Kuuluuko puolisosi tietää menneisyytesi synnit?
Missä menee raja, mitkä asiat kerrotaan ja mitkä parempi jättää kertomatta?
Minä olen pettänyt, huorannut ja juonut paljon. En kuitenkaan ole enää tuo ihminen, vaan olen tasapainoisempi ja terveempi. En haluaisi palata menneeseen, mutta tuntuu, etten myöskään voi kävellä alttarille ihmisen kanssa, joka ei tiedä noita asioita minusta. Mitä jos hän ei enää haluakaan minua kun kerron?
Kommentit (9)
Kyllä mä olen sitä mieltä että synnitkin täytyy tietää. Ihan samalla lailla kuin ne hyvät jututkin. Ei ihan yksityiskohtaisesti tarvitse joka asiaa rääpiä läpi, mutta esim. mä olen sanonut että mulla on ollut yhden yön suhteita, olen juonut paljon, enkä enää halua ikinä tehdä kumpaakaan niistä.
Kumppanin täytyy mun mielestä tietää tämä, ihan vaikka siitä syystä että joskus miettisi haluanko jotain muuta tai että onko tuo vaihe elämästä vasta tulossa.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 14:06"]
tuliko tää aloitus apn mieleen tuosta toisesta ketjusta, jossa mies jättänyt kertomatta ex-vaimonsa itsemurhasta?
[/quote]
Joo tuli. Piti mainitaki se tossa alussa, mut unohtu.
Mitä miehet ajattelevat naisen roisista menneisyydestä? Miesten roisit menneisyydethän ennustaa hyvin tulevaisuuden roisia käytöstä, ja playereita dissataan, mutta mites toisinpäin.
Jos olisi rikollinen menneisyys tai huumetausta tai ollut prostituoitu, se pitäisi kertoa. Noista muista en kertoisi ihan yksityiskohtaisesti. Ne kuulostaa jotenkin kasvukivuilta, tavallaan joillekin normaaleilta. Kerrot, että olet nyt tasapainoisempi ja terveempi. Se on hyvä. Minä olen kertonut miehelleni menneisyydestäni, se puhdisti. Siellä oli samantapaisia asioita kuin sinulla. Tsemppiä!
Minäkin olen kertonut suurpiirteisesti nuoruuden sekoiluista ja lasken ne tosiaan nuorena kokeilun piikkiin.
Enää en tekisi samoja juttuja..
En tiedä yksityiskohtia mieheni erehduksistä enkä tahdokaan - olennaista on ettemme valehtele toisillemme nyt.
Jätän kyllä kertomatta jos olen kadulla nähnyt jonkun yhden illan heilan - en tahdo tehdä asista numeroa ja itseänikin hävettää railakas menneisyys.
No miksi piräisi kertoa, en minä ainakaan kerro.
kerro nyt edes nykyiset syntisi mätäpää!
En ole ollut vankilassa, en ole juopotellut , en ole huumeita käyttänyt, en huorannut, en ole tappanut, en murhannut, en pahoinpidellyt mitä vielä. On asioita jotka ei niin oleellisia mutta ei kaikkea tarvitse tietää.
tuliko tää aloitus apn mieleen tuosta toisesta ketjusta, jossa mies jättänyt kertomatta ex-vaimonsa itsemurhasta?