Mies ei ole koskaan kotona
Pakko purkautua. Tilanne on alkanut raivostuttamaan niin paljon.
Puolisoni ei ole koskaan kotona. Käydään molemmat arkisin töissä ja töistä tultuaan mies häipyy omiin harrastuksiinsa. Siis joka päivä. Viikonloppuisin tämä häipyy aamulla ja tulee illalla. On golfia, on biljardia yms.
Toki omat harrastukset ja omaa aikaa saa ja pitääkin olla. Mutta välillä voisi hoitaa sitä pariduhdettaankin eikä käydä kotona vain syömässä!
Asiasta olen sanonut useasti mutta mitään muutosta ei ole tapahtunut. Mikään minun ehdottamani yhteinen tekeminen ei kelpaa, koska sitten ei pääse omiin harrastuksiin.
Kommentit (6)
Ei ole onneksi lapsia. Erotakkaan en vielä haluaisi mutta mikäli tilanne ei muutu niin pakkohan se on. Voisipa toisen vain saada tajuamaan että parisuhteessa pitäisi antaa aikaa myös toiselle.
Meillä myös tuollaista. Ihan joka vkl ei kuitenkaan ole poissa koko päivää. Harrastusten lisäksi tekee aina pitkää työpäivää. Kun kysyn mahdollisuudestaan vähentää töitä, on vastauksena, että enkö sitten saisi käydä töissä, sama kun kyselen harrastusten vähentämistä. Enkö saisi käydä MISSÄÄN on vastaus. Eli ei ymmärrä/halua ymmärtää asian ydintä. Olen kehottanut etsimään uuden puolison. Olen katsellut tätä jo liian kauan.
Pitää varmaan itsekkin alkaa harrastamaan enemmän ja olla jatkuvasti poissa kotoa. Huolehtikoon itse ruokansa yms. työpäivän jälkeen. Ei minulla ole aikaa passata häntä.
AP
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 16:44"]
Pitää varmaan itsekkin alkaa harrastamaan enemmän ja olla jatkuvasti poissa kotoa. Huolehtikoon itse ruokansa yms. työpäivän jälkeen. Ei minulla ole aikaa passata häntä.
AP
[/quote]
Öö, eikö sitten olisi parempi erota? Just askin'
Onko lapsia? Jos haluat lapsia jossain vaiheessa, niin laita mies vaihtoon.