Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti miten selviän

Vierailija
19.05.2014 |

Eli 2,5 vuotta sitten jätti mukaan astui toinen nainen, mistä sitä tietää vaikka se oli lähdön syy , kuitenkin halusi minusta ystävää, itse en kykene siihen , meillä on useampi lapsi, tein vuosi sit rajan ettei minusta ole siihen että hän kävi kahvilla ja muutaman kerran oli tarve saada tietää jos joskus palaisi takaisin , kerroin että kyllä se sopii,mutta nyt tän vuoden keväänä , vaadin että kertoo onko hällä joku kun useampi tuttava ja lapset tietävät onko siel toinen vai ei, en kyl muuten pääse elämään omaa elämää.Ja niin sitten sain tietää että onhan siellä.Siitä lähti vasta mun eroprosessi. Millon helpottaa? Uskoin tyhmänä 2,5v katteettomia lupauksia paluusta ja kuitenkaan ei kyennyt olemaan mies, en tarvitse tuollaista kohtelua.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eikö kukaan lukenut, että mies yritti ola ystävä, halusi käydä kahvilla ja Lupasi että palaa,

eikä tunnustanut itse että toinen nainen on oli olemassa,

eli piti kumpaakin naista kynsissään

ja

valehteli kummallekkin, päätä siinä sitten irrottaa oteesi kun kokoajan oli yhteydessä minuun ja purki asioita omasta elämästä kuin olisi kokoajan edelleen ollut naimisissa.Jos yhtään selkeytti.

Sen verran kunnioitan itseäni et laastarisuhteet kuuluu sit niille joiden itsetunto on riippuvainen miehestä.Ikävä vain kun joutuu olemaan yksin.

Oli kiva kertoa teille ja ja saada kylmä suihku päälle.

Taisi jotain helpottaa kun sai paskat purkaa jo lyödylle.

Vierailija
2/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt osais kirjoittamisen alkeet edes niin lukeminen olisi kieltämättä helpompaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös ymmärsin mitä tarkoitti. Kauanpa uskotteli. Pää pystyyn.

Vierailija
4/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 11:46"]Sul on lapsia ja kirjoitat kuin puolisokea mummu ja epäselvää tekstiä. Missä kouluttauduit? Jotta tiedetään varoo semmost paikkaa.

[/quote] Ilkimys

Vierailija
5/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin poistamaan oman viestini, toivon mukaan asianomaiset tekevät sen,en ole pikkumainen mutta olen kasvattanut lapseni  ja joudun ottamaan vastaan paljon negatiivisia asioita tämä meni rajani yli  ,  kumma tapa toisilla olla ees tällä palstalla ja arvioida toisten osaamisia ja olemisiaan, mitkä ei tähän aiheeseen edes liittyyneet.

Kiitän teitä jotka tuitte ja kunnioititte.Hyviä jatkoja teille.

Vierailija
6/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta en ymmärtänyt aloitusviestistä mitään.

Vierailija
7/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti 2,5 vuotta sitten ja sä nyt vasta itket miten selviät? Ok...

Vierailija
8/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en tarvitse tuollaista kohtelua", itsekin sen tiedät. Pärjäät hyvin omillasi, ilman tuollaista kohtelua. Tsemppiä.

Vierailija
9/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärsin aloittajan pointin aivan hyvin! Tosi kurjaa mutta kyllä sinä selviät ja parempi onkin ilman tuollaista. Se vaan sekottaa elämää kun roikkuu jossain melko olemattomassa noin kauan. Ikävä juttu kun lasten takia joudut ehkä olemaan yhteyksissä vai tapaako hän lapsia edes?

Väärin tehty sinua kohtaan ja luulen myös että olen hieman läheisriippuvainen, päästä irti ja nyt jatkat elämääsi!

Vierailija
10/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä voisit tehdä, olisi se, että löytäisit jonkun toisen. Siten ne miehetkin entisistään pääsevät yli: hankkimalla laastarisuhteen.

Onko sinulla mitään mahiksia käydä edes välillä jossain tyttöjen kanssa bilettämässä tai tansseissa tai jotain? Jo pieni flirtti jonkun muun kanssa tekee ihmeitä itsetunnolle ja se ihmeelinen noidankehä, että luulee olevansa yhteen henkilöön sidottu koko ikänsä, alkaa haihtua. Tarvitset nyt konkreettista vastalääkettä sille tunteelle, että se mies oli sinun koko elämäsi ja ainoa tehokas lääke on jonkun toisen miehen huomio.

Vierailija
11/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:08"]

Minä ymmärsin aloittajan pointin aivan hyvin! Tosi kurjaa mutta kyllä sinä selviät ja parempi onkin ilman tuollaista. Se vaan sekottaa elämää kun roikkuu jossain melko olemattomassa noin kauan. Ikävä juttu kun lasten takia joudut ehkä olemaan yhteyksissä vai tapaako hän lapsia edes?

Väärin tehty sinua kohtaan ja luulen myös että olen hieman läheisriippuvainen, päästä irti ja nyt jatkat elämääsi!

[/quote]

Voisitko suomentaa meillekin?

Vierailija
12/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt sinulle vasta selkeni, että ero on tosiasia. Totta kai tuskasi on nyt pahimmillaan. Selviät kyllä, mutta työtä se teettää.

Vierailija
13/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on ap sun itsekunnioituksesi? 2,5 vuotta sitten jätti sut toisen naisen takia, ja sä vain kiltisti odottelit, että josko se routa porsaan kotiin ajaisi?

No hyvä että edes nyt tulit järkiisi!

Vierailija
14/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi