Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän uus tyttöystävä!!!

Vierailija
31.07.2006 |

Oli opettanut tytärtäni meikkaamaan, olivat käyneet oikein yhdessä meikkiostoksilla!

Meiän tytöt on 13 ja 10, ja vanhempi tuli kotiin täydessä pakkelissa isänsä luota...

Oon yrittäny opettaa lapsille, ettei ulkonäkö oo kaikki kaikessa ym, mutta nyt se uus nainen tekee kaiken näin! Sillä naisella on itsellään aina kamala meikkikerros naamassa, vaikka vaan ruokakaupassa kävis.

Ite ehostan tosi harvoin, ehkä muutaman kerran vuodessa.

Oli se antanut jotain pukeutumisvinkkejäkin, itellään sillä on aina ylikireet farkut ja joku tiukka paita, antais nyt mun lasten olla!!!!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö teitä muita huolestuttais, jos tyttönne viettäis aikaa sellasen ylilaitetun naisen kanssa?

Aina pitää olla NIIN tiptop, kynsilakkaa myöten, lenkillä pitää juosta jatkuvasti ja tarkkaan katsoa mitä syö, ja varmaan suurin osa palkasta menee ulkonäköön!

ap

Vierailija
22/57 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ei välitä, tai sit ne JUMANKAUTA kehtaa välittää niistä miehensä lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pakkelois vaan omaa rumaa pärstäänsä. Älä välitä ap näitten hyeenoitten jutuista.

Vierailija
24/57 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on ap:n mielestä " järkyttävä meikkikerros" .

Saattahan olla, että ex-miehen uusi nainen on nimenomaan huoliteltu ja siisti, jos kerran ap ei itseään laita millään lailla, hänen mielestään saattaa kaikki meikki olla liikaa.

Ennen kuin alatte aivan tuntematta arvostelemaan kenenkään meikkiä horatsu-lookiksi.

Vierailija
25/57 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska heidän isänsä on sellaisen valinnut sinun ylitsesi? Kuulostaa vähän omalta itsetunto-ongelmaltasi.

Ehkä tämä nainen on vain halunnut tutustua lapsiin ja tehnyt heidän kanssaan sitä mitä osaa.

Vierailija
26/57 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkä tämä nainen on vain halunnut tutustua lapsiin ja tehnyt heidän kanssaan sitä mitä osaa.

Vierailija
27/57 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä käy sääliksi sitä " horatsua" kun joutuu noin katkeran ap:n kanssa olemaan tekemisissä.

Vierailija
28/57 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäköhän niistäkin tulee?

Ja ne on mun exän kanssa seurustellu jotain puoltoista vuotta, mutta sanoin kyllä miehelle, että sai olla sit viiminen kerta kun opettaa lapsille tollasta.

Pysyis vaan pois niitten silmistä!

ap

Vierailija
29/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eikö teitä muita huolestuttais, jos tyttönne viettäis aikaa sellasen ylilaitetun naisen kanssa?

Aina pitää olla NIIN tiptop, kynsilakkaa myöten, lenkillä pitää juosta jatkuvasti ja tarkkaan katsoa mitä syö, ja varmaan suurin osa palkasta menee ulkonäköön!

ap

Ap kirjoittaa, että mies on ollut naisen kanssa jo 9 vuotta - siis varmaan jo kauemmin kuin ap:n kanssa, vai? On siis palstalaisilta aika härskiä haukkua naista horatsuksi. Pikemminkin hän vaikuttaa olevan " se nainen" miehen elämässä. Vai kauanko te ehditte olla yhdessä ennen eroanne?

Lapsettomalla naisella on enemmän aikaa ja varaa satsata ulkonäköönsä, se pitäisi ymmärtää. Jospa nainen ei halua tai voi saada lapsia, so? Pitäisikö hänen siitä syystä lakata huolehtimasta itsestään ja syödä itsensä muodottomaksi? Ainakin ap olisi sitten vahingoniloinen, näin uskon.

Vierailija
30/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itsetuntoni on todellakin kohdallaan mutta eksän uudella ei. Hän on yrittänyt rikkoa jopa minun ja lasten välit. Hän on haukkunut minua ympäriinsä. Hänellä ei ole itsetunto kohdallaan vaan on kateellinen ja varmaan repale pelkää että palataan yhteen. Siksi hän rikkoi mun ja eksän välit. Hän esiintyi eksänä ja laittoi tekstiviestejä eksän kännykästi mulle ties kuin kauan. Voisin kertoa kirjan verran mitä tämä nainen on tehnyt ja repale eksäni oikea tossukalervo vaan pyörittelee silmiään.. Tätä on siis kestänyt jo kohta 9 vuotta!!

Tässä viestissä puhut yhdeksästä vuodesta, ja tuossa yläpuolella mainitset että ovat seurustelleet 1,5 vuotta. Nyt kannattaisi keksiä jo aika hyvä selitys...

Vierailija
31/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 9 vuotta-juttu ei ollut mun, mun ex on seukannut puoltoista vuotta sen uuden kanssa, ja sillä naisella on lapsia itellään

ap

Vierailija
32/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mielestäni olisi hyvä miettiä onko nyt ihan varma ettei ole kysymys siitä että henkilö sattuu olemaan ex:n uusi?

Kukaan ei koskaan vie oman äidin paikkaa ja kukaan muu ei anna niin vahvaa äidin mallia kuin oma äiti. Mutta minä esim. aikoinaan kävin 12v kummitätini kanssa alusvaate-ostoksilla ja oma äitini ei olisi kuuna päivänä ostanut niin naisellisia pikkuhousuja. Ihailin myös tätiäni jolla oli aina upeat punaisiksi lakatut pitkät kynnet.

Haluankin vain sanoa että omaan lapseen tulee väkisinkin vaikuttamaan sellaisia aikuisia naisia jotka edustavat eri tyyliä kuin mitä itse on. Itse koen sen rikkautena ja lapselleni hyvänä. Minulla on itselläni lapsi ex miehen kanssa ja myönnän että joskus alussa asenne uuteen naiseen saattoi olla hieman " vääristynyt" , mutta kun ajattelin järjellä enkä antanut tunteiden vaikuttaa niin olen huomannut kuinka upeaa se on kun lapsellani on 2 rakastavaa kotia. Se että meidän kodit ovat erilaisia on pojalleni rikkaus ja hän oppii molemmissa paikoissa sellaista joita ei välttämättä toisessa oppisi. Se että ex valitsi uudeksi naisesksi jonkun niin erilaisen kuin mitä kuvittelin oli aluksi outoa kun tuntui etten tuntenutkaan sitä miestä ollenkaan kun oli muuttunut toiseksi ihmiseksi. Mutta kun ajattelin niin en minäkään ollut enää se sama nainen kuin silloin aikoinaan hänen vaimonaan olin. Ja olen tavallaan kiitollinen tälle uudelle naiselle siitä että minun ex:täni tuli parempi isä lapselleni kuin mitä oli aikoinaan.

Luulen että tämä ap:n kuvaama nainenkin on halunnut tarjota lapsille hienon kokemuksen sellaisesta asiasta josta itse tietää. Ja halusi ap tai ei hänellä on oikeus kuulua lasten elämään ex:n kautta. Me naiset emme omista lapsiamme yksin ja myös lasten isällä on oikeus antaa sellaisia arvoja joista pitää. Jos ex pitää meikatuista naisista tai hänelle on tärkeää että nainen huolehtii itsestään, niin hän saa sen mallin antaa lapsilleen ihan samalla oikeudella kuin äiti voi opettaa että naisen ei tarvitse puunata itseään. Kumpaakaan mallia ei toinen saa sanoa vääräksi, se on lapselle haitallista. Voi kertoa että ihmisillä on erilaisia arvoja ja malleja eikä yleistä oikeaa ja väärää aina ole. Lapset kyllä ovat fiksuja ja osaavat tehdä sitten aikuisina omat ratkaisunsa.

Koittakaa hyvät naiset muistaa että lapset ovat meillä vain lainassa ja että me äitinä emme heitä omista. Heistä tulee omia yksilöitä ja voi olla että heistä tulee jotain mitä itse et ollenkaan ymmärrä. Miettikää hetki kuinka paljon te olette tehneet asioita omien vanhempien mallin vastaisesti ja mitä koette esim. omaa äitiänne kohtaan.

Vierailija
33/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kertoo aika huonosta itsetunnosta/itseluottamuksesta jos äiti kokee asian noin. Pelkäätkö sinä ap jääväsi nyt ex-miehesi uuden naisystävän varjoon lastesi äitinä?

Sinä olet heidän äiti sitä tosiasiaa ei muuta mikään, toki voit keskustella exäsi uuden naisystävän kanssa asiasta.

Kysy suoraan, meinaatko että tyttäreni ottavat päivittäisen meikkaamisen tavoikseen.

En tiedä olenko itse tyhmä vai mikä on mutta jos minulla olisi sama tilanne niin olisin ennemmin hyvilläni että lapseniviihtyisivät isänsä luona uudesta heilasta huolimatta.

Vierailija
34/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapainoilemaan mielipiteidensä välillä. Ja riitaa varmaan tulee.

Sinänsä meikkaamisessa ei ole mitään pahaa, ei niitä lapsia voi pumpulissa pitää, 13-vuotias varsinkin on jo sen ikäinen, että ikätovereista moni on meikannut jo pidemmän aikaa.

Sinun ja lasten isän tehtävä on sitten yrittää kasvattaa tyttöjäsi parhaimmalla osaamallanne tavalla, niin elämän arvoissa kuin muissakin asioissa. Ei ne lapset pilalle mene jos ne meikkejä kokeilee.

Koittakaa päästä sopuun asioista, käyttäytykää kuten aikuiset ja älkää haukkuko toisianne lapsille. Lapsetkin joutuvat tasapainoilemaan vanhempien (ja näiden uusien puolisoiden) välillä ja ei se varmaan aina ihan helppoa ole.

Vierailija
35/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensi kerralla, kun menevät isälleen, palauttavat sen naisen niille ostamat meikit, tunkekoon pakkelinsa omaan naamaansa tai omille lapsilleen!

ap

Vierailija
36/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat tosiaan vaan lainaa.

Vierailija
37/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ole panetellut lasten isän uutta naisysävää lastesi kuullen?

Toivon todella että nämä täällä julki tuomasi mielipiteet ei ole mennyt lastesi korviin.

Vierailija
38/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja isän uusi puoliso ovat avustajia. Heidän mielipiteensä on oikea vain silloin, kun se on sama kuin äidin mielipide.

Vierailija
39/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole LASTESI ETU että heillä on elämässään useampia aikuisia ihmisiä jotka välittävät heistä? Eikö se ole lapsillesi RIKKAUS, että nämä ihmiset ovat erilaisia? Eikö ole edelleen lapsillesi ONNI jos he saavat välittää kaikista heidän elämässään olevista ihmisistä ja nauttia heidän seurastaan ilman, että kukaan heitä siitä syyllistää?

Kasvapa nyt ÄIDIKSI. Äkkiä.

kaikella ystävyydellä,

eräs äitipuoli

Vierailija
40/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. itse sanoin exän nykyiselle vaimolle, että tytöille 12 ja 11v ei laitella meikkejä naamaan, hiuksia ei värjätä, ei leikata jne. Ja meillä ei kysymys ole vaikeasta erosta. Haluan että minä olen se joka hoitaa kuitenkin äitinä lasten kasvatuksen ja kaiken muun. Ei äitipuoli.