Saan mielihyvää kun kärttyiset rouvat mulkoilevat maskittomia
Itse siis kuulun näihin maskittomiin, ja on huvittavaa että mulkoilun oikein aistii, vaikkei katso edes heitä päin. Huvittavaa. Pitäisi jokainen huolen omasta elämästään, eikä puuttuisi muiden. Sitäpaitsi ei se maski sinusta mitään pyhimystä tee.
Kommentit (27)
Ap, kuulostat pervolta. Hyvin outo mielihyvän lähde.
Olen havainnut että: 1. Osan maskittomista hengitys haisee kauheasti, lisäksi on tupakkaa /parfyymia ja se tulee muiden maksin alle. 2. Osa maskittomista jaarittaa puhelimeen tai kumppanin kanssa kaupassa niin että sylki lentää. Kaverukset ja lapsiporukat myös. Voiko ne torikokoukset hoitaa muualla kuin kaupassa? 3. Maskiton levittää lämmintä hengitysvanaa pitkin kauppaa ja virukset leijailevat.
Vierailija kirjoitti:
Maskittomia tulee katsottua turvavälejä arvioidessa. Ilman maskia olevaan mieluummin suurempi hajurako.
Ai koko sen 15 minuutin ajan?
eikö ap yhtään kunnioita kauppojen henkilö kuntaa. toivottavasti joku maskillinen herra tai rouva antaa ap,e vähän turvotusta turpaan siinä sitä on viikoksi maskia ja ajattelua jos osaakaan
Olen erikoislääkäri terveyskeskuksessa. Tienaan hyvin paljon mielestäni ja olen siihen tyytyväinen. Tienaan 6300e kuussa. En kymppitonnia, jota ehdotettiin ja jonka jonka joku kyllä tienaa yksityisellä puolella. Olen kunnan palkkalistoilla.
Me kaikki suomalaiset fiksut pidämme maskia. Osa ei voi pitää ja he ovat myös fiksuja. Töhnöt eivät edes yritä. Kaupassa harvoin on ollut niin helppoa erottaa välkyt vähän töhnömmistä. Maski päähän ja olet fiksun oloinen.
Kuolleisuus ei ole kaikki. Jälkisairastelu kestää pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se nyt on se koronan kuolleisuusprosentti? Miten se suhtautuu normi-influenssan vastaavaan, tai sepelvaltimotaudin, alkoholismin, kehkosyövän tai ylipainon? Miksi noista ei kohkata samalla intensiteetillä, vaikka noikin on vaarallisia???
Luettelit 4 sairautta ja ylipainon. Ylipaino on vain riskitekijä, joka riippuu siitä miten paljon sitä on. Eli esim. 5 kiloa ylipainoa vs. joku keuhkosyöpä, ei ihan mene samaan kastiin.
Huomionkipeyttä.