Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies iskee naisen?

Vierailija
21.12.2020 |

-

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä niin puhumalla.

Olemalla oma itsensä, normaali. Kuuntelee vastaukset. On rento vaikka jännittää. Kunniottaa eikä hännystele.

Ja kyllä, ihan suomalaisesta miehestä puhun. Monikossa.

Vierailija
22/67 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sukupuolet enää kiinnosta toisiaan. Enemmän haittoja kuin hyötyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rupean pullistelemaan lihaksiani naisen edessä. Hyvin toimiva tapa.

Vierailija
24/67 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun tietäisin, niin saattaisi sinkkuelämäkin jäädä taakse.

Vierailija
25/67 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei mitenkään. 

Vierailija
26/67 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naisen tehtävä on iskeä mies.

Noinhan se on ollut kautta aikojen. Mies on stimulus, nainen reagoi eri miehiin eri tavalla.

Joka tapauksessa nainen, olipa hän kuka tahansa, vetää reaktionsa miehestä, se vain on niin.

Vierailija
27/67 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä taktiikalla olet yksin loppuun asti.

Miten niin? Aina on mukaan lähtenyt, osan olen antanut jäädä.

Eri

Vierailija
28/67 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostamalla etuoikeutensa patriarkaatin jäsenenä, ja sen jälkeen hakemalla kirjallisen suostumuksen sorrettuun sukupuoleen kuuluvalta kaikkeen etenemiseen kuten eriasteiseen flirttailuun. Näin välttyy #metoo-ilmoitukselta.

Vierailija
29/67 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen kannattaa aina. Tuppisuulle käy yleensä huonosti. Ei tarvi oikeastaan edes puhua mitään kovin järkevää. Riittää kunhan ei kovin härskejä lauo, ainakaan kovin alkuvaiheessa

mies52v

Vierailija
30/67 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinä päivinä ei mitenkään ellei halua syytettä ja raastupaan.

Vierailija
31/67 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykymetooaikana miehet eivät enää iske naisia

Vierailija
32/67 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä taktiikalla olet yksin loppuun asti.

Sehän riippuu ihan miehen haluttavuudesta. Itse en ole ikinä ollut yksin. Uusi nainen ollut matkassa heti kun edellinen lähtee, joskus jo ennen. Nainen on aina iskenyt. Mä vaan valikoin.

Onko ne hyviä valintoja?

Millaiset naiset on susta kiinnostuneita? Millaiset siis asettuvat sinulle framille?

Vierailija
33/67 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siks just ulkomaalaiset miehet kiinnostaa ku ne ei oo tollasii metoo reppanoita. Suomi mieshän ei mitenkää voi olla naiselle kohtelias tms vaan puhuu rivoja, rumasti tai ehdottelee silmää iskien sönkyhommia. Sitte vedotaa johonkin metoohon kun naiset ei innostu, itse miehessä kun vikaa ei ole.

Esim naapurimaiden miehet osaa olla kohteliata, ei tarvitse mennä mihinkään "banaanivaltioon" asti..

Vierailija
34/67 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siks just ulkomaalaiset miehet kiinnostaa ku ne ei oo tollasii metoo reppanoita. Suomi mieshän ei mitenkää voi olla naiselle kohtelias tms vaan puhuu rivoja, rumasti tai ehdottelee silmää iskien sönkyhommia. Sitte vedotaa johonkin metoohon kun naiset ei innostu, itse miehessä kun vikaa ei ole.

Esim naapurimaiden miehet osaa olla kohteliata, ei tarvitse mennä mihinkään "banaanivaltioon" asti..

Naisia alistavat ja pahoinpitelevät miehet siis parempia, koska osaavat valehdella paremmin?

Vierailija
35/67 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan pelimieskirjojen opeilla, siis esim. negaamalla. Sen sijaan olemalla oma itsensä, juttelemalla naiselle, olemalla kohtelias. Ja jo tuolla aiemmin mainittu vinkki on hyvä, eli treffeille ei tarvitse pyytää heti, vaan ensin voisi vähän tutustua (ok, tämä ei aina toimi, mutta jos tietää näkevänsä naista jossain, niin sitten).

Vierailija
36/67 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoisissa piireissä pyörit jos tuo on kokemuksesi suomalaisista miehistä. Noihin metoo-valittajiin en itse jaksa enää reagoida, vaikka enhän minäkään naisia iske, vaan mielenkiinnolla tutustun jos ja kun mielenkiintoinen ihminen tulee vastaan. Koko termi iskeminen on mielestäni huvittava, ikään kuin mies tekisi päätökset naisenkin puolesta.

Vierailija
37/67 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauttamalla ananastukan ja ostamalla trendikkään mauttomia risahousuja. Suihkussakin kannattaa muistaa käydä.

Vierailija
38/67 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoisissa piireissä pyörit jos tuo on kokemuksesi suomalaisista miehistä. Noihin metoo-valittajiin en itse jaksa enää reagoida, vaikka enhän minäkään naisia iske, vaan mielenkiinnolla tutustun jos ja kun mielenkiintoinen ihminen tulee vastaan. Koko termi iskeminen on mielestäni huvittava, ikään kuin mies tekisi päätökset naisenkin puolesta.

Naiset ovat niin passiivisia vätyksiä, että hyvin voidaan käyttää tuota iskemis-termiä, kun se pätee noin 90 % tapauksia.

Vierailija
39/67 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkauttamalla ananastukan ja ostamalla trendikkään mauttomia risahousuja. Suihkussakin kannattaa muistaa käydä.

Hienhaju. Siis luin just jotain ketjuu miehisistä miehistä ja siinä kehuttii työmiehiä jotka tekee ruumiillista työtä. Kokemuksesta tiijän että ovat sitä porukkaa jotka ei suihua kuluta. En ymmärrä miesten siisteyskielteisyyttä.

Vierailija
40/67 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia hurmataan komeudella ja olemalla hauska sekä itsevarma. Tuollaisia miehiä on kuitenkin korkeintaan 10 % miehistä, joten lopuille miehille jää vaihtoehdoksi menestyminen, mikä näkyy statuksessa tai lompakossa. Mutta koska kaikilla ei ole mahdollisuutta erottautua noinkaan, niin valtaosa miehistä iskee naisen laskemalla rimaa niin alas, että vokottelee panomestarien hylkäämiä harmaavarpusia tai rumiluksia.

Hyvin sanottu. Asia on juuri näin, eikä tällainen ätmi saa iskettyä ketään :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän