Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pampersin hyvitys

31.07.2006 |

Onko kukaan saanut PAmpersilta hyvitystä viallisista vaipoista? Ostin housuvaippoja kokoa 8-15 kg, mutta paketissa olikin numeroa suuremmat vaipat. Laitoin sähköpostia Pampersille ja lupasivat hyvittää pankkitilille. Kului viikkoja ja tuli sähköposti ja kirje, että hyvitys on maksettu tililleni. Rahoja ei näy ja aikaa on mennyt kuukausi. Laitoin sähköpostia ja kyselin rahoja, niin tuli sähköposti, että soita allaolevaan numeroon ja anna lisätietoja. Laitoin tulikivenkatkuisen viestin, että olen moneen kertaan selvittänyt tämän asian ja ihmettelen minne hyvitys joutui. Nyt ei ole kuulunut mitään, ei sähköpostia eikä rahoja. Onko kenelläkään kokemusta hyvityksestä vai onko tämä vain petkutusta? Olivat kyllä oikein mielissään palautteesta, että he voivat parantaa toimintaansa kun annetaan palautetta.

tv. eppu

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille osui sellaisia Pampersin vaippoja, joissa ei teipit pitäneet yhtään. Laitoin Pampersille sähköpostia ja selvitin vikaa jne...

Vastauksena he lupasivat lähettää hyvityksen. Ajattelin, että lähettävät vaippoja tms...

Me muutimme siinä välissä ja vialliset vaipat menivät kai jo roskiin, sillä aikaa kului varmastikin reilusti yli kuukausi. Unohdinkin jo koko asian.

Sitten eräänä päivänä (oli kevät!!!) sain kirjatunkirjeen, jossa oli 15e hyvin ryppyisiä rahoja sekä palautuskuori viallisille vaipoille. No vaipat jäivät tietty palauttamatta, mutta rahat saatiin ainakin.

Kurja tuo sun tilanne, mutta ole tiukkana. Eikä todellakaan sinun tehtäväsi ole selvittää missä on mennyt vikaan...

Vierailija
2/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen saanut pari kertaa hyvityksen.

Ekalla kerralla Avtive fit repesi kiun kiristin sitä vauvalleni. Hyvitys 20¿

Siinä tuli myöspalautuskuori mihin laitettiin se revennyt vaippa.

Toisella kerralla.Pampersin tavallinen teippivaippa repesi kans reunasta (jostain syystä olen erikoistunt saamaan vaipat repeämää...)

Silloin ekaan sähköpostiin ei vastattu. Meinasin anataa asian jo olla,mut laitoin viel toisen sähköpostin ja pian postissa tuli 10¿ ja palautuskuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään juuri olin yhteysessä sinne ja niillä on nyt kesän aikana ollut enemmänkin ongelmia hyvitysten kanssa, näin sanoivat. Kannattaa varmaan soittaa jos ei ala kuulumaan kuitenkin

Tipy

Vierailija
4/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitin nätisti kylläkin Pampers-uudistuksesta Active Fit -vaipoissa, jonka takia ko. vaipat jäi meillä käyttämättä, koska alkoivat vuotaa aivan hirveästi. Oltiin vielä ostettu niitä megalaatikoita CM:stä tarjouskupongilla 3 kpl. En edes pyytänyt hyvitystä, valitin vain. Sain sähköpostin jossa pyydettiin soittamaan ja antamaan lisätietoja. Soitin ja juttelin kivan tytön kanssa joka sitten pyysi tilinumeron ja sanoi että rahat tulee n. kuukauden päästä. Maksavat ne kuulemma jostain sieltä pääpaikalta (ulkomailta?) niin kestää siksi niin kauan. Olin hieman hämmästynyt summasta, mutta onhan megapaketti 20e ja kun meillä oli niitä kolme... siltikin - siis mun ei pitänyt palauttaa vaippoja, joten ne meni eteenpäin käyttöön jolle ne sopi.

Vierailija
5/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon " valittanu" Pampersille paristi ja olen saanut hyvitystä, avokätisestikin. Ekalla kerralla vaippa vuoti ja asiakaspalvelussa suositeltiin toista mallia ja he hyvittivät ostaman pakkauksen. Tosin hyvityksen muoto oli vähän kummallinen, kun kyseessä on kuitenkin tuommoinen megapulju: eli rahat tuli kirjekuoressa näytteen mukana, oisko tullu 30e seteleinä (eli reilusti enemmän kuin mitä vaipoista maksoin kun tarjouksessa ostin ja tulihan ne vuotavatkin vaipat päivävaippana käytettyä)!!! Nyt soittelin kun vaipassa oli outoa materiaalia, mitä tarttui lapsen ihoon ja se tuntui pistävältä. Lupasivat hyvittää pakkauksen, pyysivät jonkun kansainvälisen pankkikoodin, mikä löytyy tiliotteesta. Palvelu on ollu mielestäni ystävällistä eikä ne selittelyjä kaipaa, kertoo vaan et on ollu viallinen vaippa. Liberoltakin sain hyvitystä mut ne lähetti vaan kauheesti lisää vaippoja eikä nekään sit sopinu meille mut myin kaverille. ELi tykkään Pamperssin tavasta hyvittää rahana et voi ostaa mitä haluaa!