Jos nyt kuolla kupsahtaisitte, niin montako ihmistä hautajaisissanne olisi?
Kommentit (48)
Varmaan koronarajoitusten mukaisesti ihan vain lähipiiri eli 5.
Olen määrännyt ettei mitään hautajaisia saa järjestää eli nolla.
Äiti ja isä vaan. Muita läheisiä ei ole, ei edes ystäviä.
En halua hautajaisia ja sen olen kertonut. Tuhkat levitetään luontoon.
Olen tehnyt hautajaistahdon, paikalle saavat tulla mieheni, kaksi tytärtäni ja siskoni. Ei muita.
Jos koronarajoituksia ei olisi, niin noin 35-40 henkilöä.
Noin 31. Lähin suku, yksi ystävä ja hänen lapsi.
Karmea ajatus.
Todella vaikea sanoa. Lähisukulaisia nippa nappa 10 eikä mulle tuttuja silleen oikeesti. kavereita piisaa mutten tiedä tulisko kukaan? Ehkä pari kolme nisttä. Kavereita on kyllä enemmän. Ikää 40 vuotta.
En kuulu kirkkoon enkä halua hautajaisia. Jos omaiset haluavat siitä huolimatta hautajaiset pitää, niin heitä olisi luultavasti 4 eli äitini, mieheni ja tyttäreni. Jos sisarukset tulisivat lapsineen niin sitten olisi yhteensä 15. Ystäviä tai kavereita minulla ei ole.
En tiedä... Varmaan sisko ja sen perhe. Sekä äiti that's about it. Yksinäisyys jatkuisi siis kuolemankin kohdatessa.
Ehkä 5. En ymmärrä miksi siellä pitäisi olla muita kuin lähimmät perheenjäsenet. Suurinta osaa kavereita tuskin hetkauttaisi, saati sukua.
0-9, riippuu toki siitä miten vanhaksi elän. Nolla on todennäköisin.
Ja se on hyvä.
Vanhempani ja sisarukseni perheineen. Muita ei tarvisisi tulla ja tuskin tulisikaan tai edes kutsuttaisiin.
Eipäs nyt vielä kuolla. Toiveena on ei hautajaisia ja ei vieraita, pappi siunaa ja pari seurakunnan työntekijää voi henkäillä ja vierittää pari kyyneltä jos ihmettelee vieraiden puutetta. Se riittää. Kukkia saisi olla vieraiden tilalla.
Varmaan n. 30-35. Paitsi korona-ajan vuoksi ehkä vähemmän.