Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nirso mies - käämini palavat!

Vierailija
19.05.2014 |

Ei helvata! Tein jauhelihasoosia mihin laitoin kidneypapuja. Eikös tää tyyppi ronkkinut kaikki pavut pois annoksestaan. Kävimme kyläsdä jossa sattui olemaan ruskeita ruokosokeripaloja tarjolla teen kanssa. Niitäkään ei epäluuloisuuttaan voinut ottaa. Koko ajan tätä. Kyseessä miesystävä, ei sentäön aviomies. Joskus vielä räjähdän :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen kundi? 18-20? Kidneypavut sitäpaitsi on hyviä....

Vierailija
2/10 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 v tää mies :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailet varmaan samaa +40v nirsoa miestä, kuin minä :)

Vierailija
4/10 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä. Yksi mun kaveri ei meinannut suostua syömään mun tekemää spagettikastiketta, koska käytin siinä oliiviöljyä. Luuli maistuvan oliiveilta, joista ei tykkää.

Suostui sitten lopulta maistamaan, tykkäsikin todella paljon.

Vierailija
5/10 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 15:37"]Tapailet varmaan samaa +40v nirsoa miestä, kuin minä :)

[/quote]

niin. Ehkä. Olen tapaillut jo monta vuotta mutta jostain syystä nyt alkaa hermot mennä.

Vierailija
6/10 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen täälläkin, papuja ei muka söisi sitten millään. Ei ole kai tosimiesten ruokaa mielestään, kuten vaikkapa makkara.

Ei se ilmeisesti ruokaan sekoitettuja tölkkipapuja ole älynnyt erotella, mutta pelkkiä papuja ei lisukkeeksi kelpuuta.

Vierailija
7/10 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apvielä. Ymmärrän vielä jos lapsi on epäluuloinen mutta luulisi että aikuinen uhminen kykenisi kohteliaasti syömään melkein mitä vain vähän. Tälle samalle hepulle tein alkuaikoina upeat jouluruuat. Söi peru aa ja kinkkua. Kaikki muu oli epäilyttävää. Panostin vielä homejuustoihin viinin kanssa. No, yksin pupelsin nekin.

Vierailija
8/10 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pavuissa on roheiinia. Jos joku niitä naaman eteen mulle pistää, niin syön, että perse raikaa.

Vierailija
9/10 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans nirso mies. Oon kuitenki oppinu elämään sen kanssa. Jos teen sellasta ruokaa mistä ei tykkää niin olkoon syömättä ja tehköön omat ruokansa.

Vierailija
10/10 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 15:44"]Mulla on kans nirso mies. Oon kuitenki oppinu elämään sen kanssa. Jos teen sellasta ruokaa mistä ei tykkää niin olkoon syömättä ja tehköön omat ruokansa.

[/quote]

totta tuokin mutta joskus alkaa niin sapettaa. Ei voi mennä yhdessä erikoisempiin ravintoloihin, vain mummonmuussipaikat käyvät. Ulkomaille en tän kans tohdi edes lähteä, tai kenties hernekeittopurkin turvin. Ap