Tyttöystävä
Hei. Miten saisin tyttöystävän, onko vinkkejä? Olen hieman ujo, jututtamaan. Olen muutaman kerran yrittänyt, mutta tytöt eivät kiinnostu. Olen ihan komea nuori mies. Kiitos
Kommentit (30)
Baarissa ei oikein onnistu, mistä muualta löytäisi ja sitten voisi alkaa jutulle.
Baarissa ei oikein onnistu, mistä muualta löytäisi ja sitten voisi alkaa jutulle.
Jos ei baarissa onnistu niin missä sitten onnistuu? Tietyllä asenteella ei yhtään missään.
Kannattaa ainakin muistaa hymyileminen, silmiin katsominen, kohteliaisuus ja huomaavaisuus, kiinnostuneisuus toista kohtaan (eikä puhu vain omista asioistaan).
Kokeile netin, harrastusten kautta.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:37"]Jos ei baarissa onnistu niin missä sitten onnistuu? Tietyllä asenteella ei yhtään missään.
[/quote]
Niin suurin osa ihmisistä löytää juuri jostain muualta kumppanin kuin känniääliöistä baarista, jossa ei kuulekaan mitään. Ei niitä juttuja välttämättä voi ottaa tosissaan, pahoja ovat vain monelle.
Baarissa tytöt eivät oikein ala juttelemaan. Mitä kautta netissä? Harrastan kuntosalilla käyntiä, niin sielläkin vähän hankala..
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:37"]Jos ei baarissa onnistu niin missä sitten onnistuu? Tietyllä asenteella ei yhtään missään.
[/quote]
Niin suurin osa ihmisistä löytää juuri jostain muualta kumppanin kuin känniääliöistä baarista, jossa ei kuulekaan mitään. Ei niitä juttuja välttämättä voi ottaa tosissaan, pahoja ovat vain monelle.
[/quote]
En tietenkään tarkoittanut että pitää baarista etsiä. Mutta paha lähteä sillä asenteella että "siellä ja täällä ei oikein onnistu", varsinkaan jos asiaansa ei perustele mitenkään. Miksi ei onnistu?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:43"]
Baarissa tytöt eivät oikein ala juttelemaan. Mitä kautta netissä? Harrastan kuntosalilla käyntiä, niin sielläkin vähän hankala..
[/quote]
Just joo, sielläkin on hankala. Veikkaan että kaikkialla on hankala.
Baarissa olen yrittänyt monesti, eikä tytöt ole innostuneet.
Avutonta.. Miten olisi nettitreffit? Sivustoja löytyy lukuisia. Googleta.
Aina nää ujot miehet saa täällä sata neuvoa eikä mikään ole ikinä hyvä kun ne tytöt ei koskaan innostu, oli ne missä hyvänsä. Niin nähty.
Minkä ikäinen olet? Missä liikut?
Varmaan helpoin olisi deittisivulla lähestyä ja sitten sopia tapaaminen
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:51"]
Avutonta.. Miten olisi nettitreffit? Sivustoja löytyy lukuisia. Googleta.
[/quote]
:D Taidat olla sellainen jokamiehen vosu jolle kelpaa kaikki tai sitten olet ollut pitkässä parisuhteessa jo niin kauan ettet tiedä miten vaikeaa se voi olla etsiä joku. Avuttomuudella ei ole aina osuutta.
Juttelemalla niille enemmän.