voiko ultrassa lääkäri sanoa...
Kommentit (14)
Jos vauva on isokokoinen tai huonossa asennossa, sukupuolta ei ehkä näe hyvin? Lääkäri kyllä osaa päätellä sen muistakin asioista kuin itse sukupuolielimen näkemisestä, näin oma lääkärini sanoi.
Rakenne ultrassa rv21 ja viikoilla 30 ja 31 sanottiin et tyttö tulee :) en vaan voi uskoa... Sama lääkäri oli lähellä kerralla,yhellä eri..halusin vaan varmistaa et olisko vieläki tyttö:)
:D miten et voi uskoa..? Vaihtoehtoja on oikeastaan ne kaksi, ellei nyt aleta hermafrodiiteista juttelemaan. Mulle sanottiin rakenneultrassa että selkee poika, sittemmin asiasta en oo kysellyt vaikka ultria on ollut useita muista syistä. Se on mikä se on :)
:D miten et voi uskoa..? Vaihtoehtoja on oikeastaan ne kaksi, ellei nyt aleta hermafrodiiteista juttelemaan. Mulle sanottiin rakenneultrassa että selkee poika, sittemmin asiasta en oo kysellyt vaikka ultria on ollut useita muista syistä. Se on mikä se on :)
3 poikaa ja haluaisin niin tytön vielä :) ei haittaa vaikka olis poikaki mut ihanaa jos tulee pikkutyttö :)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 21:32"]Jos vauva on isokokoinen tai huonossa asennossa, sukupuolta ei ehkä näe hyvin? Lääkäri kyllä osaa päätellä sen muistakin asioista kuin itse sukupuolielimen näkemisestä, näin oma lääkärini sanoi.
[/quote]
Mistä muista asioista?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 21:32"]Jos vauva on isokokoinen tai huonossa asennossa, sukupuolta ei ehkä näe hyvin? Lääkäri kyllä osaa päätellä sen muistakin asioista kuin itse sukupuolielimen näkemisestä, näin oma lääkärini sanoi.
[/quote]
Mistä muista asioista?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 21:32"]Jos vauva on isokokoinen tai huonossa asennossa, sukupuolta ei ehkä näe hyvin? Lääkäri kyllä osaa päätellä sen muistakin asioista kuin itse sukupuolielimen näkemisestä, näin oma lääkärini sanoi.
[/quote]
Mistä muista asioista?
[/quote]
Lantion alueen luista ja elimistä ainakin, sanoi lääkäri joka mulle tästä puhui.
Lääkäri ei kerro jos ei ole varma. Itse sain tietää ja varmasti koska olin istukkanäytteessä ja kysyttiin vielä että haluanko tietää. Tottakai. POIKA. Aivan mieletöntä oli. Nyt poika on tänävuonna 18 v.
Tottakai ne veikkaa jos pyytää ja vähänkin vihjeitä on näkyvissä, mutta ei se ikinä ole Lupaus :) muutenhan kukaan ei saisi veikkausta ja moni kuitenkin pyytää jonkun arvion. 100% varma voi olla vain testien perusteella ennen syntymää.
Lantion luistakin näkee niin kuin joku yllä kirjoittikin.
Voi