Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sua kosittiin / miten itse kosit?

Vierailija
17.05.2014 |

Kertokaapa miten meni todellisuudessa tai miten olisit toivonut. Ja mitä mieltä suurista ''leffaeleistä''?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että "nyt perkele mennään naimisiin ja mä otan sun nimen, tai sitten vaihdetaan lapset mun nimelle". Kihlausta oli siis kestänyt jo neljä vuotta, eikä ukko muuta kuin hymisteli vaan aina, kun tuli avioliitosta puhe.

Toki olisin halunnut jonkin romanttisen kosinnan, mieluusti jo ennen lapsia. Mies vaan on sellainen jahkaaja, että jos ihan rauhassa odottelisin, asuttaisiin vieläkin erillään.

Vierailija
2/18 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on jotenkin tosi epäsuomalainen välillä, oikea romantikko, joten kosintani oli aika romanttinen. Olimme Karibialla lomalla ja mieheni erään ravintolaillan päätteeksi kosi rannalla matkalla hotellihuoneeseen:) ei kyllä polvistunut, vaan otti minua kädestä ja kysyi haluaisinko hänen vaimokseen. En ollut YHTÄÄN varautunut, mutta se tuntui kyllä kaikkein täydellisimmältä tavalta, mitä voi olla! Haimme sitten shampanjapullon hotellilta ja joimme sen rannalla, tähtiä katsellen. Nyt avioliittovuosia takana viisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan jälkeen tuli puheeksi että kun lapsikin kastetaan niin samalla vois vihkiä meidät. Ei sit tarvinnut miettiä kaksia juhlan järjestelyitä tms. 

Kihloihinkin mentiin aikanaan kun ei muuta keksitty, yhtenä perjantaina. Juotiin leivoskahvit sen kunniaksi kahdestaan kotona pöydän vieressä.

Jos nykyinen mieheni kosisi, olisi mukavaa jos se olisi joku erityinen paikka missä päättää kosia. Ja häät olisivat isommat juhlat yhteisille ystäville ja sukulaisille; paljon hauskanpitoa ja hyvin vähän pönöttämistä.

Vierailija
4/18 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyit olemaan kihloissa jos kosintaa ei ollut vielä edes tapahtunut?!!

Vierailija
5/18 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:44"]

[/quote]

Ja tämä kommenti oli siis 2:lle.

Vierailija
6/18 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:45"]

[/quote]

[/quote]

Tunnen ihmisiä, joille kihloissa oleminen ja naimisiin meneminen on kaks täysin eri asiaa.. tiedä sitten mistä johtuu.

Vierailija
7/18 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:02"]

[/quote]

[/quote]

Tunnen ihmisiä, joille kihloissa oleminen ja naimisiin meneminen on kaks täysin eri asiaa.. tiedä sitten mistä johtuu.

[/quote]

Taitaa junttimollukat harrastaa tuota teinikihlausta eli mennään kihloihin ilman tietoakaan häistä. Jos ei ole valmis lyömään hääpäivää lukkoon niin on ihan turha mennä kihloihin.

Vierailija
8/18 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies totesi kerran bussissa, että kyllä hän vois mennä kihloihin mun kanssa, ja kun pari päivää myöhemmin olin tehnyt positiivisen raskaustestin, ja sen jälkeen matkalla kaupunkiin, minä mietin että mitähän tehtäis se odotteluaika siellä, kun kauaa viittis ulkonakaan kököttää (olimme menossa yhtä kaveriani junalle vastaan), niin mies totesi että jos käydään vaikka ne sormukset ostaa, kun on opintolainakin tullut niin nyt olis varaa niihin. Kovin superromanttista, nyt aviovuosia takana kymmenen.

Vierailija
9/18 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Taitaa junttimollukat harrastaa tuota teinikihlausta eli mennään kihloihin ilman tietoakaan häistä. Jos ei ole valmis lyömään hääpäivää lukkoon niin on ihan turha mennä kihloihin.

[/quote]

Samaa mieltä

Vierailija
10/18 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoiltiin sängyssä ja mies pamautti että mentäisiinkö kihloihin. No sillä tiellä ollaan ja häitä suunnitellaan jonnekkin tulevaisuuteen.

Vierailija
11/18 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Samaa mieltä

[/quote]

Me mentiin kihloihin mutta ei todellakaan lyöty hääpäivää lukkoon siinä samalla. Kihlat oli meille muutaman vuoden välivaihe, tavallaan varmistus siitä että tosissaan oltiin. Eikä meillä olisi ollut kihlojen aikaan varaakaan järjestää häitä ja minun mielestäni jotkut maistraattivihkimiset on aika laimeita enkä itse sellaisia halunnut silloin enkä kyllä nytkään. 

Teineiksi ei meitä silloin voinut kyllä kutsua enää parhaalla tahdollakaan, mies oli 26 ja minä 25, mutta työura oli vasta alussa valmistumisen jälkeen. Ensin hoidettiin opintolainat pois, sitten asunto jne. Kaikilla ei ole valtava kiire kirkkoon vaikka kihloissa onkin.

Vierailija
12/18 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosinta oli kuin elokuvasta, vaikka elämämme ei sitä todellakaan ole.

Malediivit ja auringonlasku. Olimme kahdestaan tyhjällä rannalla makoillen rantatuoleilla shamppanjaa nauttien. Yhtäkkiä mies polvistui eteeni ja pyysi vaimokseni. Sormusta ei ollut mutta se teetettiin saman lomamatkan yhteydessä.

Mies oli myös aikaisemmin päivällä soittanut isälleni ja ilmoittanut aikeistaan, olin todella otettu tästä ja niin oli perheenikin :)

Vierailija
13/18 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:34"]

Malediivit ja auringonlasku. Olimme kahdestaan tyhjällä rannalla makoillen rantatuoleilla shamppanjaa nauttien. Yhtäkkiä mies polvistui eteeni ja pyysi vaimokseni. Sormusta ei ollut mutta se teetettiin saman lomamatkan yhteydessä.

Mies oli myös aikaisemmin päivällä soittanut isälleni ja ilmoittanut aikeistaan, olin todella otettu tästä ja niin oli perheenikin :)

[/quote]

Vautsi! Kuulostaa ihanalta :)

Vierailija
14/18 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva kuulla naisten romanttisista eleistä miehille

Vierailija
15/18 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan mutta 25v ja 26v jotka menevät kihloihin "varmistuksen vuoksi" putoaa suoraan teinikihla kategoriaan. Sä voit selittää mitä haluat ja jopa itse uskoa tarinoihisi mutta ne on silti teinikihlat.

Vierailija
16/18 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^   :D

Vierailija
17/18 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin miehen kanssa sohvalla lapsihaaveista, ja tuli puheeksi, että molemmat halusivat koko perheellä olevan sama sukunimi. Parin viikon päästä oltiin naimisissa. Jo lapsen suunnittelu oli sitoutumista toiseen loppu elämäksi, naimisiin meno tuntui kuuluvan asiaan, muttei ollut kummallekaan sen isomman shown arvoinen juttu.

Vierailija
18/18 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:34"]

[/quote]

Vautsi! Kuulostaa ihanalta :)

[/quote]

Se oli ihanaa :) Jälkikäteen eniten hämmästelen sitä miten miehen pokka kesti, en nimittäin aavistanut yhtään että aikoo kosia.  Muutaman kerran silloin päivällä ihmettelin miksi poistui niin useaan otteeseen vessaan.. Oli kuulemma yrittänyt tavoitella mun isää tuolloin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi