Exän uus tyttöystävä!!!
Oli opettanut tytärtäni meikkaamaan, olivat käyneet oikein yhdessä meikkiostoksilla!
Meiän tytöt on 13 ja 10, ja vanhempi tuli kotiin täydessä pakkelissa isänsä luota...
Oon yrittäny opettaa lapsille, ettei ulkonäkö oo kaikki kaikessa ym, mutta nyt se uus nainen tekee kaiken näin! Sillä naisella on itsellään aina kamala meikkikerros naamassa, vaikka vaan ruokakaupassa kävis.
Ite ehostan tosi harvoin, ehkä muutaman kerran vuodessa.
Oli se antanut jotain pukeutumisvinkkejäkin, itellään sillä on aina ylikireet farkut ja joku tiukka paita, antais nyt mun lasten olla!!!!
Kommentit (57)
Vierailija:
Esim. itse sanoin exän nykyiselle vaimolle, että tytöille 12 ja 11v ei laitella meikkejä naamaan, hiuksia ei värjätä, ei leikata jne. Ja meillä ei kysymys ole vaikeasta erosta. Haluan että minä olen se joka hoitaa kuitenkin äitinä lasten kasvatuksen ja kaiken muun. Ei äitipuoli.
Ei lisättävää. :-(
Jos lapsi/nuori on äidin luona 24 vuorokautta kuukaudessa niin ei isän tyttöystävä pysty heidän arvostuksiaan muuttamaan 4 vuorokaudessa kuukautta kohti. Kiinnostus meikkejä kohtaan on tytöillä luonnollista - ja yhtä luonnollista on olla niistä kiinnostumatta. Eikä se aina kulje geeneissä. Ap:tä eivät meikit kiinnosta, tyttöä taas kiinnostavat.
Meillä on toisin päin: itse olen erittäin huoliteltu äitipuoli ja meikkaan joka ainut päivä, mutta meillä asuva tytärpuoleni ei laita edes peitevoidetta finnin päälle. Hyvä kun suostuu hiuksensa pesemään. Esimerkilläni ei ole ollut minkäänlaista vaikutusta, vaikka nuori todellakin asuu meillä, jopa 24/7, sillä äiti ei ole hänestä kiinnostunut.
Parempi kai että äitipuoli on mukava lapsille kuin että olisi joku noita-akkaäitipuoli. Onko pakko olla noin itsekäs, ja miettiä vaan miltä SINUSTA tuntuu? Etkö voisi ajatella että hyvä kun lapset voivat viettää KIVAA aikaa myös isän ja tämän uuden vaimon kanssa?
Vierailija:
Se on aika rankka paikka monelle kun uudet äitipuolet rupeaa leikkimään kivaa äitiä omille lapsille. Jos itsellesi kävisi samoin niin et kommentoisi noin. Omalle kohdalleni on sattunut aika rankan kaavan mukaan ja minä olin se joka eksän jätin eli eron kanssa ei ollut mitään tekemistä.
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:Itsetuntoni on todellakin kohdallaan mutta eksän uudella ei. Hän on yrittänyt rikkoa jopa minun ja lasten välit. Hän on haukkunut minua ympäriinsä. Hänellä ei ole itsetunto kohdallaan vaan on kateellinen ja varmaan repale pelkää että palataan yhteen. Siksi hän rikkoi mun ja eksän välit. Hän esiintyi eksänä ja laittoi tekstiviestejä eksän kännykästi mulle ties kuin kauan. Voisin kertoa kirjan verran mitä tämä nainen on tehnyt ja repale eksäni oikea tossukalervo vaan pyörittelee silmiään.. Tätä on siis kestänyt jo kohta 9 vuotta!!
liikuntaa ja syövän terveellisesti. Ihan heidän omaksi parhaakseen terveet elämäntavat ovat. En ymmärrä ap, miksi terveet elämäntavat (liikunta, järkevä syöminen) ovat mielestäsi huono asia.
Vierailija:
eikö teitä muita huolestuttais, jos tyttönne viettäis aikaa sellasen ylilaitetun naisen kanssa?
Aina pitää olla NIIN tiptop, kynsilakkaa myöten, lenkillä pitää juosta jatkuvasti ja tarkkaan katsoa mitä syö, ja varmaan suurin osa palkasta menee ulkonäköön!
ap
ja tein selväksi lapsille, ettei tarvii enää meikattuna sieltä kotiin tulla...
ap
Vierailija:
ja tein selväksi lapsille, ettei tarvii enää meikattuna sieltä kotiin tulla...ap
Mahtoi tyttöjä hävettää käytöksesi :(
Lasten isän nykyinen puoliso eli lastesi ÄITIPUOLI on toivottavasti järkevä aikuinen ihminen ja tajuaa että vingut vaan tiukkuuttasi...
Nii no vituttaahan se kun exällä on hyvännäkönen ja huoliteltu uusi puoliso.
Eikä ap:sta ei kiinnostu kukaa nyyh... vaikka kuinka yrittää olla upeana, puhtaat verkkarit ja hauska sisäinen kauneus kunniaan- paita päällä, lähikioski reissulla.
HALLELUJAH, miten idiootti ap!!
Minusta ihan kiva idea, että oli antanut meikkailla ja opettanut. Kyllä varmaan tyttäresi kuitenkin sen ymmärtävät, ettei tuossa iässä kuulu vielä päivittäin ehostaa :) Eli löysää vähän pipoa, ap.. Ja jos asia sinua häiritsee, voithan itse pitää lapsillesi myöskin ' meikki-illan' , jossa opetat kevyen ehostuksen.
Hieman kuulostaa kuitenkin siltä, että sinua ei nyt häiritse se, että tyttösi kokeilivat meikkejä, vaan Hän, kuka niitä antoi kokeilla..
Eikö ole kuitenkin hyvä juttu että tyttäresi pitävät hänestä eikä hän ole mikään ilkeä äitipuoli.
mun mielestä kuulostaa lähinnä ihanalta, että on noin halunnut viettää aikaa Hänelle VIERAIDEN lasten kanssa!!
Olisiko sinusta parempi, jos ei haluaisi olla lastesi kanssa missään tekemisissä????????
leikkauttaa tytärpuoleni hiukset lyhyiksi, kun oli niin epäsiististi lohmitut sivilta ja takaa pitkät. Äitinsä oli itse leikannut. Itse olen ollut 20-vuotiaasta asti tosi lyhyiden hiusten kannattaja. Ajattelin että vien tytön 10 v kampaajalle ja leikataan jokin kiva kampaus. Onneksi maltoin olla koskematta.
eksän uus naikkonen sekoontui koko ajan mm lasten vaatetusasiaan. Sitten piti olla jo uudenlaista urheiluvälinettä (oli sillä alalla töissä) ja siitä sitten juttu jatkui. Lopulta ei meikäläisen ostamat 20 e lenkkarit ollut mistään vaan hänen suosittelemat 100 e. Kaiken huippu että tää akka ei ole vieläkään saanut omia lapsia (olen odotellut jo 9 vuotta) että jättäis hitto rauhaan.
Ihmettelen exääkin siitä, kun on sellasen niin pinnallisen naisen ottanut?
ap
Haukut koko ajan kyseistä naista hänen ulkonäöstään, joka on ilmeisesti ns. huoliteltu. Fiktiivisesti, jos eroaisimme ja poikani pitkät hiukset leikattaisiin isänsä luona ollessa hänen naisystävänsä ideoimana lyhyemmiksi, suuttuisinko? Hiukset on vaivalla kasvatettu ja kauniit. En todellakaan. On samantekevää mille lapseni näyttää niin kauan kuin hän itse pitää siitä. Odota teini-ikää; aiotko potkia pois kotoa vai? Kysehän on vain siitä rakastatko lapsiasi tarpeeksi pyyteettömästi ollaksesi ei liian määräilevä ja alistava.
etten tosiaankaan halua sen naisen antavan lapsilleni sellaista naiskuvaa, minkä se nyt antaa: aina oltava viimisen päälle laitettu ja puettu.
ihan ku se ulkonäkö ois kaiken a ja o.
tosin etä -sellainen. Meillä oli alkuun samanlaista nahistelua mieheni lapsen äidin kanssa. Kunnes todellakin KASVOIMME AIKUISIKSI ja päätimme tulla toimeen lapsen takia. Mikä ihme siinä on, että ap tuntee nyt vääryyttä itseään kohtaan?? Mitä ilmeisimmin tuntee itsensä nyt uhatuksi, vaikkei syytä ole. Enkä todellakaan usko että kysymys on meikeistä, vaan siitä, kuka ne lapsille antoi.