Miten mies iskee naisen?
Kommentit (67)
Ei sukupuolet enää kiinnosta toisiaan. Enemmän haittoja kuin hyötyjä.
Minä rupean pullistelemaan lihaksiani naisen edessä. Hyvin toimiva tapa.
Senkun tietäisin, niin saattaisi sinkkuelämäkin jäädä taakse.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naisen tehtävä on iskeä mies.
Noinhan se on ollut kautta aikojen. Mies on stimulus, nainen reagoi eri miehiin eri tavalla.
Joka tapauksessa nainen, olipa hän kuka tahansa, vetää reaktionsa miehestä, se vain on niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä taktiikalla olet yksin loppuun asti.
Miten niin? Aina on mukaan lähtenyt, osan olen antanut jäädä.
Eri
Tiedostamalla etuoikeutensa patriarkaatin jäsenenä, ja sen jälkeen hakemalla kirjallisen suostumuksen sorrettuun sukupuoleen kuuluvalta kaikkeen etenemiseen kuten eriasteiseen flirttailuun. Näin välttyy #metoo-ilmoitukselta.
Puhuminen kannattaa aina. Tuppisuulle käy yleensä huonosti. Ei tarvi oikeastaan edes puhua mitään kovin järkevää. Riittää kunhan ei kovin härskejä lauo, ainakaan kovin alkuvaiheessa
mies52v
Näinä päivinä ei mitenkään ellei halua syytettä ja raastupaan.
nykymetooaikana miehet eivät enää iske naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä taktiikalla olet yksin loppuun asti.
Sehän riippuu ihan miehen haluttavuudesta. Itse en ole ikinä ollut yksin. Uusi nainen ollut matkassa heti kun edellinen lähtee, joskus jo ennen. Nainen on aina iskenyt. Mä vaan valikoin.
Onko ne hyviä valintoja?
Millaiset naiset on susta kiinnostuneita? Millaiset siis asettuvat sinulle framille?
Vierailija kirjoitti:
Siks just ulkomaalaiset miehet kiinnostaa ku ne ei oo tollasii metoo reppanoita. Suomi mieshän ei mitenkää voi olla naiselle kohtelias tms vaan puhuu rivoja, rumasti tai ehdottelee silmää iskien sönkyhommia. Sitte vedotaa johonkin metoohon kun naiset ei innostu, itse miehessä kun vikaa ei ole.
Esim naapurimaiden miehet osaa olla kohteliata, ei tarvitse mennä mihinkään "banaanivaltioon" asti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siks just ulkomaalaiset miehet kiinnostaa ku ne ei oo tollasii metoo reppanoita. Suomi mieshän ei mitenkää voi olla naiselle kohtelias tms vaan puhuu rivoja, rumasti tai ehdottelee silmää iskien sönkyhommia. Sitte vedotaa johonkin metoohon kun naiset ei innostu, itse miehessä kun vikaa ei ole.
Esim naapurimaiden miehet osaa olla kohteliata, ei tarvitse mennä mihinkään "banaanivaltioon" asti..
Naisia alistavat ja pahoinpitelevät miehet siis parempia, koska osaavat valehdella paremmin?
Ei ainakaan pelimieskirjojen opeilla, siis esim. negaamalla. Sen sijaan olemalla oma itsensä, juttelemalla naiselle, olemalla kohtelias. Ja jo tuolla aiemmin mainittu vinkki on hyvä, eli treffeille ei tarvitse pyytää heti, vaan ensin voisi vähän tutustua (ok, tämä ei aina toimi, mutta jos tietää näkevänsä naista jossain, niin sitten).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoisissa piireissä pyörit jos tuo on kokemuksesi suomalaisista miehistä. Noihin metoo-valittajiin en itse jaksa enää reagoida, vaikka enhän minäkään naisia iske, vaan mielenkiinnolla tutustun jos ja kun mielenkiintoinen ihminen tulee vastaan. Koko termi iskeminen on mielestäni huvittava, ikään kuin mies tekisi päätökset naisenkin puolesta.
Leikkauttamalla ananastukan ja ostamalla trendikkään mauttomia risahousuja. Suihkussakin kannattaa muistaa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim naapurimaiden miehet osaa olla kohteliata, ei tarvitse mennä mihinkään "banaanivaltioon" asti..Melkoisissa piireissä pyörit jos tuo on kokemuksesi suomalaisista miehistä. Noihin metoo-valittajiin en itse jaksa enää reagoida, vaikka enhän minäkään naisia iske, vaan mielenkiinnolla tutustun jos ja kun mielenkiintoinen ihminen tulee vastaan. Koko termi iskeminen on mielestäni huvittava, ikään kuin mies tekisi päätökset naisenkin puolesta.
Naiset ovat niin passiivisia vätyksiä, että hyvin voidaan käyttää tuota iskemis-termiä, kun se pätee noin 90 % tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Leikkauttamalla ananastukan ja ostamalla trendikkään mauttomia risahousuja. Suihkussakin kannattaa muistaa käydä.
Hienhaju. Siis luin just jotain ketjuu miehisistä miehistä ja siinä kehuttii työmiehiä jotka tekee ruumiillista työtä. Kokemuksesta tiijän että ovat sitä porukkaa jotka ei suihua kuluta. En ymmärrä miesten siisteyskielteisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Naisia hurmataan komeudella ja olemalla hauska sekä itsevarma. Tuollaisia miehiä on kuitenkin korkeintaan 10 % miehistä, joten lopuille miehille jää vaihtoehdoksi menestyminen, mikä näkyy statuksessa tai lompakossa. Mutta koska kaikilla ei ole mahdollisuutta erottautua noinkaan, niin valtaosa miehistä iskee naisen laskemalla rimaa niin alas, että vokottelee panomestarien hylkäämiä harmaavarpusia tai rumiluksia.
Hyvin sanottu. Asia on juuri näin, eikä tällainen ätmi saa iskettyä ketään :(
Usko tai älä niin puhumalla.
Olemalla oma itsensä, normaali. Kuuntelee vastaukset. On rento vaikka jännittää. Kunniottaa eikä hännystele.
Ja kyllä, ihan suomalaisesta miehestä puhun. Monikossa.