Hyviä työkenkiä sisätyöhön?
Kaipailisin vinkkejä hyviin työkenkiin sisätyöhön joka sisältää paljon kävelyä ja seisomista. Huonoista kengistä oli tuloksena jännetulehdus ja kahden viikon sairasloma. Croksit eivät kelpaa, pitäisi olla ihan "oikeat" työkengät. Katselin netistä jo kenkiä mutta mun käsitys työkengistä rajoittuu turvakenkiin joten kaipaisin fiksumpien apua. Hinnat on ainakin korkeita..
Kommentit (9)
Työkengät maksaa, mutta kyllä on sen arvoisetkin. Sievillä ainakin on muitakin kuin turvakenkiä. Itse juuri kävin liikkeessä ostamassa (tosin turvakengät) ja kyllä siellä oli sandaalityyppisiä, tennareita yms. ihan työkäyttöön suunniteltuja. Kunnon kenkiin kannattaa panostaa, vaikka se kirpaiseekin.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 16:10"]Työkengät maksaa, mutta kyllä on sen arvoisetkin. Sievillä ainakin on muitakin kuin turvakenkiä. Itse juuri kävin liikkeessä ostamassa (tosin turvakengät) ja kyllä siellä oli sandaalityyppisiä, tennareita yms. ihan työkäyttöön suunniteltuja. Kunnon kenkiin kannattaa panostaa, vaikka se kirpaiseekin.
[/quote]
Sievin turvakenkiä mulla juurikin on mutta eivät tuohon sisätyöhön sovellu.. Eikä ole hajuakaan millaisia siellä yleensä käytetään :D Meilläpäin ei ole mun koon kenkiä hyllytavarana niin on vaikea tuolta läheisestä myymälästä lähteä sovittelemaan, ja muutenkin ajattelin jos tilaisin netistä mutta vaihtoehtoja on satoja ja taas satoja.. Ravintola-alalle siis kengät haussa.
Ortobio.fi ja sieltä self-mallisto. Useita erilaisia joista valita mieleisensä, väivaihtoehtoja myös paljon. Itsellä+ monella työkaverilla tuollaiset, hoitoalalla olen. Suosittelen.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 16:24"]Ortobio.fi ja sieltä self-mallisto. Useita erilaisia joista valita mieleisensä, väivaihtoehtoja myös paljon. Itsellä+ monella työkaverilla tuollaiset, hoitoalalla olen. Suosittelen.
[/quote]
Kiitos!
Birkenstock on ihan paras!
t. fyssari
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 16:58"]Birkenstock on ihan paras!
t. fyssari
[/quote]
Noita just kattelin kun muistan lukeneeni että ovat hyviä, mutta niissäkin oli montaa eri mallia, oli sandaalia ja balleriinaa ja sellaisia croksien näköisiä.
Ap
Birkenstock Arizona, sandaali on hyvä. Alussa käytettävä vain pari tuntia ennenkuin jalat tottuvat. Olen käyttänyt Birkkareita koko työurani, 25 v.enkä muita huoli.
t. fyssari
Croksilla on muuten keittiökengät erikseen. Umpikärkiset ja erikoispohjalla. Mä käytän noita.