Aloitin tänään laihdutuksen 158/65kg. t.valas
Muita jotka aloittivat tänään laihiksen? Meinasin pudottaa ainakin 5kg, AINAKIN. Herkut pois ja kasvikset tilalle. Juoksulenkkejä unohtamatta. Vieläkin kerkeää onneksi kesäkuntoon :))
Kommentit (22)
Otapa ainakin 10-15 kiloa pois niin olis parempi
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:12"]Otapa ainakin 10-15 kiloa pois niin olis parempi
[/quote] ja sinun mittasi ovat? :) ap
Sama täällä! Pituutta 168, painoa 71kg.. Masentaa peilistä ktasova läskimonsteri. Tavoitteena 58kg, jolloin olisin samanpainoinen kuin vuosi sitten tähän aikaan. Raskas talvi vaati veronsa ja mukavat vararasvat sain kerättyä.. :/
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:43"]Sama täällä! Pituutta 168, painoa 71kg.. Masentaa peilistä ktasova läskimonsteri. Tavoitteena 58kg, jolloin olisin samanpainoinen kuin vuosi sitten tähän aikaan. Raskas talvi vaati veronsa ja mukavat vararasvat sain kerättyä.. :/
[/quote]Minä eli AP hain tänään Nutrilett pirtelöitä aterioita korvaamaan. 5 kertaa päivässä syön ja 3 niistä on pirtelöitä. Tsemppiä meille! :)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:43"]Sama täällä! Pituutta 168, painoa 71kg.. Masentaa peilistä ktasova läskimonsteri. Tavoitteena 58kg, jolloin olisin samanpainoinen kuin vuosi sitten tähän aikaan. Raskas talvi vaati veronsa ja mukavat vararasvat sain kerättyä.. :/
[/quote]Minä eli AP hain tänään Nutrilett pirtelöitä aterioita korvaamaan. 5 kertaa päivässä syön ja 3 niistä on pirtelöitä. Tsemppiä meille! :)
[/quote]
Hieno homma! Itse ajattelin xtravaganzaa, sen avulla laihdutin pari vuotta takaperin ensin 25kg ja loput ruokavaliolla. Terveisin entinen 120kg keijukainen :D Että onneksi pienempi urakka tällä kertaa! Tsempit sinnekin! :)
Mulla aivan samt mitat, ja olen jo pitkään halunnut tiputtaa 7kg
mielestäni 57kg on just ihanne paino mulle, EI liian tikku mut ei ylimääräistäkään:)
Aloitin jo eilen! Nyt saa herkut jäädä kokonaan ja liikunta palata päivittäiseksi puuhaksiT.167/53
Mä lähen messii! Hurjat vauvakilot jäi ku ei raskauden aikana kyenny liiemmin liikkumaan. Imetän tosin vielä joten maltillista pudotusta tietty. T. Alle 160cm ja yli 70kg & nti 4kk
Aattelin pudottaa viel kans 5 kg. Pituus 170cm.. tän hetkinen paino 60kg. T.läski
Hassua kun tätäkin pitää alapeukuttaa. En oikein ymmärrä että ketkä niin tekee. Kyllä minun mitoilla ollaan ylipainon puolella ja olo on tukala.
En varmaan vaan ole tarpeeksi läski alapeukuttajien mielestä vai mikä siinä on?
Sitten ymmärrän alapeukut kun on näitä; olen 195cm ja painan 45kg, vielä pitäisi 5 kiloa laihduttaa! :D ap
Täälläkin yksi laihduttaja 162cm / 63kg !! Tänään salilla vilkaistuani peiliin olisi tehnyt mieli rupea itkemään.. Hyi
Täälläiin pitäis aloittaa. Ruokapuoli onnistuukin jo, mutta liikuntaa täytyy jarrutella, kun allergiayskä kasvoi keuhkoputkentulehdukseksi. Ärsyttää, kun intoa riittäis just nyt, mutta kuumetta vaan puskee.
162/74 ja aattelin nyt pudottaa ihan vaan ilman sen kummempaa kilotavoitetta. Pakko sius palata hyviin elintapoihin eikä lopettaa jossain vaiheessa.
Mä oon 158 cm ja 71 kg, aikamoinen plösö siis, jos 65 kg on valas.
Ittelläkin tavoite saada pois ainakin 5kg :) Aamupaino oli 50.5kg ja pituutta 165cm.
tuijotin otsikkoa ja ihmettelin että aikamoinen tavote 158 kilosta 65 kiloon...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 13:17"]tuijotin otsikkoa ja ihmettelin että aikamoinen tavote 158 kilosta 65 kiloon...
[/quote] :D ap
Tsemppiä hommaan, ei ole onneksi iso urakka sulla :) Tuo "t.valas" jotenkin kyllä otsikossa vähän särähti, kun olet vain juuri ja juuri normaalipainon yläpuolella edes. Itseeni voisin jo tuon valas-termin liittääkin, t. nainen 165 cm ja 104 kg...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:04"]Mä oon 158 cm ja 71 kg, aikamoinen plösö siis, jos 65 kg on valas.
[/quote] No olet kyllä aika iso. Tiedät sen varmaan itsekkin?