British travellers are held at German airports 'against their will' and made to sleep in one room together
Kommentit (25)
Brittiläisiä matkustajia pidetään Saksan lentokentillä "vastoin heidän testamenttiaan", ja heidän annetaan nukkua yhdessä huoneessa yhdessä.
30-luku on täällä taas.Ja samat tyypit vielä puikoissa kuin silloin ennen,'parempina aikoina'.
Vierailija kirjoitti:
Brittiläisiä matkustajia pidetään Saksan lentokentillä "vastoin heidän testamenttiaan", ja heidän annetaan nukkua yhdessä huoneessa yhdessä.
TESTAMENTTIAAN???
So what? Britit ei ole schengenmaan kansalaisia, niin ei niitä voi päästää juoksemaan kadulle holtittomasti, ts. vapaa liikkuvuus ei koska brittejä.
Tätähän ne halusivat 2016. Saivat. Mikä ongelma se nyt on?
Vierailija kirjoitti:
EU:n kosto.
Kosto mistä? Mikä? Se että tehdään niin kuin britit haluavat?
Vierailija kirjoitti:
So what? Britit ei ole schengenmaan kansalaisia, niin ei niitä voi päästää juoksemaan kadulle holtittomasti, ts. vapaa liikkuvuus ei koska brittejä.
Näinpä juuri. Britit ovat jälleen maailmanvaltiaita ja tältä se näyttää nykymaailmassa.
Vapaa liikkuvuushan on stnasta. Sitä saa mitä tilaa.
Missä EU, siellä sortotoimet ja korruptio.
Olisivat sopineet nämä asiat heti äänestyksen jälkeen niin ei tulisi tämmöisiä yllätyksiä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Missä EU, siellä sortotoimet ja korruptio.
Hahah.
Siis britit eroavat itse EU:sta ja sitten alkaa pillitys kun ei olekaan enää vapaata liikkuvuutta? Hyvää logiikkaa.
"Söin kakkuni ja nyt minulla ei ole sitä enää! Sortoa!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TESTAMENTTIAAN???
Et ole huumorista kuullut?
eri
Jotenkin dramaattisia nämä brittilehtien otsikot. Eurooppa petti meidät! Ihan normimeininkiä. En minä koe esim Uuden-Seelannin pettäneen minua, vaikka sinne ei ole päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin dramaattisia nämä brittilehtien otsikot. Eurooppa petti meidät! Ihan normimeininkiä. En minä koe esim Uuden-Seelannin pettäneen minua, vaikka sinne ei ole päässyt.
Joskus kauhistelivat sitä että EU aikoo vaatia heiltä viisumia jatkossa! EU must be joking oli otsikkona.
Briteissä on se uusi supertarttuva korona. Ei Saksassa olla niin järjettömiä, että brittijoukko päästettäisiin nyt vapaasti hillumaan joulutoreille.
Tuo on kyllä kaikkien kansainvälisten ihmisoikeussopimusten vastaista toimintaa! Nyt panikoidaan!