Joko olet joulunviettopaikassasi?
Jos et, niin milloin lähdet? Joko pakattu?
Jos olet, niin milloin saavuit vai vietätkö joulua kotonasi?
Kuinka kaukana joulunviettipaikkasi on kotoasi, jos vietät joulusi muualla?
Kommentit (30)
Olen vielä keskiviikkonakin pitkän päivän, kohta tänäänkin 12h täynnä.
En tietenkään.
Vasta aattoaamuna lähdetään ajamaan joulunviettopaikkaan.
Miten muka voisimme olla jo joulunviettopaikassa, kun vielä on kaksi työpäivääkin jäljellä, ennekuin joulu alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten muka voisimme olla jo joulunviettopaikassa, kun vielä on kaksi työpäivääkin jäljellä, ennekuin joulu alkaa?
Joillakin on voinut alkaa aikaisemminkin joululomat. Ap:han kyselee joulunvietto tapoja.
Keskiviikkona aamusta lähdetään. Ei ole vielä pakattu mitään. Ollaan oman perheen kesken mökillä n. 60 kilometrin päässä kotoa.
Kyllä, olen kotona perheeni kanssa.
Joo, mökillä oon. Kohta viikko oltu. Parikymmentä kilsaa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
No katos joillain on jo loma. Ei kukaan voi tietää milloin sun lomasi alkaa.
Kotona tämä joulu, koska ulkomaille ei pääse.
Olen. Mökillä asuttu jo keväästä asti. Kotiin n. 30km.
Ilmiannettu kaikki teidät jotka ette malta pysyä kotona joulua!!! Ap myös!! Hyi teitä! Häpeäisitte!! JOULU PITI PYSYÄ _KOTONA_!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Olen. Mökillä asuttu jo keväästä asti. Kotiin n. 30km.
Mikä siellä mökillä on niin paljon parempaa? Etenkin kun se ei ole tuon kauempana kotona?
Levin mökille saavuttiin perjantaina ja ensi vuonna palaillaan takaisin Helsinkiin.
Olen. Ollut täällä maaliskuusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu kaikki teidät jotka ette malta pysyä kotona joulua!!! Ap myös!! Hyi teitä! Häpeäisitte!! JOULU PITI PYSYÄ _KOTONA_!!!!!!!!!
Yksinäisyys tappaa ennemmin kuin korona.
Kyllä minä saavun joulun pyhinä kotiini nukkumaan ja kotona nyt oon. Vanhemmillani vietän suurimmaksi osaksi joulua ja matkaa heille on 3-4 km.