Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi "mies" käyttäytyy näin?

Vierailija
19.05.2014 |

Mies lainausmerkkeihin koska lassukka minun mielestäni.

Saatte kivittää, saarnata jne. Otan kaiken vastaan!

- olen tapaillut eroavassa olevaa miestä

- oli hulluna minuun (luultavasti sanoi näin että saa pesää)

- viikko sitten nähty

-sen jälkeen yksi viesti/päivä (tätä ennen viisi viestiä päivässä)

-torstain jälkeen ei viestiä

Tämä on normaalista poikkeavaa enkä suostu tämmöseen vaikka tässä kuinka huono ihminen olenkin. Saa luvan selittää, mutta eiköhän ole aika selkeää jo että ei kiinnosta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinkin että ei sillä ole munaa oikeesti erota.näin se ihminen muuttuu...en aio jäädä odottelemaan että viikon päästä tulee viesti.

Tämä vaan todisti taas sen että miehet ovat sikoja;)ap

Vierailija
22/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en keksi mitään muuta kuin sen että se on jääny kiinni. Että ei sit vissiin ollutkaan eroamassa;) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sen akka kerenny ensin vierailla toisessa pedissä. Ja olitkin vaan kosto pelinappula

Vierailija
24/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) eihän näistä tiedä... Sanoi että on eroamassa eikä ole parisuhdetta...tirdä sitten.

En halua uskoa että minä olisin se syy miksi ei ota yhteyttä. ...seksuaalinen lataus oli kuitenkin voimakas.

No "everything happens for a reason"...

Ap

Vierailija
25/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla olikin väljä p**lu eikä se siks halua sua enää/ olit sille pettymys sängyssä? Tosi kovassa puutteessa saattaa tosin ottaa uudelleen yhteyttä.. Unohda koko mies..

Vierailija
26/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 18:29"]

Aivan eroamassa, sanoi ettei ole parisuhdetta enää. Itse samassa tilanteessa oman suhteeni kanssa....mun mielestä kyl raukkamaista vaan kadota..

Jos laittas viestin, että soitan illalla jos ei mitään vastaa.

Outoa..ja niin oli haluamassa lisäää..

Ap

[/quote]

Öh, jos olet "samassa tilanteessa" omassa suhteessasi niin miksi se mies joka ei enää viestittele sinulle on paska -muttet sinä ole?

Mitä jos oma miehesi pettäisi? Lennosta ajattelit ottaa uuden miehen mutta voi kun tuo uusi tyyppi lemppasi. Niin mitä paskaa siinä on? Ihan samanlainen petturi kumppanilleen mitä itse olet niin eiköhän sinun kannattaisi koittaa parantaa omaa suhdettasi, koska tuo uusi suhde joka petoksella alkaa suurella todennäköisyydellä petoksella taas loppuisi.

Jos oma suhde on huono niin miksi ei eroaisi? Talousko kärsisi erosta?

Vierailija
27/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei enää kiinnosta. Anna asian olla. Keskity oman elämäsi sotkujen siivoamiseen.

Vierailija
28/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellista ap:ltä sanoa, että on tapaillut miestä, jonka on tavannut kaksi kertaa. Ei tuo ole tapailua. Mies ei myöskään ollut "hulluna" tuon perusteella.

Ap, katso peiliin.

Vierailija
29/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 06:29"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 18:29"]

Aivan eroamassa, sanoi ettei ole parisuhdetta enää. Itse samassa tilanteessa oman suhteeni kanssa....mun mielestä kyl raukkamaista vaan kadota..

Jos laittas viestin, että soitan illalla jos ei mitään vastaa.

Outoa..ja niin oli haluamassa lisäää..

Ap

[/quote]

Öh, jos olet "samassa tilanteessa" omassa suhteessasi niin miksi se mies joka ei enää viestittele sinulle on paska -muttet sinä ole?

Mitä jos oma miehesi pettäisi? Lennosta ajattelit ottaa uuden miehen mutta voi kun tuo uusi tyyppi lemppasi. Niin mitä paskaa siinä on? Ihan samanlainen petturi kumppanilleen mitä itse olet niin eiköhän sinun kannattaisi koittaa parantaa omaa suhdettasi, koska tuo uusi suhde joka petoksella alkaa suurella todennäköisyydellä petoksella taas loppuisi.

Jos oma suhde on huono niin miksi ei eroaisi? Talousko kärsisi erosta?

[/quote]

Onse pettänyt vuosia sitten. ..talous ei kärsi, mies työtön jo vuosikymmeniä tai sii sairasrläkkeellä. Ap

Vierailija
30/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laittaa silloin viestiä kun sen nainen ei oo maisemis tai on esim.töissä (tuleeko tiettyihin kellonaikoihin?). Torstain jälkeen jos ei oo kuulunu, mies on kultansa kanssa viettänyt viikonlopun ja ei tästä syystä luonnollisestikaan oo sulle pystyny viestittää/halunnu viestittää. Jos niillä on on/off- suhde niin kyllä sieltä saattaa taas jossain vaiheessa sullekin sitä viestiä tulla.. eri asia kiinnostaako sua enää siin vaihees. Näissä jutuissa joku joutuu kärsimään aina.

Vierailija
31/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sil on ollu riita päällä muijasa kans silloin ku viimeks ootte tavannu ja kenties miehellä ollu tunteet pinnassa, jos sanonu et parisuhdetta ei ole enää ja ollut "hulluna suhun".. oikeesti haluis varmaan pelastaa vanhan suhteen ja oot vaan lohduke. Mieti mitä ite haluut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme