Jos nyt kuolla kupsahtaisitte, niin montako ihmistä hautajaisissanne olisi?
Kommentit (48)
Ei varmaan ketään. Ihana ajatus, että kukaan ei joudu suremaan ja kärsimään kun kuolen.
No just olin hautajaisissa jossa oli noin 80 henkeä, itse en halua niin paljon vain lähimmät.
Mitkä ihmeen korona rajoitukset? Suosituksia ne vaan on, samalla tavalla bileet kuin ennenkin, oli ne kuoppa bileet tai tuparit .
Just nyt? Onko jotain koronarajoituksia että montako saa olla vai onko se se 10? Siinä tapauksessa varmaan 8 ihmistä tulisi. Tai ehkä 9.
Varmaan oma isä ja äiti tulisivat. En usko että ystäväni vaivautuisivat paikalle ja sukulaisia en edes tunne.
28, joista 10 olisi lapsia. Sisarukset puolisoineen, vanhemmat, elossa olevat isovanhemmat, appivanhemmat sekä mieheni.
kai se 10. Vai oliko se enää 5 Uudellamaalla?
Vähän alle 20. Oli korona-aika tai ei. Suositushan se max 10 vain on, ja tuossa vajaassa parissakymmenessä on mulla vain lapsuuden perhe ja heidän perheensä eli ei mitään kaukaisempia sukulaisia tai ystäviä tai tuttavia.
Minun ystäväni eläessä hän kaipasi ystäviä, kaikki lupasivat joskus tulla käymään tms. Kun hautajaiset koittivat kaikki tulivat, juhlimaan ja näyttäytymään. Mahtoivatko edes muistaa miksi juhlivat.
Vanhemmat, veljet ja niide vaimot/tyttöystävä eli 9.
Varmaan se sallittu kymmenen. Koska seurakunnassamme yli kymmenen ei saa olla.
Pappi olis se yksi. Mun mies ja lapset, viisi. Vävy, yksi. Veli, yksi. Kaksi parasta ystävää, kaksi. Siinä se sit olisikin. Äiti ei pääsisi, hän on riskiryhmää. Mutta jos hän tulisi, niin varmaan toinen mun ystävistä jäisi sit pois.
Kymmenkunta sukulaista ja frendejä reilu tusina.
Vierailija kirjoitti:
0-9, riippuu toki siitä miten vanhaksi elän. Nolla on todennäköisin.
Ja se on hyvä.
Jos evlut. siunaustilaisuus niin pappi, kanttori ja suntio nyt ainaskin, et kai itse arkustasi enää itseäsi hautaan siunaisi?
Koronan aikana vain lähipiiri. Muuten noin sata tai enemmänkin. Iso suku + olen aika tykätty tyyppi.
Muista koronarajoitus
Eli se 10