Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aborttiasiaa ov

Vierailija
31.07.2006 |

En halua mitään tappelua enkä moraalisaarnoja, en ole edes itse raskaana.

Mutta haluaisin tietää, kuinka pitkälle edennyt raskaus voidaan/suostutaan vielä keskeyttämään Suomessa? Asun itsekin ulkomailla ja tääll yksi tutun tuttu on raskaana yllättäen, eikä aio pitää lasta (suhde lapsen isään on juuri päättynyt 4 vuoden seurustelun jälkeen), ja hän aikoo hankkia Hollannissa abortin. Hän on jo 3kk raskaana, ja se juuri alkoi mietityttää minua. Tehdäänkö Suomessa abortteja noin pitkällä oleviin raskauksiin?

Kiitos asiallisista vastauksista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 22 viikon ikäisenä tai alle 500 g painavana

Vierailija
2/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää anoa lupa ja kai sen saa perustellusta syystä rv20 asti (vai onko se toi 22?).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //fi. wikipedia. org/wiki/Abortti

Vierailija
4/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syistä esim vammaiset lapset viikolle 24 asti.

Vierailija
5/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se 3 kk pitkällä olevan keskeytys sitten vielä niin paha olekaan, onneksi. Kyseessä on ihan mukava tuttu nainen, jota haluan tukea, päätyy hän mihin tahansa ratkaisuun. Ja on siis päätynyt aborttiin :-/ Harmi. Itse pitäisin lapsen ilman muuta, mutta koska lapsi on naimisissa olevan miehen, joka on koko suhteen ajan luvannut ottavansa avioeron, vaan eipä ole ottanut ja heillä on taas tässä hiljattain erittäin riitaisasti mennyt suhde poikki, ajoitus lapsen tulolle on vaan mahdollisimman huono ja mieskin ihan väärä.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme