nirso mies - käämini palavat!
Ei helvata! Tein jauhelihasoosia mihin laitoin kidneypapuja. Eikös tää tyyppi ronkkinut kaikki pavut pois annoksestaan. Kävimme kyläsdä jossa sattui olemaan ruskeita ruokosokeripaloja tarjolla teen kanssa. Niitäkään ei epäluuloisuuttaan voinut ottaa. Koko ajan tätä. Kyseessä miesystävä, ei sentäön aviomies. Joskus vielä räjähdän :(
Kommentit (10)
Nää on näitä. Yksi mun kaveri ei meinannut suostua syömään mun tekemää spagettikastiketta, koska käytin siinä oliiviöljyä. Luuli maistuvan oliiveilta, joista ei tykkää.
Suostui sitten lopulta maistamaan, tykkäsikin todella paljon.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 15:37"]Tapailet varmaan samaa +40v nirsoa miestä, kuin minä :)
[/quote]
niin. Ehkä. Olen tapaillut jo monta vuotta mutta jostain syystä nyt alkaa hermot mennä.
Samanlainen täälläkin, papuja ei muka söisi sitten millään. Ei ole kai tosimiesten ruokaa mielestään, kuten vaikkapa makkara.
Ei se ilmeisesti ruokaan sekoitettuja tölkkipapuja ole älynnyt erotella, mutta pelkkiä papuja ei lisukkeeksi kelpuuta.
Apvielä. Ymmärrän vielä jos lapsi on epäluuloinen mutta luulisi että aikuinen uhminen kykenisi kohteliaasti syömään melkein mitä vain vähän. Tälle samalle hepulle tein alkuaikoina upeat jouluruuat. Söi peru aa ja kinkkua. Kaikki muu oli epäilyttävää. Panostin vielä homejuustoihin viinin kanssa. No, yksin pupelsin nekin.
Pavuissa on roheiinia. Jos joku niitä naaman eteen mulle pistää, niin syön, että perse raikaa.
Mulla on kans nirso mies. Oon kuitenki oppinu elämään sen kanssa. Jos teen sellasta ruokaa mistä ei tykkää niin olkoon syömättä ja tehköön omat ruokansa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 15:44"]Mulla on kans nirso mies. Oon kuitenki oppinu elämään sen kanssa. Jos teen sellasta ruokaa mistä ei tykkää niin olkoon syömättä ja tehköön omat ruokansa.
[/quote]
totta tuokin mutta joskus alkaa niin sapettaa. Ei voi mennä yhdessä erikoisempiin ravintoloihin, vain mummonmuussipaikat käyvät. Ulkomaille en tän kans tohdi edes lähteä, tai kenties hernekeittopurkin turvin. Ap
Minkä ikäinen kundi? 18-20? Kidneypavut sitäpaitsi on hyviä....