sanoa, että ehei?

Vierailija
4/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 18:33"]

Ei tietenkään tarvitse. Oletko tyhmä? Meillä on vallan kolmijako, presidentin puolisokin saa oikeutta raiskaustapauksessa.

[/quote]Mutta voisitko sää kieltäytyä jos presidentti sanoisi, että mulla ei oo yöpaikkaa, voinko tulla teille?

Ethän sä vois!

Vierailija
5/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kuka hullu moisesta kieltäytyisi. Uskoisin presidentin olevan vallan mainio tyyppi.

Vierailija
6/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko presidentillä vain poikalapsia? Mää voisin alkaa sille tyttäreksi. Äh oon jo ehkä liian vanha.

Vierailija
7/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai Se on annettava. Jos kuitenkin pettää, Se on valtionpetos!

Vierailija
8/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 18:33"]

[/quote]Mutta voisitko sää kieltäytyä jos presidentti sanoisi, että mulla ei oo yöpaikkaa, voinko tulla teille?

Ethän sä vois!

[/quote]

Tottakai voisin. Emme elä missään pohjois-koreassa.

Vierailija
9/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 18:43"]

Tottakai Se on annettava. Jos kuitenkin pettää, Se on valtionpetos!

[/quote]:DD