Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on terassi siivottu ja nämä ostin sinne tänään..

Vierailija
18.05.2014 |

http://jysk.fi/ulos/tuolit-penkit/retkeily/relaxtuoli-gedser-teras-kanvas-musta

Eli tyhjensin, imuroin ja pesin meidän lasitetun terassin tässä ip aikana, vein pari siellä olevaa isoa juuttimattoa ulos ja tamppasin, pesin ja pyyhin pinnat ja puhdistin siellä olevan pöydän+pari tuolia/2hlön sohvan ja pöydän. Kaivoin vaatehuoneesta kermanvaaleat pehmustetyynyt niihin ja selkänojiin. Laitoin kukkasen pöydälle ja keskelle kattoa roikkumaan.

Niin ja tosiaan noita relax-tuoleja kävin pari ostamassa, kyllä siellä kelpaa nyt olla ja rentoutua:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu. Itse siivosin ja ehostin terassin silloin ekojen lämpimien aikaan. Nyt olen siirtänyt sinne kukkaset ja yrtit. Ihanaa, kun on kesä:). Rakastan aurinkoa ja lämpöä.

Vierailija
2/4 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki toki.

*psst* Onks toi ap karannut jostain ihan lähilaitoksesta? Pitääkö sinne soittaa vai hakevatko itse takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mukava rentoilla, kylmä juoma tuossa vieressä, iPad ja lehtiä myös:) +24 näyttää ulkolämpömittari, onneksi noiden lasitusten ympärillä on kermanvaaleat lattiasta kattoon verhot jotka raskautensa ansiosta laskeutuvat kauniisti ja pitävät tukalimman kuumuuden ulkopuolella, toki 1 osa lasituksesta on avoinna+tuo lasiovi jotta ilma kiertää hieman kun tässä öllin.

ap

Vierailija
4/4 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve.