Miehiä paikalla? :)
Kommentit (11)
Mietin lähtisinkö piparia hakemaan. Tulee vaan säätöä aina sen jälkeen niin voi olla että juon valkkarin loppuun kotona ja kärsin paineesta. Katson Duutsoneita, hyvin levisi paska mummon kuistille. Fasun pähkinäsuklaalevy alkaa loppumaan.
No, nyt on senverran hyvät fiilikset, että voisi pettymyksiäkin kestää taas paremmin. :)
Onko Espoo-Hki linjalla lempeä vailla olevia naisia? Kolmonen kyselee. Tulen kuoharin kanssa kylään taksilla.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 20:53"]
Onko Espoo-Hki linjalla lempeä vailla olevia naisia? Kolmonen kyselee. Tulen kuoharin kanssa kylään taksilla.
[/quote] Minkä ikäinen olet ja mikä sinulle on tärkeää?
40v. Tärkeää on maailmanrauha ja perhoset. Marsuista ja euroviisuista en niin välitä.
Ok, hieman liian vanha minulle. Mukavaa illan jatkoa!
Töitä olen tehnyt lauantain. Nyt nukuttelen lapsia. Naisten ajatuksia on mukava lueskella samalla. Tykkään tavastanne kirjoittaa. Vaimo ei oikein jaksa jauhaa ja analysoida niinkuin te. Kuuma pakkaus se kyllä on!
Lähden kohta suorittamaan baari-illan.
-Mies 29v-
Menin melko rennoilla fiiliksillä vähän wt-henkiseen (en tarkoita välttämättä pahassa mielessä) pubiin, jossa oli vähän epäkohteliasta asiakaskuntaa. Pidän kuitenkin pubista. Kuuntelin ihmisten lauluja ja taputin aina kovasti laulun jälkeen. Sitten itsekin esitin harvinaisen vieraskielisen biisin; joku täti-ihminen eläytyi vahvasti siihen esitykseen ja se tuntui ihan kivalta. Muiden ihmisten reaktioita en pahemmin ajatellut mutta taputukset taisivat olla aika vähissä.
Sitten menin baari-yökerhoon, jossa oli osittain aika täyttä ja vain osa osastoista auki. Näin naishahmojen välissä yhden istujan mentävän tilan ja istuin siihen katsomatta ympärilleni. Havahduin siihen että sivullani istui naispuolinen koulukaveri ja alkoi jutella minulle, mikä oli varsin epätodennäköinen sattuma. Juteltiin siinä perusmukavia ja nainen kaverinsa kanssa myös. Jossakin vaiheessa kuvittelin mielessäni kaatavani lasissa olevat jäävedet naisen pään päälle ja syliin johtuen hänen ynseästä käytöksestään aiemmin. Vilkuilin kuitenkin ihan onnistuneesti silmiin tuon tuosta ja väänsin jonkinlaista hymyä ja ystävällistä ilmettä mutta en yrittänyt mitenkään juhlistaa tilannettani tai oloani vaan annoin ymmärtää miten paljon baarihommat kiinnostaa. Sitten nainenkin sanoi jatkavansa matkaa kaverinsa kanssa ja minä hädintuskin reagoin iltatoivotuksiin ja lähdinkin sitten pois salaperäisesti edeltä.
Sen jälkeen ei kiinnostanut enää paljon mikään, vaikka tiesin sen kyllä jo alunperin etten jatkaisi enää toiseen paikkaan.
Nro 11. Jos olisit unohtanut itsesi ja sen naisen aiemman "ynseän" käytöksen hetkeksi, niin olisit voinut saada pesää. Heittäydy tilanteisiin. Better luck next time.
Mikäs tässä, kesä tulee ja ihmiset keventävät vaatetustaan..
Päivystävä palstamies