Miksi nainen värjää tukkansa luonnottoman punaiseksi tai oranssiksi?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen punainen/shokkiväritukka korreloi asiattoman kommentoinnin kanssa. Väriaine taitaa vaikuttaa pään läpi suoraan aivotoimintaan.
Päinvastoin asiatontahan on toisten hiusvärin haukkuminen 😯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen punainen/shokkiväritukka korreloi asiattoman kommentoinnin kanssa. Väriaine taitaa vaikuttaa pään läpi suoraan aivotoimintaan.
Päinvastoin asiatontahan on toisten hiusvärin haukkuminen 😯
Miksi se on asiatonta? Ihmisillä on kuule ihan oikeus värien kommentoimiseen. Se että vetäisen tukkaani neonvihreät ei tarkoita että siinä on mitään järkeä ja että minua pitäisi suojella. Ei todellakaan.
Asun ulkomailla ja näitä kauhistuksia näkee yleensä vain Suomessa ja paljon. Kun ne on ihan kauhean väriset plus ei sovi yhtään ihmiselle/ tyyliin/ pukeutumiseen. Täti ihmiset on tahtoneet vähän repäistä.. Hinnalla millä hyvänsä, huokaus.
Heh, mulla on siniset hiukset yksinkertaisesti siitä syystä, että se on kaunein tietämäni väri :) Sointuu vielä kivasti saman sävyisiin silmiini. Tyylini ei muutenkaan ole luokkaa beige jakkupuku, joten miksi hiustenikaan pitäisi olla luonnolliset. Punaista ja monia muita värejä olen myös kokeillut, erilaisia leikkauksia myös
N21
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään täyspäistä ihmistä, jolla shokkiväri hiuksissa, lävistyksiä naamassa tai isoja näkyviä tatuointeja.
Ei ne olekaan täyspäisiä. Aivoista puuttuu joitain oleellisia normaalin ihmisen synapseja. Kuvottaa myös kaikki mieskokit joilla hirveet tatuoinnit käsissä ja niitä pitää esitellä narsistisesti siinä ruokaa paljain sormin kosketellessa. Hyi saatana.
Vierailija kirjoitti:
Heh, mulla on siniset hiukset yksinkertaisesti siitä syystä, että se on kaunein tietämäni väri :) Sointuu vielä kivasti saman sävyisiin silmiini. Tyylini ei muutenkaan ole luokkaa beige jakkupuku, joten miksi hiustenikaan pitäisi olla luonnolliset. Punaista ja monia muita värejä olen myös kokeillut, erilaisia leikkauksia myös
N21
Näytät varmasti ihanalta. <3
M36
Miksi vaalea nainen värjää hiuksensa tummiksi ? Tai tumma vaaleaksi ? On luonnotoman väri, kun vertaa ihoon.
Saanko oikoa hampaani, kun ne luonnollisesti vinksottavat sinne tänne?
Ei kaiken ulkonäköä koskevan muutoksen ideana ole pyrkiä ns. kauneuteen tai siihen, että olisi mahdollisimman sievä tai strandardien mukainen! Jos ihminen haluaa olla hiuksiltaan yksisarvinen hän saa sitä olla.
Olen yli 50 ja kokeilin vasta näin "vanhana" mm. ruusukultaa, pinkkiä ja vaaleansinistä. Ensimmäinen oli kaikista hauskin. Nyt olen ajatellut leikata pitkän tukkani jossain vaiheessa keväällä lyhyeksi, jättää päälaelle pidempää karvaa eli perinteinen ananas, vaalentaa sen, ja iskeä siihen päälle sitten kaikkia mahdollisia pastelleja vuorotellen kunnes kyllästyn tai karvat tippuvat päästä.
Nimittäin jossain 10 vuoden kuluttua ainoa murhe mun geeneillä on vain se, että onko päässä hiuksia vai pilkistääkö sieltä jostain päänahka. Joten miksi en leikkisi nyt?
Tässä iässä sitä myös tajuaa, että ihan sama miltä näyttää.
Etätöissä myöskään ulkonäöllä ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Saanko oikoa hampaani, kun ne luonnollisesti vinksottavat sinne tänne?
Ei kaiken ulkonäköä koskevan muutoksen ideana ole pyrkiä ns. kauneuteen tai siihen, että olisi mahdollisimman sievä tai strandardien mukainen! Jos ihminen haluaa olla hiuksiltaan yksisarvinen hän saa sitä olla.
Olen yli 50 ja kokeilin vasta näin "vanhana" mm. ruusukultaa, pinkkiä ja vaaleansinistä. Ensimmäinen oli kaikista hauskin. Nyt olen ajatellut leikata pitkän tukkani jossain vaiheessa keväällä lyhyeksi, jättää päälaelle pidempää karvaa eli perinteinen ananas, vaalentaa sen, ja iskeä siihen päälle sitten kaikkia mahdollisia pastelleja vuorotellen kunnes kyllästyn tai karvat tippuvat päästä.
Nimittäin jossain 10 vuoden kuluttua ainoa murhe mun geeneillä on vain se, että onko päässä hiuksia vai pilkistääkö sieltä jostain päänahka. Joten miksi en leikkisi nyt?
Tässä iässä sitä myös tajuaa, että ihan sama miltä näyttää.
Etätöissä myöskään ulkonäöllä ei ole väliä.
Tämä ei ole kivasti sanottu mutta totta. Jos olet yli 50 ketään ei oikeasti kiinnosta yhtään mikään mitä teet ulkoonäöllesi. Vain Ranskassa. Ei täällä Suomessa.
Kannattaa sitten vanhainkodissa kaljuna harmitella kun mietti liikaa muiden mielipiteistä.
Värjään hiuksia räikeiksi, koska rakastan kirkkaita värejä. Pidän myös siitä, että äärikonservatiiviset miehet eivät lähesty mua. En välitä konservatiivisista miehistä, joten pelkkää voittoa.
N29
Vierailija kirjoitti:
N21
Voi sinä, nauti ja leikittele niin kauan kun olet nuori! Heti kun nainen täyttää 40 sitä arvostellaan ja nimitellään eikä ole hyvä teki sitten miten tahansa. Mutta haukkukaa vaan, aioin vaikka kiusallani vielä värjätä hiuksiani, hamaan loppuun asti!
- punatukkainen tyttö 1970-luvulta
Olisiko tämä jotain falloksen ihannointia?
Sovinistit haluaisivat, että kaikki naiset olisivat samanlaisia. Heillä ei ole tyylitajua, koska he näkevät naiset vain munansa kautta.
T. Sinitukkainen nainen
P. S. Ootko ap sovinisti?
Hei ap, ymmärrätkö kuinka säälittävää on kun mies valittaa naisten ulkonäöstä? Ootko oikeasti noin munaton? :D
Vierailija kirjoitti:
rarehanu kirjoitti:
Erikoisuuden tavoittelua.
Tai sitten aidon erikoisuuden itseilmaisua. Mä olen monella tapaa keskiverrosta poikkeava esim.
- en koe olevani mitään sukupuolta
- olen aseksuaali ja aromantikko
- olen antinatalisti ja Linkolan linjoilla siitä että ihmiskunnan väheneminen sairauksien ja sotien kautta on toivottavaa
- olen anarkisti
Ja joo, en myöskään halua näyttää tavikselta.
Tätä se teettä kun kaikki pas#ka päästetään ilmaan ja vesistöihin, jengi on vi##u sekasin ku seinäkello.
Nuorena tuli kokeiltua "luonnonmukaisempaa vaihtoehtoa" värjäykseen jonkun kauden, silloin oli hennavärit ainoa vaihtoehto siihen. Mutta en suosittele. Oma väri on yleensä sopivin.
Kiitos tästä ketjusta. Olin juuri suunnittelemassa hiuksiin punertavaa väriä, ja nyt ymmärsin.... että olen ihan liian paljoa välittänyt ja lukenut av:n mielipiteitä. Kiitos.
Mulla oli nuorempana kaikki mahdolliset värit vuorotellen päässä. Sitten oli vuosia kuparia ja blondia vuorotellen. Sen jälkeen pidin vuosia omaa väriä johon kyllästyin, vaikka se on ihan jees kupariin taittava ruskea. Sen jälkeen vaalennutin kampaajalla lähes platinaksi ja annoin kasvaa.
Tukka oli myös pitkä, mutta leikkautin lyhyeksi kun mies sanoi, että sopisi lyhytkin. Niinpä pitkä tukka ylsi enää korviin. Sitten kyllästyin siihen blondiinkin ja vedin päälle sen punakuparin taas.
Hiusvärin vaihtelua ei voi mielestäni edes verrata tatuointeihin tai lävistyksiin kun hiukset ovat kuitenkin uusiutuva luonnonvara. En minäkään kaikkia ulkonäköjuttuja ymmärrä, mutta jokaisella on mielestäni oikeus tehdä valinnat oman ulkonäkönsä suhteen.