Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö miehiä, jotka ovat päättäneet saada tietyn naisen?

Vierailija
18.05.2014 |

Ja onnistuneet siinä pitkän ajan kuluttua. En tarkoita mitään hulluja stalkkereita, vaan periaatteessa ihan tavallisia miehiä, jotka vaan päättävät tehdä töitä sen eteen, että saavat tietyn naisen? Muistelen vaan, kun yhden ystävän isä oli päättänyt saada tämän ystäväni äidin puolisokseen ja lopulta saikin hänet (kesti siis lähes kaksi vuotta, kunnes sai naisen tyttöystäväkseen). Nyt ovat yhä onnellisia yhdessä yli 40 vuoden avioliiton jälkeen. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan sellaisia naisiakin, jotka käyttävät tätä 'väsyttämistaktiikkaa'. Tiedän pari tapausta lähipiiristä. Yleensä toinen osapuoli haluaisi olla vain kaveri, mutta sitten ihastuu pikkuhiljaa.

Vierailija
2/8 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, yhden pelimiehen... Ja tietääkseni on saanut kaikki ketä on yrittänyt, paitsi minut. En vastannut flirttiin yms ku tiesin millainen hän on, mutta monet naiset vaikka tietävätkin niin kuvittelevat silti olevansa "se ainoa nainen" tälle miehelle....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. 

Vierailija
4/8 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei olisi. Onko sulla joku tietty nainen mielessä?

Vierailija
5/8 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun mies <3

Vierailija
6/8 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei väsyytämistaktiikka pure.

Vierailija
7/8 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies, olimme työkavereita pari vuotta ja seurustelin vielä toisen kanssa kun suhteemme alkoi.

En ollut kiinnostunut hänestä aimmin mutta kun oma suhde takkuili annoin periksi työkaverin yrityksille ja tajusinkin että hän ei ollut turhaa yrittänyt ja tuntuu edelleen että kaiken oli tarkotis mennä juuri näin.

Vierailija
8/8 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies. Kolme vuotta kesti kunnes ajattelin että kokeillaan sitten. Sitä ennen meillä oli aivan täydellinen seksisuhde. Ja täytyy sanoa, että olen onnellinen. Kauan siinä kesti, jopa suhteen alettua, että rakastuin. Ja siis miehen ulkonäössä ei ole mitään vikaa, olin vaan tottunut erilaisiin miehiin. Oma mies kun on vähän tossukka, mutta nyt on alkanut jo luonnettakin löytymään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme