Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ns " hyvä saalis" ? ;)

Vierailija
31.07.2006 |

Onko kumppanisi siis onnekas, että on saanut juuri sinut puolisokseen?

Minussa ei tällä hetkellä ole paljoo kehuttavaa... Ainoastaan rahatilanne on minulla permpi kuin monella muulla (suuria perintöjä).

Mutta en osaa laittaa hyvää ruokaa, en tykkää siivoamisesta, n 15kg ylimääräistä koska herkuttelulla jaksaa taas kahden pienen lapsen kanssa :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä koulutus, hyvät tulot. Rikas isä. Mutta aika laiska kotitalousihminen kyllä, jos sellaista arvostaa :)

Vierailija
2/7 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa sitten olen... Teen kyllä ruokaa, siivoan, hoidan lapset kun mies töissä.. Milläs se nyt sitten mitataan onko hyvä vai ei?! Aika pihtari olen, että menikös nyt huonoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis esim miehen työkaverit, ja kaukaisemmat ystävät ja sukulaiset.

Osaan käyttäytyä tarvittaessa oikein hienosti ja näyttää hyvältä, antaa hienon vaikutelman, mutta totuus on kotona toinen.

Eli kyllä, aluksi olen hyvä saalis, sitten totuus valkenee, mutta mies on jo koukussa.. Valitettavasti.

Vierailija
4/7 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fiksu, kiltti, ymmärtäväinen, empaattinen, vähään tyytyväinen, älykäs, keskustelutaitoinen, ihan kauniskin. Uskollinen.

Vierailija
5/7 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.5

Vierailija
6/7 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ainakin useasti sanoo rakastavansa ja arvostavansa minua paljon. Siis minulla on myös mies ihan hyvä saalis:) Yhdessä olemme ollet reilusti yli 10v. Lapsia kaksi ja olen hoitovapaalla. Ulkonäöltäni olen kai ihan kohtalaisen ok, kroppa voisi olla vieläkin timmimpi, mutta aisia on työn alla. Vakityö löytyy, enkä periaatteessa ole edes taloudellisesti miehestäni riippuvainen, paitsi nyt hoitovapaalla.

Vierailija
7/7 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis miehelleni hyvä saalis. Mutta jollekin Perähikiän vanhallepojalle olisin varmaan huono saalis, kun en suostu mihinkään perinteisen naisen rooliin, jossa raadetaan otsa hiessä miehen hyväksi ja mies senkuin pieree.