Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis meni hermot..!! :(

Vierailija
18.05.2014 |

Tapailtiin muutaman kerran syksyllä seksin merkeissä mutta koskaan se ei ollut "ennalta sovittua" eli sitä ei sanottu ääneen mutta molemmat tiesi mitä "kahvittelu" tarkoittaa. Sitten mies vaihtoi paikkakuntaa ja ei olla nähty vähään aikaan. Nyt lupasin majoittaa hänet kun on tulossa kavereitaan katsomaan tänne. Nyt tulee tekstareita kuten "haluisin olla siel nussimassa sua kunnol kuten viimeks" ja "kiva niin saadaan paneskella rauhas"... Ja lopuksi vielä totes et pitää laittaa kaveri ajamaa koska ei varmaan tuu paljoo nukuttua.. Nyt tuli niiiin halpa olo että inhottaa koko ajatus :( Ja sitten vielä selvis että hän on ihan pikkutunneille asti sielä kaverilla ja tulee tosiaan vaan panemaan minua. Ei viitsis enää perua kun ei varmaan saa enää hotskua mut eipä paljoa enää sytytä tommosen jälkeen :( vaikka ennen näitä viestejä odotinkin tapaamista (ja sitä seksiä) kovasti.. Mitähän se kans luuli. Aiemmin on ollut niin kohtelias ja kunnioittanut mua :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärankaa nyt ja sanot ettei sovikaan. Tuo kuulostaa aika oksettavalta, ettiköön toisen pillun.

Vierailija
2/16 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärankaa nyt ja sanot ettei sovikaan. Tuo kuulostaa aika oksettavalta, ettiköön toisen pillun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan varmaan hänelle sohvamajotuksen....

-ap

Vierailija
4/16 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat viestin: Pahoittelut, mutta joudun perumaan lupaukseni yösijasta. Tarkemmin ajateltuani totean, että Hauskaa oli, mutta kaikki loppuu aikanaan! Jatkan eteenpäin ja toivottelen sulle hyvää kesää!

Vierailija
5/16 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? Koska alat määräämään itse asioistasi? Laita miehelle viesti, että majoitus luonasi ei sovi ja piste perään. Ei tarvitse selitellä, ei tarvitse olla edes paikalla jos tulee sittenkin, tai voit olla, mutta ovea ei tarvitse avata. Kaikkea paskaa ei tarvitse hyväksyä. En varmasti päästäisi mitään sairaita ja sekopäisiä tuntemattomia miehiä kotiini yöksi!! Mieti nyt jo omaa turvallisuuttasikin. Huhheijaa taas.

Vierailija
6/16 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 08:13"]

Kuinka vanha olet? Koska alat määräämään itse asioistasi? Laita miehelle viesti, että majoitus luonasi ei sovi ja piste perään. Ei tarvitse selitellä, ei tarvitse olla edes paikalla jos tulee sittenkin, tai voit olla, mutta ovea ei tarvitse avata. Kaikkea paskaa ei tarvitse hyväksyä. En varmasti päästäisi mitään sairaita ja sekopäisiä tuntemattomia miehiä kotiini yöksi!! Mieti nyt jo omaa turvallisuuttasikin. Huhheijaa taas.

[/quote]

Siis pitää nyt vähän selittää jos alotuksesta kerran sai tommosen kuvan. Siis sanoisin meitä kavereiksi ja seksi on aina ollut molempien halu, koskaan hän ei ole mua painostanut tai muuta vastaavaa. Mies ei siis ole tuntematon, sairas sekopää. Näiden viestien oli kai tarkoitus olla "esileikkiä" tai etukäteen sytyttelyä mutta ei ihan onnistunut. Ehkä hän luuli että pitäisin moisesta, mutta saikin mulle halvan olon. Majoitan kyllä miehen mutta seksistä en enää tiedä :/ Ei kauheesti kiinnosta.

-ap

Vierailija
7/16 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä odotit? Tollasia pelejä ja kuvittelit että mies arvostaa sussa jotain muutakin kuin pillua? Minkä ikäinen olet? Aika halpa juttu, jos et nyt sitä nussikaan. Jos molemmat tiesi seksisuunnitelmista, mikä on ongelma? Sekö, että asioista puhuu niitten oikealla nimellä? Kuules tyttönen, aika nilviäinen olet, jos perut mitään. Jos alkaa aikuisten leikkejä leikkimään, pitäisi se leikki sitten kestää... Onko tämä mies sitten ollut sinulle muutakin kuin muna, kun noin ottaa luonnon päälle.

Vierailija
8/16 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 08:34"]

Mitä sä odotit? Tollasia pelejä ja kuvittelit että mies arvostaa sussa jotain muutakin kuin pillua? Minkä ikäinen olet? Aika halpa juttu, jos et nyt sitä nussikaan. Jos molemmat tiesi seksisuunnitelmista, mikä on ongelma? Sekö, että asioista puhuu niitten oikealla nimellä? Kuules tyttönen, aika nilviäinen olet, jos perut mitään. Jos alkaa aikuisten leikkejä leikkimään, pitäisi se leikki sitten kestää... Onko tämä mies sitten ollut sinulle muutakin kuin muna, kun noin ottaa luonnon päälle.

[/quote]

Ei hän ole mitään muuta mulle ollut. Odotin vaan että suhde olisi jatkunut kunnioittavana. Ei varmaan kenestäkään naisesta ole kiva jos mies noin olettaa saavansa ja puhuu nussimisesta jne jos ei siitä ole aikaisemmin ollut edes puhetta. Olisihan hän voinut jotenkin hienovaraisemminkin asian ottaa puheeksi. Lisäksi en tykkää siitä että tulee tyyliin kolmelta yöllä ja olettaa minun jaksavan keskellä yötä yhtään mitään. Ja alunperin puhe oli siis "majoituksesta". Sanatarkkaan. Hän kysyi majoitanko hänet. Toivoin toki sen tarkoittavan seksiä mutta ajattelin että hän saattoi myös tarkoittaa tosiaan sitä että tulee myöhään yöllä, nukkuu täällä ja jatkaa aamulla matkaa.

En tiedä mikä mua tässä ärsyttää, ehkä tuo että olettaa saavansa. Kai olisin toivonut että otetaan lasilliset, istutaan sohvalla ja annetaan asioiden vaan johtaa siihen. en tykkää tällasesta "suunnitellusta" seksistä. 

Vierailija
9/16 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille kuitenkin

Vierailija
10/16 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 08:06"]

Laitan varmaan hänelle sohvamajotuksen....

-ap

[/quote]

Hyvä idea. Ja jos vonkuu, niin sanot ettei sovi, koska sulla on itseasiassa meneillään säätöä yhden super hyvän panon kanssa ja säästelet nyt tavaraasi hänelle:D

Vierailija
11/16 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 08:22"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 08:13"]

[/quote]

Siis pitää nyt vähän selittää jos alotuksesta kerran sai tommosen kuvan. Siis sanoisin meitä kavereiksi ja seksi on aina ollut molempien halu, koskaan hän ei ole mua painostanut tai muuta vastaavaa. Mies ei siis ole tuntematon, sairas sekopää. Näiden viestien oli kai tarkoitus olla "esileikkiä" tai etukäteen sytyttelyä mutta ei ihan onnistunut. Ehkä hän luuli että pitäisin moisesta, mutta saikin mulle halvan olon. Majoitan kyllä miehen mutta seksistä en enää tiedä :/ Ei kauheesti kiinnosta.

-ap

[/quote] Hanki hyvä ihminen itsellesi joku terve ihmissuhde. Joku kunnollinen ja tavallinen mies, joka osaa käyttäytyä aina, jonka kanssa voi tehdä muutakin kuin naida ja jonka kanssa voisi suunnitella vaikka yhteistä elämääkin. Miksi tyydyt mieshuoriin? Miten elämäsi on mennyt noin omituiseksi, että annat tuollaisille nilviäisille kerta toisensa jälkeen? Ei voi ihminen olla noin puutteessa... Okei, olet päättänyt nyt majoittaa hänet kotiisi ja olet valmistautumassa jo hänen reiäkseenkin - onko tämä nyt sitä mitä on mukava myöhemmin muistella hymyssä suin? Missä on sinun ylpeytesi? Äh, tunnen itseni taas niin vanhaksi, tämä on kuin yrittäisi neuvoa jotakin alakouluikäistä kaverisuhteissa..

Vierailija
12/16 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten niin ei saisi hotellihuonetta? Luuletko, että ne on keväällä tayteen buukattuja?

Vierailija
13/16 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, miten vanha ap olet? Siis mietin ihan tyyliin sun kielenkäytön pohjalta.

Vierailija
14/16 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ei! On kokemusta ihan vastaavanlaisesta viestittelystä. Ens alkuun kahviteltiin ja sit jossain vaiheessa vaihtui nussimiseksi. Muista myös sen tunteen kun mies alkoi käyttämään noita nussimis ja paneskelu -ilmaisuja. Jotenkin meni maku koko hommasta, laitoin poikki, jos siinä nyt edes oli mitään poikki laitettavaa. Ja joo, soitteli perään, ei herunut.

Vierailija
15/16 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, pelkkä seksi kelpaa mutta siitä ei saa puhua vaan pitää käyttää kahvittelu koodia. Oudot on sinunkin "ongelmat".

Vierailija
16/16 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on mistä tuntemuksesi tulevat. Ne ovat ihan oikeita tunteita kuitenkin. Nyt vain mietit mikä ratkaisu itsellesi on paras. Sohvamajoitus tai kokonaan peruminen. Kunhan teet mitä itsellesi tuntuu parhaimmalta.  (Mies tulee kavereita katsomaan, joten hänen reissunsa peruuntuminen ei varmaan aiheuta ongelmia kenellekkään.)