Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te jotka päästitte suhteeseen - miten nopeasti ensitreffien jälkeen mies otti yhteyttä?

Vierailija
21.12.2020 |

Vai oliko jopa niin, että sinä naisena otit yhteyttä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa tähän vielä, miten olette päässeet treffeille? Siis tyyliin tinderin kautta vai oletteko tavanneet miehen muualla?

Työpaikalla tapasin. Asiakkaan mukaan lähdin respana.

Mitä duuni teet?

Vierailija
22/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa tähän vielä, miten olette päässeet treffeille? Siis tyyliin tinderin kautta vai oletteko tavanneet miehen muualla?

Työpaikalla tapasin. Asiakkaan mukaan lähdin respana.

Mitä duuni teet?

No olin respa, eli aulapalvelija. Näitä on mm. toimistoilla, hotelleissa ja kauppakeskuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana iltana. Eka kahvitreffit kesti neljä tuntia, hän sanoi heti että haluaisi nähdä uudelleen, ja viesteili vielä kun pääsin kotiin. Siitä eteenpäin on laittanut mulle joka päivä monta viestiä jo seitsemän vuotta, vaikka ei oltaisi erossa kuin työpäivän ajan.

Toka treffit kestikin jo koko viikonlopun.

Vierailija
24/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin netissä. Kysyin ajelisko mies mun paikkakunnalle kahville. Juotiin ne kahvit ja juteltiin useampi tunti. En muista kumpi laittoi viestiä sen jälkeen. Viikko tästä menin miehen luo viikonlopuksi. Kesti 2 viikkoa se reissu.

Nykyään asutaan yhdessä.

Vierailija
25/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli luokseni yöksi mutta ei ollut seksiä. Lähti päivällä töihin ja laitto sieltä viestiä. Jo viesteissä tuli ilmi että molemmat kiinnostui tosissaan ja alettiin tapailla. Edelleen ollaan yhdessä.

Vierailija
26/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun mätsättiin tinderissä ja laitoin miehelle viestin niin joka päivä ollaan viesitelty. Pari päivää kirjoiteltiin tinderissä, sitten vaihdettiin puhelinnumerot, viestiteltiin ja soiteltiin reilu viikko kunnes tavattiin. Meillä on välimatkaa 400km niin ei ihan heti päästy tapaamaan. Tinderit poistettiin treffien jälkeisenä päivänä. Nyt ekoista treffeistä puolisen vuotta, olen saanut uuden työpaikan miehen paikkakunnalta ja muutamme yhteen helmikuussa, virallisesti. Etätöitä ollaan tehty yhdessä jo useamman kuukauden saman katon alla. 

N38

Vierailija
27/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai se samana iltana laittoi jotain...

Vierailija
28/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiim lauantaina ja päädyttiin miehen lakanoihin. Sunnuntaina palasin illalla uusintaotteluun. Mies sanoi, että voitaisiin nähdä seuraavana viikonloppuna uudestaan ja hän on yhteydessä. No. Torstaina illalla ei ollut viestiä vielä tullut niin laitoin itse. Ja nyt takana 2,5vuotta Ihanan kunnollisen miehen kanssa ♡

Vierailija
29/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin kanssa oli kemiaa, lähdettiin työporukalla baariin, päädyimme samaan sänkyyn miehen luo ja oli mahtavaa! Seuraavana päivänä sanoin miehelle, että olisi mukavaa kokeilla samaa hommaa selvin päin, tuletko mun luo tänään illalla? Mies tuli ja edelleen ollaan yhdessä 10 v jälkeen.