Miten mies iskee naisen?
Kommentit (67)
Tässä on sukupolvien eroja, joista olen yllättynyt. Olen puhunut aikuisten lasteni kanssa miesten ja naisten tavoista lähestyä toista sukupuolta, ja tavat, joita itse pitäisin luontevina ja toimivina, ovat kuulemma aivan poissuljettuja nuorilla aikuisilla. Esimerkki:
Poikani oli kaverinsa kanssa baarissa iskenyt nuoret naiset menemällä juomien kanssa kysymään naisilta, saako heidän pöytäänsä tulla. Naiset olivat myöntyneet, ja siitä ilta oli jatkunut mukavasti. Mutta jos minä olisin ystävättäreni kanssa baarissa, emme antaisi kenenkään miehen noin vain tulla istumaan pöytäämme. Meille toimisi se, että mies ehdottaisi ohimennen, että jos arvon naisia kiinnostaa, niin voisimme mielellään liittyä heidän pöytäänsä, siellä olisi kuulemma tarjolla juomaa. Tai ei tuo juomien tarjoaminen olisi edes välttämätöntä, mutta osoitus siitä, että herrasmiehiä olisi pöydässä odottamassa. Nuoret naiset taas kokisivat tuon uhkana, että heille tarjotaan, ikäänkuin se velvoittaisi mihinkään. Siksipä poikani kavereineen ei ollut tarjonnut naisille kuin vasta sitten, kun olivat tilanneet viinipullon pöytään.
Minusta tuo, että mies ohikulkiessaan pyytää liittymään seuraan, on paljon parempi tapa kuin tukkia itse toisen pöytään. Siinä nimittäin naisille jää miettimisaikaa, voivat keskenään keskustella mennäänkö vai ei, ei tarvitse heti reagoida. Voi vilkuilla, minkä näköistä karjua siellä olisi odottamassa.
Siitä olimme yhtä mieltä, että Tinder ei pääsääntöisesti toimi millään sukupolvella. Paras tapa on tavata livenä baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia hurmataan komeudella ja olemalla hauska sekä itsevarma. Tuollaisia miehiä on kuitenkin korkeintaan 10 % miehistä, joten lopuille miehille jää vaihtoehdoksi menestyminen, mikä näkyy statuksessa tai lompakossa. Mutta koska kaikilla ei ole mahdollisuutta erottautua noinkaan, niin valtaosa miehistä iskee naisen laskemalla rimaa niin alas, että vokottelee panomestarien hylkäämiä harmaavarpusia tai rumiluksia.
Hyvin sanottu. Asia on juuri näin, eikä tällainen ätmi saa iskettyä ketään :(
Harmaavarpusena tiedän että näitä panomestareita ärsyttää kun eivät saa kaadettua minua. Minut iski ihan tavallinen mies kysymällä missä on lähin pankkiautomaatti. Siitä se lähti.
Minulle tuli eilen kaksikin eri miestä juttelemaan Prisman kinkkualtaalla. Toisen kanssa jäätiin vähän pidemmäksikin aikaa. Olin taitamaton, kun en antanut vihjettä omasta työpaikastani, asuinalueestani tai harrastuksesta kuten hän tiputteli sivulauseissaan. Minä voisin nyt mennä lenkkeilemään hänen huudeilleen jos kehtaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemalla mukava, ihana, kohtelias ja hyväkäytöksinen. Sen jälkeen pyydetään naista ulos. Ratkaisevin asia on pyytäminen treffeille sen jälkeen kun naista on lämmitelty ja hänkin selvästi pitää miehestä. Älä lähesty tuntemattomia puun takaa, vaan tutustu naiseen etukäteen. Vasta sen jälkeen, jos tunnette toisenne muuten, voi pyytää treffeille. Tuntemattomia pyytämällä tulee paljon pakkeja, sydänsuruja ja sähläystä.
Tää ois ihan kauheeta. Yks mies on minulle todella mukava ja kohtelias mutta jos pyytäisi treffeile menisin puihin. Koska en odota mitään sellaista.
Kauheeta???
No mitä vastaisin? Olisin paniikissa ja mies luulisi että torjun sen.
Kannattaisiko miettiä etukäteen vastaus valmiiksi että saa sen sanottua paniikissakin.
Tai sitten soittaa perään myöhemmin ja selittää kuina sanoin vahingossa väärin, todellakin haluan treffeille!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naisen tehtävä on iskeä mies.
Tällä taktiikalla olet yksin loppuun asti.
En usko sen olevan suuri tappio.
miehelle ainakaan
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
Naisena on vaikea erottaa joskus ns iskemistä. Kuten että jos mies sanoo tilanteeseen nähden aivan absurdin lauseen. Ja iloinen hymy silmiin asti.