Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko aikuista (olen kiinnostunut hänestä) onnitella nimpparina?

Vierailija
21.12.2020 |

Voinko onnitella ihastusta nimipäivänä? Onko tänä päivänä enää tapana... vai onko outoa / tungettelevaa? Työn kautta tunnetaan, mutta eri työpaikoissa jne, eli emme näe vaan Whatsappilla onnittelisin - jos se on sopivaa...?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita oheen vielä hyvän joulun toivotukset koko perheelle, niin kyllä se sitten käy. ”Hyvä Tuomas joulun tuopi...”

Vierailija
2/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ihastuksenkohde on varattu? Onko tungettelevaa toivottaa hyvää nimipäivää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Jos on varattu, voi silti toivottaa ehkä jos olette muutenkin tuttuja. Mutta älä yritä iskeä varattua.

Vierailija
4/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ok jos se on kutsumanimi, creepyä jos toinen tai kolmas :D

Vierailija
5/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä ole outoa onnitella nimpparina, mutta... Jos nyt joku etäisempi ihminen, jota en ole aikoihin nähnyt onnittelisi, kummastelisin kyllä vähän. Tosin, jos olet ihastunut häneen, niin tuohan olisi yksi tapa päästä jutulle hänen kanssa.

Vierailija
6/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi toivottaa hyvää nimipäivää!

Itse asiassa tein näin aikoinaan, yhden yhteisen illan jälkeen, miehelleni. Lähetin kortin:)  Ja nyt on oltu yhdessä kohta 20 vuota. 

Vierailija
7/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä onnittelen niin kavereita, kuin työtovereitakin mikäli satun nimipäivän huomaamaan ja samoin minua onnitellaan. Ei ole tullut mieleenkään, että se olisi jotenkin outoa tai epäsopivaa

Vierailija
8/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos ihastuksenkohde on varattu? Onko tungettelevaa toivottaa hyvää nimipäivää?

Ei ole tungettelevaa. Ei se sentään vielä mikään kutsu sänkyyn ole.

Vierailija
9/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos nimipäivä on tänään, hän kuittaa hyvät joulut samalla? Sitten ei voi lähettää jouluna enää mitään..?

Vierailija
10/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Sekä ihastuksesi että hänen kumppaninsa arvaavat kyllä, millä asioilla olet.

Vierailija
11/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi toivottaa hyvää nimipäivää!

Itse asiassa tein näin aikoinaan, yhden yhteisen illan jälkeen, miehelleni. Lähetin kortin:)  Ja nyt on oltu yhdessä kohta 20 vuota. 

20-vuotta sitten nimppareita varmaan vielä vietettiinkin.

Vierailija
12/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä arvata, että yksi tuttavamies saa tänään nimpparionnitteluja pirkolta jos toiseltakin. XD

Vierailija
13/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä onnittelen niin kavereita, kuin työtovereitakin mikäli satun nimipäivän huomaamaan ja samoin minua onnitellaan. Ei ole tullut mieleenkään, että se olisi jotenkin outoa tai epäsopivaa

"Jos satun huomaamaan" vibat on eri kuin nää "Mulla on alttari täynnä kuviasi himassa ja kirjoittelen nimiämme vihkoon" vibat mitä joistain nimpparitoivottelijoista tulee.

Vierailija
14/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mun nimipäivä on elokuussa! Siihenkö saakka pitää odottaa viestiä? Unohda koko juttu.

Vierailija
15/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos nimipäivä on tänään, hän kuittaa hyvät joulut samalla? Sitten ei voi lähettää jouluna enää mitään..?

Jep, joku Tommi vois näin just tehdä! Koska niin lähellä joulua nimipäivä.

Vierailija
16/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi onnitella, se on seksuaalista häirintää. Joudut vankilaan.

Vierailija
17/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö mies (?) ihmettele, jos yhtäkkiä laittaa nimipäiväonnittelut? Ahdistuu? On imarreltu huomiosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi