Nyt on terassi siivottu ja nämä ostin sinne tänään..
http://jysk.fi/ulos/tuolit-penkit/retkeily/relaxtuoli-gedser-teras-kanvas-musta
Eli tyhjensin, imuroin ja pesin meidän lasitetun terassin tässä ip aikana, vein pari siellä olevaa isoa juuttimattoa ulos ja tamppasin, pesin ja pyyhin pinnat ja puhdistin siellä olevan pöydän+pari tuolia/2hlön sohvan ja pöydän. Kaivoin vaatehuoneesta kermanvaaleat pehmustetyynyt niihin ja selkänojiin. Laitoin kukkasen pöydälle ja keskelle kattoa roikkumaan.
Niin ja tosiaan noita relax-tuoleja kävin pari ostamassa, kyllä siellä kelpaa nyt olla ja rentoutua:)
Kommentit (4)
Toki toki.
*psst* Onks toi ap karannut jostain ihan lähilaitoksesta? Pitääkö sinne soittaa vai hakevatko itse takaisin?
Täällä on mukava rentoilla, kylmä juoma tuossa vieressä, iPad ja lehtiä myös:) +24 näyttää ulkolämpömittari, onneksi noiden lasitusten ympärillä on kermanvaaleat lattiasta kattoon verhot jotka raskautensa ansiosta laskeutuvat kauniisti ja pitävät tukalimman kuumuuden ulkopuolella, toki 1 osa lasituksesta on avoinna+tuo lasiovi jotta ilma kiertää hieman kun tässä öllin.
ap
Kiva juttu. Itse siivosin ja ehostin terassin silloin ekojen lämpimien aikaan. Nyt olen siirtänyt sinne kukkaset ja yrtit. Ihanaa, kun on kesä:). Rakastan aurinkoa ja lämpöä.